Fakkerdefak!

Doyaquba
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Boxers

Re: Fakkerdefak!

Bericht door Doyaquba »

Crutz schreef: 08 mar 2022, 10:06
Doyaquba schreef: 07 mar 2022, 15:17 Het doet me erg denken aan hoe het met Donner ging paar maanden geleden, maar goed dat heb je misschien zelf ook gelezen toen.
Hopelijk is het bij Droef alleen een verkeerde beweging geweest!

Donner was ook miraculeus "genezen" toen ik binnenkwam ;-)

sterkte met Droef en hopelijk valt het mee
:LOL: Ja en nog steeds, als hij elders is alleen maar feest en blijdschap maar 's ochtends wel met moeite zn bedje uit komen
Afbeelding
Desiree
Posts in topic: 8
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Bericht door Desiree »

Vanochtend werd hij wakker en was alles weer als vanouds. Zie wel dat hij nog iets afwijkend loopt maar niks in vergelijking met het filmpje van zondag avond. Hopelijk blijft dat zo. Als je er niet op let of weet hoe Droef normaal loopt zou je het niet doorhebben.

De schrik zat er bij mij wel goed in. Droef was gisteren nog tam omdat hij super moe was van de hele nacht spoken en pijn maar vanochtend was daar al niks meer van te merken.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

Afbeelding
Doyaquba
Posts in topic: 3
Welke: Boxers

Bericht door Doyaquba »

Desiree schreef: 08 mar 2022, 13:18 Vanochtend werd hij wakker en was alles weer als vanouds. Zie wel dat hij nog iets afwijkend loopt maar niks in vergelijking met het filmpje van zondag avond. Hopelijk blijft dat zo. Als je er niet op let of weet hoe Droef normaal loopt zou je het niet doorhebben.

De schrik zat er bij mij wel goed in. Droef was gisteren nog tam omdat hij super moe was van de hele nacht spoken en pijn maar vanochtend was daar al niks meer van te merken.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk
Fijn! Hopelijk blijft dat zo :E:
Afbeelding
Kruimel
Posts in topic: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Dat klinkt alvast heel goed!
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Nanna

Bericht door Nanna »

Wat een zak😁 Heeft ie je een hoop geld gekost op niks af💸💵💴💰
Desiree

Bericht door Desiree »

Nanna schreef: 08 mar 2022, 16:58 Wat een zak😁 Heeft ie je een hoop geld gekost op niks af💸💵💴💰
Hopelijk blijft t bij deze afspraak. Ik zag mezelf alweer 1800 euro aftikken voor een TPLO operatie, dan is deze 100 euro voor een consult en metacam peanuts. Gelukkig krijg ik 80% er van vergoed want Droef is nog steeds verzekerd, die gaat ook nooit uit de verzekering. Daar valt niet tegen op te sparen wat hij ondertussen al gekost heeft. :blauwoog:
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Desiree schreef: 08 mar 2022, 19:17
Nanna schreef: 08 mar 2022, 16:58 Wat een zak😁 Heeft ie je een hoop geld gekost op niks af💸💵💴💰
Hopelijk blijft t bij deze afspraak. Ik zag mezelf alweer 1800 euro aftikken voor een TPLO operatie, dan is deze 100 euro voor een consult en metacam peanuts. Gelukkig krijg ik 80% er van vergoed want Droef is nog steeds verzekerd, die gaat ook nooit uit de verzekering. Daar valt niet tegen op te sparen wat hij ondertussen al gekost heeft. :blauwoog:
JIJ wou een bulldog :engel:
Desiree

Bericht door Desiree »

Nanna schreef: 08 mar 2022, 19:20
Desiree schreef: 08 mar 2022, 19:17
JIJ wou een bulldog :engel:
Haha! Klopt maar Droef is wel mijn laatste bulldog. Hoe onwijs gaaf, leuk en lief ik ze ook vind. Ik wil mezelf na Droef niet meer kwellen met een mogelijk vroegtijdig kapotte hond. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren zoals een Izzy die een tijdje terug haar kruisband scheurde omdat ze dacht sneller dan het licht te zijn. Garanties heb je wat dat betreft nooit. Droef is nu mijn 2de bulldog die van mankementen aan elkaar hangt, en ik ben er ook heel nuchter in dat hij mogelijk de 10 jaar niet gaat halen(maar hopelijk zit ik er naast). Dat wil ik niet meer, ondanks dat alleen de gedachte van geen bulldog al pijn doet.
Afbeelding
Plaats reactie