DexSaarSophie schreef: 12 sep 2026, 20:10
Nog meer uit paddo paradise, en wat andere herfst plaatjes
Deze vind ik echt fantastisch.
Maar jeetje, zoveel paddenstoelen. Ik ben er eentje tegengekomen en daar lag een dikke hondendrol naast. Met andere woorden: niet geschikt voor een photoshoot.
DexSaarSophie schreef: 14 sep 2026, 20:34
Haha. Er staan er heel veel hier. Nog geen rode gezien trouwens. En die Tineke hierboven heeft geplaatst heb ik ook nog niet gezien.
Ik heb altijd mijn telefoon mee tenzij ik hem vergeet. En dan is het prijs schieten hier.
Het verschilt hier echt van gebied tot gebied wat je kunt tegenkomen.
Ik vind het ontzettend leuk paddenstoelen bekijken dus ik let er ook altijd op en zoek ernaar.
Hier is een klein bos , het bos van Krantz daar is het altijd raak. Zo leuk.
Rode vliegenzwam ben ik ook nog niet tegen gekomen , komt vast nog wel is één van mijn favorieten.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Alles is hier voor een flink deel gemaaid, maar toch kon ik nog wat wespspinnen op de foto zetten. Eentje van de bovenkant en eentje van de onderkant met prooi.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Vanmiddag had ik alleen Aislinn mee op de wandeling en dat was een goede reden om weer eens rustig te gaan struinen op het veldje waar ik eerdere jaren veel wespspinnen had gezien. Ook nu werd ik niet teleurgesteld en zag er een aantal . De cocons vielen mij als eerste op, het waren er veel. Ook zag ik een eenzaam icarusblauwtje, die laatste zag ik hier al jaren niet meer.
Foto’s maken viel vanwege de harde wind niet mee.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.