Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Re: Puppy Vie - puppycursus
Leuke update weer. Het is inderdaad een leuk gezicht zo in de bakfiets Vinden je kinderen het ook leuk, een puppie? Of gewoon 'weer' een hond?
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Wat groeit ze hard en wat een heerlijke foto’s met de kinderen in de bakfiets
- Borderbende
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Zo leuk om te zien hoe ze haar plekje vindt bij jullie.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een leuke update weer, zo leuk om te lezen en foto's te zien!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Vicky
- Posts in topic: 14
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Oeh, ze groeit flink. Heerlijk om er zo mee bezig te zijn.
Bo en de honden
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Ze vinden het wel heel leuk, maar je merkt wel dat een hond voor hun ook wel iets heel gewoons is. Ze snappen ook niet dat mensen drie honden veel of bijzonder vinden Het leuke was wel dat het eerste wat Cas zei toen we vertelden over Vie: oh leuk, dan hebben we weer drie honden! Maar ze spelen veel met haar en lopen ook graag met haar.
Ze is heel leuk! Heel actief en leergierig maar ook niet te.
Enorm hard! De 7 kilo al voorbij.
Als ze allemaal in de bakfiets zitten is echt heerlijk. Zou bijna vergeten dat ik dan wel flink moet trappen
Ze is niet meer weg te denken!
Dank je
Gaat heel hard. Zit elke keer te kijken in die grafiekjes of we niet stiekem toch een reus krijgen. Maar het valt nog mee. Ik kom meestal op een kilo of 15 uit. Iets meer dan vooraf bedacht maar zou nog goed te doen zijn.
- Yvette
- Contacteer:
Hier gaat dat ook zo inderdaad, net als ze niet echt begrijpen waarom andere kinderen bang zijn 'want hij doet toch niks?'Hondenpoot schreef: ↑03 dec 2021, 22:29Ze vinden het wel heel leuk, maar je merkt wel dat een hond voor hun ook wel iets heel gewoons is. Ze snappen ook niet dat mensen drie honden veel of bijzonder vinden Het leuke was wel dat het eerste wat Cas zei toen we vertelden over Vie: oh leuk, dan hebben we weer drie honden! Maar ze spelen veel met haar en lopen ook graag met haar.
Groetjes Yvette
- Hondenpoot
Daar snappen ze hier ook helemaal niks van. Cas was als mannetje van 2 super verlegen. Als iemand naar hem keek huilde hij al. Maar als er een hond aan kwam die groter was als hij stond hij gerust op zijn dooie gemak die hond te aaienYvette schreef:Hier gaat dat ook zo inderdaad, net als ze niet echt begrijpen waarom andere kinderen bang zijn 'want hij doet toch niks?'Hondenpoot schreef: ↑03 dec 2021, 22:29Ze vinden het wel heel leuk, maar je merkt wel dat een hond voor hun ook wel iets heel gewoons is. Ze snappen ook niet dat mensen drie honden veel of bijzonder vinden Het leuke was wel dat het eerste wat Cas zei toen we vertelden over Vie: oh leuk, dan hebben we weer drie honden! Maar ze spelen veel met haar en lopen ook graag met haar.
- Hondenpoot
Hier verder zijn gangetje. Niet heel veel spannends. Beetje wandelen en thuis trainen want de cursus ligt even stil.
Vorige week had ik Jip getraind en die is dan altijd heel jolig daarna. Ging ze ineens ook met Vie spelen. Vie dacht volgens mij dat we een nieuwe hond hadden :-P.
Viel daarna wel tegen toen ze weer op dr plek werd gezet.
Samen in de mand. Komt helaas niet zo vaak voor.
Iedere avond dol half uurtje met Vik
Wennen aan een truitje
Mandje nu, versus 6 weken geleden
Vorige week had ik Jip getraind en die is dan altijd heel jolig daarna. Ging ze ineens ook met Vie spelen. Vie dacht volgens mij dat we een nieuwe hond hadden :-P.
Viel daarna wel tegen toen ze weer op dr plek werd gezet.
Samen in de mand. Komt helaas niet zo vaak voor.
Iedere avond dol half uurtje met Vik
Wennen aan een truitje
Mandje nu, versus 6 weken geleden
- Zamunda
Ik zou dat mandje niet meer zo heet wassen hoor ! Wat is ze leuk joh, en zo leuk dat ze ook met Vie heeft gespeeld. Herkenbaar wel die verwarring: als Lais loops is 'speelt' Raaf graag met de katten, maar na de loopsheid moeten ze weer uit z'n buurt blijven dus dan zit ik altijd even een paar weken met samengeknepen billen.
- Hondenpoot
Echt hè ben nog steeds verliefd!
Ja Jip doet het goed voor een 15 (en een half) jarige. Alleen haar oogjes lopen te klooien. Hopen dat we dat met dagelijks druppelen goed kunnen houden. Maar qua fitheid niks te klagen!
Alle kleur was wel uit het mandje na een keer wassen, maar dat was het enigeZamunda schreef: ↑06 dec 2021, 21:11 Ik zou dat mandje niet meer zo heet wassen hoor ! Wat is ze leuk joh, en zo leuk dat ze ook met Vie heeft gespeeld. Herkenbaar wel die verwarring: als Lais loops is 'speelt' Raaf graag met de katten, maar na de loopsheid moeten ze weer uit z'n buurt blijven dus dan zit ik altijd even een paar weken met samengeknepen billen.
Wat grappig dat Ravi dan met de katten speelt. Is dat omdat hij zijn speelmaatje mist dan?
Jip is verder niet gemeen, meer wat geblaf dat ze moet wegwezen dus hier gelukkig geen samengeknepen billen
Dank je :-D
- Lothian
- Posts in topic: 11
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Re: Puppy Vie - van alles en nog wat foto’s
Die speelfoto's met Jip, zo leuk! Ze groeit goed door zeg.
