Dag allerliefste Uma
Re: Update: Uma heeft een grote kwab op haar long
Ik vergeet te melden dat ze eind van de middag even wilde wandelen en ze heeft wat kipgehakt gegeten. Een heel klein beetje maar genoeg om de medicijnen naar binnen te krijgen.
Ze is niet zo benauwd dat ik bang ben dat ze stikt gelukkig. Maar ze is gewoon op.
Ik kan er ook wel iets rationeler naar kijken dan mijn vriend. Hij wil heel graag eerst de arts spreken dus dan doen we dat. Ze is zijn geliefde hond en hij is er vreselijk verdrietig onder. Ik weet het. En ik waardeer de berichten echt, het gaat continu door m’n hoofd, dat geloven jullie wel. Ik ben niet bang dat we te vroeg zijn. We hebben net de deadline afgesproken.
Morgenochtend hebben we het gesprek. Nu een flinke borrel met Uma op de bank onder drie kleedjes.
Ze is niet zo benauwd dat ik bang ben dat ze stikt gelukkig. Maar ze is gewoon op.
Ik kan er ook wel iets rationeler naar kijken dan mijn vriend. Hij wil heel graag eerst de arts spreken dus dan doen we dat. Ze is zijn geliefde hond en hij is er vreselijk verdrietig onder. Ik weet het. En ik waardeer de berichten echt, het gaat continu door m’n hoofd, dat geloven jullie wel. Ik ben niet bang dat we te vroeg zijn. We hebben net de deadline afgesproken.
Morgenochtend hebben we het gesprek. Nu een flinke borrel met Uma op de bank onder drie kleedjes.
- glashelder
- Posts in topic: 2
Ach, Uma toch Wat vreselijk voor jullie. Geniet van haar warme lijfje dicht bij jullie.
Lynnepien
Jeetje, wat gaat 't snel
Geniet nog van elkaar zolang 't kan
Geniet nog van elkaar zolang 't kan
-
- Honden: 1
- Welke: Labrador
Wat gaat het snel ineens.
Succes met het gesprek!
Succes met het gesprek!
Maple
- Kruimel
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Ach nee toch. Heel veel sterkte en wijsheid. Knuffels voor Uma en voor jullie.
Het duo Olie en Bol
- Inge O
- Posts in topic: 6
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ik hoop dat jullie een realistische dierenarts treffen die niet iets aanraadt alleen omdat het kan (want er 'kan' steeds maar meer en meer in de diergeneeskunde) maar 100% uitgaat wat het nog voor Uma zou kunnen brengen.
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Succes met t gesprek.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ik hoop dat Uma een draaglijke nacht had.
Ik denk aan jullie.
Ik denk aan jullie.
Neem haar goed in je op. Ik heb dat bij Oor heel bewust gedaan en ik weet nog precies hoe ze met haar gevouwen voorpootjes tegen mijn borst op bed lag de laatste ochtend. En hoe zacht haar hoofd en snuitje voelden op het allerlaatst. Maar ook hoe knokig ze was en mager. Ik heb daar heel veel troost aan gehad, dat ik dat gevoel nog kan terughalen, en ook de bevestiging dat het echt op was, dat ik het beste heb besloten voor haar dat ik kon doen, toen ze klaar was.
Ik kan het me voorstellen, met Puchu stonden we er ook zo ver en hebben we net aan de uitslag afgewacht en dat was het... dezelfde middag is hij ingeslapen.Manuma schreef: ↑27 okt 2021, 22:41 Ik vergeet te melden dat ze eind van de middag even wilde wandelen en ze heeft wat kipgehakt gegeten. Een heel klein beetje maar genoeg om de medicijnen naar binnen te krijgen.
Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat er duidelijkheid komt vandaag
A good dog never dies...
