Dat noemen we niet.
Verwijtvol buurvrouwengemekker is vast couleur locale in Purmerend. Hier niet. Ik bepaal zelf wel even wat ik al dan niet zeg.
Maar leuk dat je meedenkt.
EchoMira schreef: ↑15 sep 2021, 22:43
Ik bepaal zelf wel even wat ik al dan niet zeg.
Goh, nog niet eerder kennis van genomen
Nee klopt. Daar ben ik best betrouwbaar in.
Nou jij weer.
Lekken uit een hoekie? Ben tot op heden niet verder gekomen dan de diepzwarte inkt uit mijn kroontjespen terwijl ik naargeestige strofen aan elkaar rijg.
Nou jij weer.
Lekken uit een hoekie? Ben tot op heden niet verder gekomen dan de diepzwarte inkt uit mijn kroontjespen terwijl ik naargeestige strofen aan elkaar rijg.
Nou, doe de groeten aan Bram en Thijs. Die praat ook graag over pennen.
Nou jij weer.
Zal ik doen, zal ze leuk vinden! Zij heeft immers wel een warm kloppend hart
Zal ik doen, zal ze leuk vinden! Zij heeft immers wel een warm kloppend hart
Precies. En op elk willekeurig moment ook 30 messen in de rug. Net als jij.
EchoMira schreef: ↑15 sep 2021, 23:06
Precies. En op elk willekeurig moment ook 30 messen in de rug. Net als jij.
Over flexibel gesproken, het waren er 23. Zou het overigens wel waarderen als je ze voortaan wat beter slijpt. Ik snap het, kost veel moeite. Maar dan glijden ze beter naar binnen.
SuzanneS schreef: ↑15 sep 2021, 23:20
Wat fijn dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Goed om te lezen dat jullie een frisse start maken.
Handje, kusje en klaar.
Dankjewel! Niets zo fris als een frisse start terwijl iemand vethoek lekt
Dirkje schreef: ↑15 sep 2021, 23:26
Ik vind er wat van dat je stiekem naar binnen komt sluipen om daarna meteen weer los te gaan als je ontmaskerd wordt. *zoekt kotssmiley*
Ja je vindt er iets van maar verbaast het je ook?
Mij niet.
Ik vind er wat van dat je stiekem naar binnen komt sluipen om daarna meteen weer los te gaan als je ontmaskerd wordt. *zoekt kotssmiley*
Ja je vindt er iets van maar verbaast het je ook?
Mij niet.
Mij nog minder.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Stiekem binnensluipen ook. En losgaan. Ik meen dat er vooral op mij werd losgegaan. Iets over wegspoelend netwerk, foute verkering (?) en geen honden willen hebben (?)
Nou, ontmaskerd. Het was meer een peuter verstopt achter een kussentje.