Zo groot alweer en wat is ze leuk met al die kleurtjes
Wat is ze leuk! Ben zo benieuwd hoe ze er uit komt te zien over een jaartje. Google vond dit, dat is toch geweldig
- Hondenpoot
Ze groeit echt hard. Qua hoogte is ze bijna Jip voorbij. Zal niet lang meer duren. Ze zal ook wel niet blijven steken op de 43 cm die ik ze ongeveer voor ogen had hoe hoog/ zwaar is Taro?
Dank je
Oooh daar teken ik zo voor
Denk dat ze best zoiets kan worden. De vacht structuur lijkt er best op. Voor zover ik dat inzicht heb dan
- Zamunda
Nee hij wil dan dekken, dus hij probeert een kat dan onder/tussen zich te maaien en die vinden het gewoon heel leuk dat hij eindelijk wil spelen . Ze mogen dan van alles van hem, maar daarna dus niet meer en dat is wel verwarrend voor ze. Dan komen ze vrolijk op hem af en willen ze koppies tegen z'n bek geven en staat hij met gespannen houding of te grommen . En een snauw kan dan toch wel link zijn voor een kat vind ik.Hondenpoot schreef: ↑07 dec 2021, 06:57Wat grappig dat Ravi dan met de katten speelt. Is dat omdat hij zijn speelmaatje mist dan?
Jip is verder niet gemeen, meer wat geblaf dat ze moet wegwezen dus hier gelukkig geen samengeknepen billen
Nee snap dat het bij Jip gewoon goed gaat, is toch anders hè honden onderling, die verstaan elkaar gelukkig een stuk beter!
- Hondenpoot
Oh jeetje. Hormonen haha.Zamunda schreef:Nee hij wil dan dekken, dus hij probeert een kat dan onder/tussen zich te maaien en die vinden het gewoon heel leuk dat hij eindelijk wil spelen . Ze mogen dan van alles van hem, maar daarna dus niet meer en dat is wel verwarrend voor ze. Dan komen ze vrolijk op hem af en willen ze koppies tegen z'n bek geven en staat hij met gespannen houding of te grommen . En een snauw kan dan toch wel link zijn voor een kat vind ik.Hondenpoot schreef: ↑07 dec 2021, 06:57Wat grappig dat Ravi dan met de katten speelt. Is dat omdat hij zijn speelmaatje mist dan?
Nee snap dat het bij Jip gewoon goed gaat, is toch anders hè honden onderling, die verstaan elkaar gelukkig een stuk beter!
Kan me voorstellen dat dat dan spannend is als het weer omslaat.
- Inge O
- Posts in topic: 9
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ahhh, kijk Jip dan
- Hondenpoot
Jippert is zo’n heerlijk hondje. Nog steedsInge O schreef:Ahhh, kijk Jip dan
- Hondenpoot
Vandaag had Vie een speeldate met een ander pupje. Een cockertje. Pupje is nu 9 weken en weegt bijna net zo veel als Vie toen ze bij ons kwam. Drukte me wel even met de neus op de feiten dat ze enorm gegroeid is
In het begin was ze brommerig. En het andere pupje vond het ook eng. Maar toen we ze een beetje lieten gaan kwamen ze los. Ze hebben heerlijk gespeeld. Dus dat was heel fijn. Want ik kom helaas maar weinig honden tegen waar ze lekker meer speelt (vaak grote honden en dat vindt ze allemaal te overweldigend). Dus dit was een hele goede ervaring voor d’r.
En ze is begonnen met wisselen. Merk je ook, ze wil heel graag kauwen. Ze is ook slaperiger. Gisteren troffen we dit aan bij thuiskomst. Oeps…
In het begin was ze brommerig. En het andere pupje vond het ook eng. Maar toen we ze een beetje lieten gaan kwamen ze los. Ze hebben heerlijk gespeeld. Dus dat was heel fijn. Want ik kom helaas maar weinig honden tegen waar ze lekker meer speelt (vaak grote honden en dat vindt ze allemaal te overweldigend). Dus dit was een hele goede ervaring voor d’r.
En ze is begonnen met wisselen. Merk je ook, ze wil heel graag kauwen. Ze is ook slaperiger. Gisteren troffen we dit aan bij thuiskomst. Oeps…
- Yvette
- Contacteer:
Nou kun je me een hoop vertellen maar ze heeft niet geslapen hoor toen jullie weg warenHondenpoot schreef: ↑10 dec 2021, 21:25 En ze is begonnen met wisselen. Merk je ook, ze wil heel graag kauwen. Ze is ook slaperiger. Gisteren troffen we dit aan bij thuiskomst. Oeps…
Ze is echt ontzettend hard gegroeid ja, ik zie het ook ineens aan de grootte van haar koppie in de mand naast Jip
Groetjes Yvette
- Zamunda
Je snapt het niet, ze heeft natuurlijk heel druk liggen dromen en toen ze wakker werd zag het huis er ineens zo uit .Yvette schreef: ↑10 dec 2021, 22:19Nou kun je me een hoop vertellen maar ze heeft niet geslapen hoor toen jullie weg warenHondenpoot schreef: ↑10 dec 2021, 21:25 En ze is begonnen met wisselen. Merk je ook, ze wil heel graag kauwen. Ze is ook slaperiger. Gisteren troffen we dit aan bij thuiskomst. Oeps…
Ze is echt ontzettend hard gegroeid ja, ik zie het ook ineens aan de grootte van haar koppie in de mand naast Jip
Whahaha Hondenpoot, ze kan er wel wat van . Leuk dat ze zo gespeeld heeft met die cocker (die oren !).