Meeko de pup
- Zamunda
- Posts in topic: 59
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Meeko de pup
Heerlijk Manuma, wat een genot dat hij zo bij je komt slapen hè .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Johnny Jones
- Posts in topic: 4
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Dat klinkt supergoed al!
Heel veel plezier en succes morgen en geniet van je lieve toekomstige sportmaatje!
Heel veel plezier en succes morgen en geniet van je lieve toekomstige sportmaatje!
- Yvette
- Posts in topic: 39
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Super dat de kennismaking zo rustig verliep en ook de eerste dag. Ik dacht ook oh ja, ze slapen ook nog veel natuurlijk. Morgen vast een stuk minder maar het wordt vast echt prima te doen.
Veel plezier morgen! Laat je weten hoe het ging zo'n hele dag mee op stap?
Veel plezier morgen! Laat je weten hoe het ging zo'n hele dag mee op stap?
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
Ons zoontje is wat ziek dus even mee naar beneden en een extra fles, Meeko erbij. Valt Meeko op R in slaap. Echt, mijn hart smelt. Wat is dit SCHATTIG
Laatst gewijzigd door Manuma op 16 okt 2022, 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- Zamunda
Wat ontzettend zoet van Meeko, ongelofelijk .
- Borderbende
- Posts in topic: 10
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Ahhhhh wat gaat het al goed. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
Heel veel leuke avonturen en geluk gewenst met Meeko
De nacht ging heel goed. Ik had geen plan, gewoon even zien hoe Meeko het vindt en daarop inspelen. Ik heb ze alle drie tegelijk om 00:30u nog meegenomen voor een plas en toen durfde Meeko wel te plassen en zelfs te poepen
Hij rent heel hard met dat wiebellijfje om Manu en Uma bij te houden Manu vindt het prima om met z’n allen te lopen dus ik blijf gewoon zo verder gaan. Hij zal vanzelf wel gaan beseffen dat hij toch echt een puppy in huis heeft
Daarna kroop hij zelf in zijn bench en is hij in slaap gevallen. Ik verlangde echt naar mijn bed dus ik heb het gewoon geprobeerd. Om 3 uur begon hij toch te piepen dus ben ik naar hem toe gegaan en op de bank erbij gaan liggen. Hij bleef piepen dus ik heb de bench open gezet en hem bij me neergelegd. Eerst ging hij op mijn buik liggen maar uiteindelijk kroop hij naar het voeteneind en is daar in slaap gevallen. Ik werd wakker met een puppypoot op m’n gezicht en een heel warm lijfje naast me op mijn kussen Wat een uitslaper! Hij is nog steeds onder zeil.
Straks op naar Ede. Het is een ochtendje totaal en hij kan lekker in de auto slapen. Manu achterin, Meeko op schoot.
Ik ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden. Hij is zo dapper, ik ben echt onder de indruk.
Hij rent heel hard met dat wiebellijfje om Manu en Uma bij te houden Manu vindt het prima om met z’n allen te lopen dus ik blijf gewoon zo verder gaan. Hij zal vanzelf wel gaan beseffen dat hij toch echt een puppy in huis heeft
Daarna kroop hij zelf in zijn bench en is hij in slaap gevallen. Ik verlangde echt naar mijn bed dus ik heb het gewoon geprobeerd. Om 3 uur begon hij toch te piepen dus ben ik naar hem toe gegaan en op de bank erbij gaan liggen. Hij bleef piepen dus ik heb de bench open gezet en hem bij me neergelegd. Eerst ging hij op mijn buik liggen maar uiteindelijk kroop hij naar het voeteneind en is daar in slaap gevallen. Ik werd wakker met een puppypoot op m’n gezicht en een heel warm lijfje naast me op mijn kussen Wat een uitslaper! Hij is nog steeds onder zeil.
Straks op naar Ede. Het is een ochtendje totaal en hij kan lekker in de auto slapen. Manu achterin, Meeko op schoot.
Ik ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden. Hij is zo dapper, ik ben echt onder de indruk.
Och, Meeko met de baby, wat een lieve foto.
Dat was heerlijk wakker worden voor je naast een warme puppy
Veel plezier vandaag!
Dat was heerlijk wakker worden voor je naast een warme puppy
Veel plezier vandaag!
- Barnsley
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Ah jullie ook zo´n knap puppy! Heel veel geluk en plezier met Meeko!
- Zamunda
Wat een dappere knapperd .
Ik werd wakker met een puppypoot op m’n gezicht en een heel warm lijfje naast me op mijn kussen
Heel veel plezier straks!
- Angelique
- Posts in topic: 3
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Daar is hij dan eindelijk, veel plezier met elkaar
Leuk al die puppy's. Op afstand!
Super zeg die eerste nacht. En kleine kinderen en pups zijn zo leuk samen
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Klinkt goed!
Veel geluk met Meeko!
Veel geluk met Meeko!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Inge O
- Posts in topic: 46
- Welke: Hovawart
Oooohhh, dat vind ik altijd één van de allerleukste dingen van jonge pupjes : als ze de groterds proberen bij te houden, je ziet ze dan echt alles geven maar tegelijkertijd komen ze nog haast niet vooruit, net een tekenfilmpje .
- HillieS
- Posts in topic: 18
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat zoet zo met je zoontje!
- Inge O
- Posts in topic: 46
- Welke: Hovawart
En voorheen was je kapot van 7 dingen - zie je wel dat dat eentje er nog bij kan, en dat het alleen maar leuk is ?
- Zamunda
Oh, smelt .
Man, dit is echt genieten toch?! Wat heerlijk dat het zo goed gaat. En als je straks je draai hebt gevonden qua ritme ben je ook niet meer zo moe.
Ook al zo'n fijn topic! Leuke verhalen, heerlijke foto's
Het is gewoon genieten van zo'n kleine uk
Het is gewoon genieten van zo'n kleine uk