Taro van jou, Taro van mij, Taro van ons allebei.
Maar gekregen van Cleva, van Cleva, dus van mij
Dat lijkt me echt het reinste nachtmerriescenario, vréselijk .
Wat erg Angela. Heel naar hoe mensen kunnen veranderen als de relatie over is.** Angela ** schreef: ↑30 okt 2021, 09:58 Ik heb dat vorig jaar helaas meegemaakt
Ieder had eigen honden , maar stonden stonden allemaal vanwege de kennel op zijn naam
Er waren duidelijke afspraken gemaakt , waar meneer zich helemaal niet aan gehouden heeft
Ik was nog geen 24 uur gedumpt door hem of hij had de eerste 3 al verkocht
Gelukkig kon ik Ziva nog meekrijgen , zelf had hij er 3 gehouden
Via mijn advocaat ( er speelde meer waar meneer schijt aan had ) zijn we er dus achter gekomen dat hij dit helemaal niet had mogen doen
Honden zijn deel van de inboedel en ik had recht op de helft
En zo werd Kono ineens bij mij gedumpt in een staat waarvan ik nog heel boos van word
Maar goed ik heb Ziva en Kono dus , hij heeft er nog 2
1 herplaatste weet ik waar ze zit en die zie ik wel eens lopen vanaf een vd panden waar ik werk
De andere 2 heb ik kunnen achterhalen naar welke handelaar ze zijn verkocht . Met een grote leugen ook nog kwam ik achter
Daar houd het spoor op , hij kan en mag vanwege de privacy niet zeggen waar ze zijn
Wel mijn gegevens doorgegeven voor het geval dat
Maar die willen dus geen contact helaas
Ik weet dat het met de hond die ik regelmatig zie lopen geestelijk niet goed gaat
Kono was ook niet de Kono die ze kenden toen ze bij hem zat hoorde ik van goeie vrienden
Geloof me dat vreet echt aan je , nu een jaar later nog steeds
Dat hij me ineens op een laffe manier dumpte ben ik wel overheen
Maar wat hij gedaan heeft met de honden dus niet
Dat ga ik ook nooit meer laten gebeuren , mocht er ooit nog een relatie komen dan gaat alles anders
Maar voorlopig blijf ik lekker vrijgezel
Jackira schreef: ↑30 okt 2021, 11:27Wat erg Angela. Heel naar hoe mensen kunnen veranderen als de relatie over is.** Angela ** schreef: ↑30 okt 2021, 09:58 Ik heb dat vorig jaar helaas meegemaakt
Ieder had eigen honden , maar stonden stonden allemaal vanwege de kennel op zijn naam
Er waren duidelijke afspraken gemaakt , waar meneer zich helemaal niet aan gehouden heeft
Via mijn advocaat ( er speelde meer waar meneer schijt aan had ) zijn we er dus achter gekomen dat hij dit helemaal niet had mogen doen
En zo werd Kono ineens bij mij gedumpt in een staat waarvan ik nog heel boos van word
1 herplaatste weet ik waar ze zit en die zie ik wel eens lopen vanaf een vd panden waar ik werk
De andere 2 heb ik kunnen achterhalen naar welke handelaar ze zijn verkocht . Met een grote leugen ook nog kwam ik achter
Daar houd het spoor op , hij kan en mag vanwege de privacy niet zeggen waar ze zijn
Ik weet dat het met de hond die ik regelmatig zie lopen geestelijk niet goed gaat
Kono was ook niet de Kono die ze kenden toen ze bij hem zat hoorde ik van goeie vrienden
Dat ga ik ook nooit meer laten gebeuren , mocht er ooit nog een relatie komen dan gaat alles anders
Verschrikkelijk. Wat moet dat erg geweest zijn.** Angela ** schreef: ↑30 okt 2021, 11:37Jackira schreef: ↑30 okt 2021, 11:27Wat erg Angela. Heel naar hoe mensen kunnen veranderen als de relatie over is.** Angela ** schreef: ↑30 okt 2021, 09:58 Ik heb dat vorig jaar helaas meegemaakt
Ja hoe hij vanaf hij mij bij m’n broertje heeft gedumpt en wegging deed … Zo heb ik hem nooit gekend
Bijna 10 jaar een relatie , er vandoor gaan met de vrouw van m’n broertje ( en dat hebben ze lang ontkent ) en dan nog zo moeilijk doen over zakelijke dingen
Echt dwars liggen ook
Maar ben niet de enige , er zijn meer mensen die problemen met hem hebben
Wat hij me geflikt heeft ben ik wel overheen
Maar wat hij gedaan heeft met de honden heb ik nog zoveel verdriet van. Daar kom ik nooit meer overheen
Wat ontzettend erg! Zo haast dubbel bedrogen worden** Angela ** schreef: ↑30 okt 2021, 11:37
Ja hoe hij vanaf hij mij bij m’n broertje heeft gedumpt en wegging deed … Zo heb ik hem nooit gekend
Bijna 10 jaar een relatie , er vandoor gaan met de vrouw van m’n broertje ( en dat hebben ze lang ontkent ) en dan nog zo moeilijk doen over zakelijke dingen
Echt dwars liggen ook
Maar ben niet de enige , er zijn meer mensen die problemen met hem hebben
Wat hij me geflikt heeft ben ik wel overheen
Maar wat hij gedaan heeft met de honden heb ik nog zoveel verdriet van. Daar kom ik nooit meer overheen
Ik had toen nog paarden en voerde van die grote balen kuil die de buurman kwam brengen. Een pak stond op z'n kant en die heb ik toen om geduwd. Wat een behoorlijke krachtsinspanning was. Toen ik bijna halverwege de baal was met voeren, zag ik ineens iets wit pluizigs onder de baal liggen. Dat was Mukkes de kater. Blijkbaar was hij precies aan de andere kant van de baal toen ik hem om duwde. In één klap dood kreeg toen een hele concrete betekenis. Arm dier.
Ach gos, wat naar!Pendrag schreef: ↑30 okt 2021, 19:25 Ik had toen nog paarden en voerde van die grote balen kuil die de buurman kwam brengen. Een pak stond op z'n kant en die heb ik toen om geduwd. Wat een behoorlijke krachtsinspanning was. Toen ik bijna halverwege de baal was met voeren, zag ik ineens iets wit pluizigs onder de baal liggen. Dat was Mukkes de kater. Blijkbaar was hij precies aan de andere kant van de baal toen ik hem om duwde. In één klap dood kreeg toen een hele concrete betekenis. Arm dier.