Makso's Sporttopic | Djalu 3e graad!
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: DH
Re: Makso's Sporttopic | JFD Outdoor Event (26-07)
Super
Fanatiek duo
Fanatiek duo
Trio zelfs (Kenji 8.5 jaar, Djalu bijna 5 jaar en Yukai 7 maanden oud)mosquito1980 schreef:Super
Fanatiek duo
~Choose what helps your heart bloom~
- Vicky
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Klinkt en ziet eruit als een heerlijk weekend. Bij Nina zou ik ook graag eens trainen. Helaas kan ik het laatste filmpje niet zien.
Bo en de honden
-
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat een gaaf evenement! Snap wel dat ze nu ko zijn
Het filmpje van Yukai staat op privé.
Is heel gaaf, wel hard lopenVicky schreef:Klinkt en ziet eruit als een heerlijk weekend. Bij Nina zou ik ook graag eens trainen. Helaas kan ik het laatste filmpje niet zien.
Gefixt nuMizzsylver schreef:Wat een gaaf evenement! Snap wel dat ze nu ko zijn 1:
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Prachtig, die twee agilityfilmpjes - Djalu doet het super en de opbouw bij de jongste is heel mooi .
- Gudrun
- Posts in topic: 3
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wow wat is Djalu goed!
Sturen en wegwezen, ik dat dit even aan Kika zien als voorbeeld .
Ik vind het er niet zozeer uit zien als de hele tijd heel erg hard rennen, maar wel sturen en weg dus timing en zelfstandig werken van Djalu wat jou heel wat meters bespaart.
Knap!
Ik vind het er niet zozeer uit zien als de hele tijd heel erg hard rennen, maar wel sturen en weg dus timing en zelfstandig werken van Djalu wat jou heel wat meters bespaart.
Knap!
Thanks! Dit waren voor Yukai exht z'n allereerste stapjes. Hij mag hier nu even over nadenken, ik start eigenlijk nooit voor het 1e jaar met structurele training ivm de groeischijvenInge O schreef:Prachtig, die twee agilityfilmpjes - Djalu doet het super en de opbouw bij de jongste is heel mooi .
Dank! Djalu heeft goede skills en dat helpt een hoop. Heeft wel veel trainingstijd gekost maar is het waard. Dat scheelt mij een hoop lopen maar het was nog steeds hard sprinten om alle wissels te halenGudrun schreef:Wow wat is Djalu goed!
Knap!
Na 4 maanden blessureleed hebben we maandag groen licht gekregen om rustig aan sprong training op te gaan pakken. Gisteren gestart met wat simpele jump grids op 30cm. Conclusie: de lol is er nog, geen fysieke reactie na de training maar ook een lange weg te gaan tot hij weer op zijn normale niveau is. Conditie maar ook een stukje automatisme bij het springen is een aardig stuk weg
Maar we springen weer
Maar we springen weer
Re: Makso's Sporttopic | Kenji's revalidatie (18-08)
Vandaag met Kenji en Djalu de 6e wedstrijd van de DJFD Cup (Xtreme Hoopers) gelopen. Van de 6 wedstrijden tot nu toe hebben we er 5 gelopen (1 gemist door blessures). Zowel Kenji als Djalu lopen in de Novice
Djalu liep vandaag 3x foutloos met 2x een 1e en 1x een 2e plaats! Op het laatste parcours hadden we even miscommunicatie maar nog steeds wel een uitslag
Kenji's liep alle parcoursen foutloos met een 1e, 2e, 3e en 5e plaats. Er stond geen maat op hem vandaag, ondanks dat hij qua pure snelheid niet meer mee kan met de jonge, snelle honden. Maar hij maakt alles goed met z'n enorme steadiness ruimschoots aan de leiding in het novice klassement & titelverdediger!
Als kers op de taart hebben beide mannen ook nog de Champion titel behaald voor dit jaar! Dat betekent dat ze voldoende clear rounds gelopen hebben dit seizoen
Ze zijn er trots op!
Djalu liep vandaag 3x foutloos met 2x een 1e en 1x een 2e plaats! Op het laatste parcours hadden we even miscommunicatie maar nog steeds wel een uitslag
Kenji's liep alle parcoursen foutloos met een 1e, 2e, 3e en 5e plaats. Er stond geen maat op hem vandaag, ondanks dat hij qua pure snelheid niet meer mee kan met de jonge, snelle honden. Maar hij maakt alles goed met z'n enorme steadiness ruimschoots aan de leiding in het novice klassement & titelverdediger!
Als kers op de taart hebben beide mannen ook nog de Champion titel behaald voor dit jaar! Dat betekent dat ze voldoende clear rounds gelopen hebben dit seizoen
Ze zijn er trots op!
-
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Makso's Sporttopic | Hooperswedstrijd (20/08)
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Thanks!Mizzsylver schreef:Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Afgelopen weekend dubbele wedstrijd in Amsterdam met Djalu (Kenji is nog geblesseerd helaas). Zaterdag 3 rondjes en zondag 2 rondjes.
Zaterdag wonnen we een superleuke en snelle jumping! We hadden maar 0.01 seconde over op de nummer 2 maar dat was genoeg, Winpunt binnen (nummer 4 totaal)
Zondag een stuk minder leuke jumping waar ik de 3 honden voor mij in de breed of de oxer zag crashen. Hoe ik erdoor gekomen ben, geen idee maar we waren foutloos! En deze keer ruim sneller dan de rest, wederom 1e plaats, 5e Winpunt, promotie naar de 3e graad & kwalificatie voor de Masters!
En dit alles op z'n verjaardag als cadeautje deze foto van Ron Baltus
Zaterdag wonnen we een superleuke en snelle jumping! We hadden maar 0.01 seconde over op de nummer 2 maar dat was genoeg, Winpunt binnen (nummer 4 totaal)
Zondag een stuk minder leuke jumping waar ik de 3 honden voor mij in de breed of de oxer zag crashen. Hoe ik erdoor gekomen ben, geen idee maar we waren foutloos! En deze keer ruim sneller dan de rest, wederom 1e plaats, 5e Winpunt, promotie naar de 3e graad & kwalificatie voor de Masters!
En dit alles op z'n verjaardag als cadeautje deze foto van Ron Baltus
Re: Makso's Sporttopic | Djalu 3e graad!
Gefeliciteerd, en succes in graad 3
- Gudrun
- Posts in topic: 3
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wow knap!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Prachtig weer om te zien en gefeliciteerd!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