Dat is fijn zeg! Zijn ze nog bij elkaar?Heleboelie schreef: ↑20 dec 2021, 22:22Broertje en zusjes zijn net een paar dagen in NL en doen het heeeel erg knap!
Weinig onder de indruk, ook niet van de knallen buiten en beste energiebommetjes.
Goed met de katten binnenshuis.
Moedertje ook al zo lief.
O ja en had ik al gezegd dat ze knap zijn?
Stille liefdes
- Zamunda
- Posts in topic: 38
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Stille liefdes
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- hakunamatata
- Posts in topic: 40
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Uitstraling heeft ze zeker, wow. Maar wat een gekke borst
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Zamunda
Ja ik zat ook al te kijken .
Heb je een linkje Diana? Wat een prachtig dier
- Diana
- Posts in topic: 20
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, hier is een linkje: https://www.facebook.com/StichtingGINN/ ... 0459964091
De combinatie van diepe borstkas en veel hoeking zorgt voor die voorborst in deze lighouding met de nek zo recht omhoog. Hier zie je beter hoe dat zit:
- Célie
- Posts in topic: 42
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Die moet je vernoemen naar de oma van Downton Abbey wat een mooi dier
- Zamunda
Net je link zitten bekijken, had ik beter niet kunnen doen . Wat een mooi dier en wat lijkt ze me een ontzettend lief karakter hebben.Diana schreef: ↑25 dec 2021, 10:57Ja, hier is een linkje: https://www.facebook.com/StichtingGINN/ ... 0459964091
De combinatie van diepe borstkas en veel hoeking zorgt voor die voorborst in deze lighouding met de nek zo recht omhoog. Hier zie je beter hoe dat zit:
- Johnny Jones
- Posts in topic: 34
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Wat een leuke! Net als bij Digger lijkt de lengte van de poten niet helemaal bij de rest van de hond te passen, dat maakt hem zo speciaal!
- Inge O
- Posts in topic: 58
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ik vind dat eerder niet-speciaal, ik zie - vooral in Roemenië en zo - precies veel meer kortpotige honden dan normale formaten.Johnny Jones schreef: ↑13 jan 2022, 12:17Wat een leuke! Net als bij Digger lijkt de lengte van de poten niet helemaal bij de rest van de hond te passen, dat maakt hem zo speciaal!
Waarmee ik niet bedoel dat een hond speciaal zou moeten zijn om leuk te zijn, even los daarvan dus.
Daar zou ik er zo 1 of 2 van in huis halen.
Maar er is nu al een stop op meen ik.
Maar er is nu al een stop op meen ik.
- Johnny Jones
- Posts in topic: 34
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
De laagbenige Roemeentjes zijn meestal kleine honden. Deze hond heeft niet de uitstraling die meeste modelletjes stoeprand hebben, je verwacht met dit uiterlijk niet dat hij laagbenig is. Zo heb ik ook wel eens een labrador lookalike gezien met te korte poten. Die valt mij toch meer op dan een gemiddelde labrador. Van onze vier Roemenen zijn er overigens drie hoogbenig, de vierde zit er een beetje tussenin. De enige echt laagbenige is een Spanjaard.Inge O schreef: ↑13 jan 2022, 12:48Ik vind dat eerder niet-speciaal, ik zie - vooral in Roemenië en zo - precies veel meer kortpotige honden dan normale formaten.Johnny Jones schreef: ↑13 jan 2022, 12:17Wat een leuke! Net als bij Digger lijkt de lengte van de poten niet helemaal bij de rest van de hond te passen, dat maakt hem zo speciaal!
Waarmee ik niet bedoel dat een hond speciaal zou moeten zijn om leuk te zijn, even los daarvan dus.
Vandaar speciaal!
- Célie
- Contacteer:
Ja hè net een grote hond met korte beentjes. Vind deze kleur ook zo mooiJohnny Jones schreef: ↑13 jan 2022, 12:17Wat een leuke! Net als bij Digger lijkt de lengte van de poten niet helemaal bij de rest van de hond te passen, dat maakt hem zo speciaal!
- Célie
- Contacteer:
Maar als je een foto zou zien van alleen lijf/kop zou je denken dat het een grote hond is Net of de grote poten op waren en o dan doen we er maar korte onder .Inge O schreef: ↑13 jan 2022, 12:48Ik vind dat eerder niet-speciaal, ik zie - vooral in Roemenië en zo - precies veel meer kortpotige honden dan normale formaten.Johnny Jones schreef: ↑13 jan 2022, 12:17Wat een leuke! Net als bij Digger lijkt de lengte van de poten niet helemaal bij de rest van de hond te passen, dat maakt hem zo speciaal!
- hakunamatata
- Contacteer:
Er is geen stop op, ze zijn gewoon nog niet plaatsbaar. Dit is zo typisch wat altijd weer gebeurd. Zielige diertjes, heleboel adoptieaanvragen, opvang die het daar gaat drukker mee heeft dan met de dieren zelf en dat terwijl ze nog niet plaatsbaar zijn en er verder nog niks over de dieren bekend is.
Je kan wel merken dat ik de asielkant ken geloof ik
Ze gaan nu gewoon zoals het hoort eerst de hondjes alle juiste zorg geven, kijken of er misschien toch eigenaren blijken te zijn, karakters beoordelen en kijken wat de hondjes voor huis nodig hebben en dan op zoek naar nieuwe eigenaren. En dán kunnen mensen interesse tonen.
- hakunamatata
- Contacteer:
Waar heb je die gevonden?
Denk dat ze sws wel allemaal gecastreerd gaan worden.
Ik bedoelde een stop als in, dat ze niet meer reageren op vragen en aanbiedingen tot de hondjes allemaal weer op rit zijn.hakunamatata schreef: ↑13 jan 2022, 16:29Er is geen stop op, ze zijn gewoon nog niet plaatsbaar. Dit is zo typisch wat altijd weer gebeurd. Zielige diertjes, heleboel adoptieaanvragen, opvang die het daar gaat drukker mee heeft dan met de dieren zelf en dat terwijl ze nog niet plaatsbaar zijn en er verder nog niks over de dieren bekend is.
Je kan wel merken dat ik de asielkant ken geloof ik
Ze gaan nu gewoon zoals het hoort eerst de hondjes alle juiste zorg geven, kijken of er misschien toch eigenaren blijken te zijn, karakters beoordelen en kijken wat de hondjes voor huis nodig hebben en dan op zoek naar nieuwe eigenaren. En dán kunnen mensen interesse tonen.