hond ziek
Re: hond ziek
Ohh dat klinkt gelukkig al weer wat beter.
- Kells
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dat is fijn om te horen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Cooper
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Dat klinkt positief .
- CatnDog
- Posts in topic: 14
- Welke: Groenendaeler
Wat een fijne update!
- Kells
Hoera. Wat een leuk hondje is het toch.
Fijn dat hij nu goed begint op te knappen
Wat een leuk hondje (boefje) is hij
Wat een leuk hondje (boefje) is hij
- Susam
- Posts in topic: 51
- Welke: Podengo kruising
bedankt!
Hij ziet er weer uit als een puppy, zo smalletjes is hij, maar hij heeft vanochtend voor het eerst vers rundvlees gegeten en dat maakt me ZO blij, weg met die natte troep van Pedigree (daar doet ie een moord voor) en weer proberen zijn normale voer schema op gang te krijgen.
Gisteren had hij nog wat ril momentjes, vanochtend eerste rondje hondje alweer fitter.
Hij ziet er weer uit als een puppy, zo smalletjes is hij, maar hij heeft vanochtend voor het eerst vers rundvlees gegeten en dat maakt me ZO blij, weg met die natte troep van Pedigree (daar doet ie een moord voor) en weer proberen zijn normale voer schema op gang te krijgen.
Gisteren had hij nog wat ril momentjes, vanochtend eerste rondje hondje alweer fitter.
- Mo-yi
- Posts in topic: 4
- Welke: Malamute-husky
Susam schreef: ↑09 feb 2024, 06:12 bedankt!
Fijn, dat gaat heel goed
- Kells
Dat zijn de betere berichten. Ga zo door Sambal!Susam schreef: ↑09 feb 2024, 06:12 bedankt!
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 2
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Goed zo, Ballie . Hopelijk snel weer helemaal beter.
Fijn zeg!
Super fijn dat het zo de goede kant op gaat, wat een zorgen he, als ze zo ziek zijn...
- CatnDog
Vindt hij dat niet spannend? Dat hele carnaval-gedoe?
- Susam
- Posts in topic: 51
- Welke: Podengo kruising
heel spannend! Deze dames waren op weg naar een optocht en ik had ze gevraagd of Sambal even mocht kijken en snuffelen omdat hij het zo spannend vond, ze waren heel lief voor hem en hij durfde van alles!
De optocht en dat soort dingen gaan we uiteraard niet naartoe, ik vind carnaval zelf helemaal niks en voor Sam is dat (nog) veel te heftig, met name de geluiden, de poppen en het verkleed en de wagens boeien hem eigenlijk niet zo. Het zijn meestal de geluiden, ook als we onder het viaduct lopen, dan galmt het een beetje en dat vind hij eng.
Hij maakt overigens enorme stappen op dat gebied en heeft al best veel zelfvertrouwen! We doen ook van alles en hij krijgt dan de tijd om rustig te kijken en dan gaat het prima. Zo gaat hij super graag naar het wildpark hier vlakbij in Duitsland, hij snuift aan de herten en wil met de otter spelen. De was beertjes heeft ie wel moeite mee op jachtgebied.
Maar bv tuincentrum, stad, en al die dingen kan hij al prima, ik zorg er daarna wel voor dat een halve dag kan slapen.
Hij vond het in het eerste jaar doodeng om vreemde ruimtes te betreden en deuren en met name schuifdeuren, nu loopt hij overal naar binnen en het liefst trappen hij moet gewoon overal eventjes de trap op.
- CatnDog
Wat wil je nog meer? Ik neem Zeno ook niet mee naar drukke optochten of evenementen. Daar zou ik hem helemaal geen plezier mee doen.Susam schreef: ↑10 feb 2024, 17:05 heel spannend! Deze dames waren op weg naar een optocht en ik had ze gevraagd of Sambal even mocht kijken en snuffelen omdat hij het zo spannend vond, ze waren heel lief voor hem en hij durfde van alles!
De optocht en dat soort dingen gaan we uiteraard niet naartoe, ik vind carnaval zelf helemaal niks en voor Sam is dat (nog) veel te heftig, met name de geluiden, de poppen en het verkleed en de wagens boeien hem eigenlijk niet zo. Het zijn meestal de geluiden, ook als we onder het viaduct lopen, dan galmt het een beetje en dat vind hij eng.
Hij maakt overigens enorme stappen op dat gebied en heeft al best veel zelfvertrouwen! We doen ook van alles en hij krijgt dan de tijd om rustig te kijken en dan gaat het prima. Zo gaat hij super graag naar het wildpark hier vlakbij in Duitsland, hij snuift aan de herten en wil met de otter spelen. De was beertjes heeft ie wel moeite mee op jachtgebied.
Maar bv tuincentrum, stad, en al die dingen kan hij al prima, ik zorg er daarna wel voor dat een halve dag kan slapen.
Hij vond het in het eerste jaar doodeng om vreemde ruimtes te betreden en deuren en met name schuifdeuren, nu loopt hij overal naar binnen en het liefst trappen hij moet gewoon overal eventjes de trap op.
Wat apart dat hij zo reageert op wasberen. Waar zal dat door komen? Otters zijn ook heel beweeglijk? Ik zou verwachten dat hij daar ongeveer hetzelfde op zou reageren.