Onze reis, visite
Re: Onze reis, het gaat niet goed
Wat een zorgen om Toos Heel veel sterkte daar, ik hoop dat het snel de goede kant op mag gaan.
Natuurlijk duim ik mee voor Toos.
Wat naar
Hopelijk gaat met met die drain wel werken.
Krijgt ze ook nog wat extra AB?
Hopelijk gaat met met die drain wel werken.
Krijgt ze ook nog wat extra AB?
Fuck! Duimen draaien!! Hopelijk helpt de drain voldoende!
Ohw nee toch. Beterschap lieve Toos
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Wat een zenuwslopende uren waren dit.
Maar alles is goed gegaan, drain zit erin en ze hebben heel veel troep eruit weten te halen.
We zijn allemaal doodop, maar toos helemaal.
Alleen geeft ze niet toe aan haar moeheid
Aad ligt nu op bed, ik blijf op en dan ergens in de nacht doen we wisselen. Ze wilde haar een kap meegeven maar dat ding was zo groot dat past niet in de camper. Nu is het opletten dat ze er niet aan gaat zitten krabbelen.
Woensdag mag die drain eruit, tot die tijd spoelen en schoon houden. Extra antibiotica meegekregen en nu maar hopen dat het goed gaat.
Na die woensdag zouden we nog iets meer als een week vakantie hebben, maar misschien dat we wel naar huis gaan.
Eerst de komende dagen maar door zien te komen. Ik hoop toch zo dat ze zich morgen beter voelt.
Foto voor en na
Maar alles is goed gegaan, drain zit erin en ze hebben heel veel troep eruit weten te halen.
We zijn allemaal doodop, maar toos helemaal.
Alleen geeft ze niet toe aan haar moeheid
Aad ligt nu op bed, ik blijf op en dan ergens in de nacht doen we wisselen. Ze wilde haar een kap meegeven maar dat ding was zo groot dat past niet in de camper. Nu is het opletten dat ze er niet aan gaat zitten krabbelen.
Woensdag mag die drain eruit, tot die tijd spoelen en schoon houden. Extra antibiotica meegekregen en nu maar hopen dat het goed gaat.
Na die woensdag zouden we nog iets meer als een week vakantie hebben, maar misschien dat we wel naar huis gaan.
Eerst de komende dagen maar door zien te komen. Ik hoop toch zo dat ze zich morgen beter voelt.
Foto voor en na
Je hart breekt bij die laatste foto. Ik hoop dat ze snel in een diepe slaap gaat vallen. Sterkte voor jullie. Zo moeilijk om haar zo te zien.
Ze ziet er niet uit nee. Maar ze zal zich vast opgelucht voelen.
- Josefien
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
Die zwelling is flink geslonken!
Lucas, een DSD, had indertijd postoperatief (hernia perianealis op 8-jarige leeftijd) ook een drain nodig. Hij knapte er erg snel van op, toen die druk eenmaal was verdwenen.
Hopelijk kan Toos haar rust pakken en gaan bijtanken, zodat ze zich morgen een stuk beter voelt
Lucas, een DSD, had indertijd postoperatief (hernia perianealis op 8-jarige leeftijd) ook een drain nodig. Hij knapte er erg snel van op, toen die druk eenmaal was verdwenen.
Hopelijk kan Toos haar rust pakken en gaan bijtanken, zodat ze zich morgen een stuk beter voelt
O, hoop dat ze er snel vanaf is. Het is al nooit leuk als je hond wat heeft, maar op vakantie al helemaal niet.
Tanja en Anne
A gossie arm wijvie, hopelijk gaat het dan nu snel beter
Ach jeetje wat een naar verloop zo, hopelijk heeft ze wel iets van rust kunnen nemen nu ze zich waarschijnlijk wat beter voelt met die drain
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Gelukkig is de druk er af!
Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie toch wat verder genieten. Wat een ellende zeg.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- thom
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Die arme Toos en arme jullie. Sterkte en de duimen draaien !
Ons Portugese meisje Farah.
Fijn dat de druk er nu vanaf is! Kan me voorstellen dat je twijfelt over naar huis gaan.
- Mo-yi
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Oh wauw, wat een wending heeft dit verhaal gekregen. Hopelijk was dit de laatste hobbel en is de druk er nu af en kunnen jullie inclusief Toos weer eerst even bijslapen..wat een zorgen
Och arme Toos, en wat naar voor jullie, al die zorgen tijdens je vakantie. Ik duim voor een snel herstel.
Ze kan weer normaal kijken.
Vannacht redelijk doorgekomen, ze was in het begin vrij onrustig. Als ik maar bewoog keek ze op. Maar op een gegeven moment viel ze toch diep in slaap.
Net geplast en gepoept. Eten wilde ze niet maar ze moet die ab naar binnen krijgen. Gelukkig staan we bij een grote supermarkt dus lekker blikvoer gekocht en daar heeft ze wat van op en haar pillen ook.
-
- Posts in topic: 1
Wat een opluchting om haar gezicht zo te zien. Wat fijn dat ze uiteindelijk is gaan slapen.
Zo das flink minder geworden , hopelijk knapt ze nu op. Groot gelijk lekker blikvoer.
Ach arme Toos en jullie ook. Ze ziet er weer beter uit op de laatste foto. Hopelijk nu rust voor jullie allemaal
Arme Toos. Gelukkig is de zwelling al minder. Hopelijk gaat het nu wel de goede kant uit. De duimen blijven in ieder geval draaien en omhoog gaan.
- Kells
- Posts in topic: 9
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dat ziet er een stuk beter uit. Hopelijk blijft het nu steeds beter gaan en kunnen jullie nog even genieten van de vakantie.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.