- Soof
- Posts in topic: 4
- Welke: Zwitserse herder
Probeer dit los te laten. Het is al moeilijk genoeg zonder je ook nog schuldig te voelen. Dat is nergens voor nodig, Meeko red het best met een week of wat minder aandacht en trainen. Hij is jong, dat veert wel mee. Wellicht steekt ie er zelfs van op dat niet de hele wereld om Meeko draait. Een uitstekende honden-skill.Manuma schreef: ↑27 okt 2021, 22:04Het is inderdaad heel dubbel hiermee te dealen en ook een nieuwe pup in huis te hebben. Ik kan er eerlijk gezegd ook niet van genieten momenteel maar ik doe mijn best Meeko er zo min mogelijk last van te laten hebben. Trainen staat op een heel laag pitje. M’n hoofd staat er gewoon niet naar. Ik vind het ook een beetje sneu voor hem.
Sterkte.
-
- Honden: 4
- Welke: Border Collies
"We wachten nog even tot na het weekend".
's Avonds kon ik met de beste wil van de wereld het antwoord niet bedenken op de vraag voor wie wachten beter was. De volgende ochtend hebben we Cheeky in laten slapen, voor het weekend.
Echt ontzettend veel sterkte. Zoveel berichtjes hier van mensen die je verdriet herkennen, hopelijk steunt het jullie.
En pup Meeko schikt zich wel hoor, komt wel goed.
's Avonds kon ik met de beste wil van de wereld het antwoord niet bedenken op de vraag voor wie wachten beter was. De volgende ochtend hebben we Cheeky in laten slapen, voor het weekend.
Echt ontzettend veel sterkte. Zoveel berichtjes hier van mensen die je verdriet herkennen, hopelijk steunt het jullie.
En pup Meeko schikt zich wel hoor, komt wel goed.
- stellamay
- Welke: een Woezeltje
De allerleukste Uma. Alles wat ik hier over haar zou willen neerpennen voelt iedereen hier wel denk ik. Ik heb altijd genoten van de foto's van je leuke duo, altijd blije Manu en die gekwelde blik van Uma, in haar jasje, ernaast
Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen met de uiteindelijke beslissing, en een hele dikke knuffel voor Uma. Met een kusje op haar zachte hoofdje.
Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen met de uiteindelijke beslissing, en een hele dikke knuffel voor Uma. Met een kusje op haar zachte hoofdje.
Tijdens het overleg kwam de uitslag binnen.
Het is een kwaadaardige tumor en inderdaad een uitzaaiing. Helemaal foute boel dus.
De zon schijnt. Iedereen is thuis.
We hebben haar een stukje worst kunnen geven en gaan nu in haar tempo een stukje in de zon lopen.
Over twee uur wordt ze ingeslapen. Ons hart is verscheurd.
Het is een kwaadaardige tumor en inderdaad een uitzaaiing. Helemaal foute boel dus.
De zon schijnt. Iedereen is thuis.
We hebben haar een stukje worst kunnen geven en gaan nu in haar tempo een stukje in de zon lopen.
Over twee uur wordt ze ingeslapen. Ons hart is verscheurd.
- Babs
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Wat een verdriet, jullie mooie Uma.
Ze heeft een heel mooie tijd gehad bij jullie en ze is geliefd. Haar nu rust gunnen is het laatste liefdevolle wat jullie voor haar kunnen doen.
Sterkte
Ze heeft een heel mooie tijd gehad bij jullie en ze is geliefd. Haar nu rust gunnen is het laatste liefdevolle wat jullie voor haar kunnen doen.
Sterkte
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
heel veel sterkte
Ik huil hier een traantje met je mee. Uma Uma Umaatje toch
Sterkte!
Dag Jochum Run Free..... 25-02-2011 - 27-02-2024
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Och, wat een rot uitslag
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Ach..wat erg ik herinner me nog haar avontuur in de duinen...heel veel sterkte voor jullie
- Tiny
- Welke: Siberian Husky
Ach je lieve meisje....
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Peruvian Doodle
Onwijs veel sterkte toegewenst. Nog even knuffelen, nog even verwennen, en dan het enige doen waarmee je haar echt kan helpen.
- thom
- Posts in topic: 5
- Welke: Farah het Portugese meisje
Ach.............
Veel, heel veel sterkte voor jullie.
Veel, heel veel sterkte voor jullie.
Ons Portugese meisje Farah.
Wat ontzettend verdrietig
Veel sterkte