Hé kerel

Subforum voor alle fototopics!
Marc

Re: Hé kerel

Bericht door Marc »

Heeeeeel mooi en een mooi figuurtje ook. Lekker slank.
Random
Posts in topic: 1

Bericht door Random »

Ook een mooie hond, maar weer heel anders dan Murphy. Meer de gezichtsuitdrukking van de nakerd. En hij lijkt groter. Maar dat is met Murf ook op de foto's. :hartjes:

Istie ook zo lief?
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Oh wat is hij groot zeg. En een knapperd 😉
Afbeelding
Dirkje
Honden: 2
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Wat een mooie jongen is het toch.
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Ah, echt een kerel ondertussen ja, en ook nog zo'n knappe! :I:
Mooie alerte blik met pit heeft hij.
Afbeelding
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Knapperd met z'n fanatieke blik :I: ! Hij is zeker mooi rank zeg, erg mooi.

Manuma schreef: 14 mar 2022, 12:37Ben wel nog puppy hoor :Q:
Afbeelding
Hahaha :I: !
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
katerke

Bericht door katerke »

Hallo knapperd
Afbeelding
Heleboelie

Bericht door Heleboelie »

Van pup meteen naar kerel!
Meine liebe, wat gaat dat hard. :O:

Knap ventje (want dat is hij toch ook nog wel in vergelijking met Manu) hoor :hartjes:
Nanna

Bericht door Nanna »

Heb je die Pokon gegeven? Geen idee dat ie zó groot zou worden.
Manuma

Bericht door Manuma »

Sirene schreef: 14 mar 2022, 16:51 War wordt ie prachtig zeg! en zijn uitstraling is nog steeds even fanatiek.
Gaaf toch, hij heeft nog steeds die blik die hij met 5 weken al had :I:
Vicky schreef: 14 mar 2022, 19:09 Oh, wat is hij mooi. En inderdaad pas met Manu ernaast is te zien dat hij kleiner is dan hij op de andere foto's toont.
Manu toont altijd groot op foto's, maar als je ze naast elkaar ziet is Meeko inderdaad nog een ukkie. En als ik hem dan weer los zie, is het weer zo'n groterd.
Tamara schreef: 14 mar 2022, 19:11 Nou zeg, die is gegroeid! Hij is en blijft echt super knap :I:

En eh, we zitten hier niet op een kamerplantenforum, maar wow, wat een mooi stel planten heb je!
Die zijn van mijn zus, hier zouden die met kindergrijphanden en puppytanden niet zo mooi blijven :engel:
Inge O schreef: 14 mar 2022, 19:41 Hij is veel mooier dan een Hollandse Herder :I: .
Vind ik ook :pffff:
Mizzsylver schreef: 14 mar 2022, 21:24 Wauw wat volwassen is hij al, tot de zit foto dan :mrgreen:
Haha op die zit-foto is hij inderdaad echt weer een grote pup.
Anne schreef: 14 mar 2022, 21:29 Jemig wat is hij veranderd, van een mooie pup naar een statige hond :I: Die blik :I:
Op de foto lijkt dat wel maar het is een behoorlijke goorlel en clown :goeie:
malinois schreef: 15 mar 2022, 13:48 Zo jammer dat t geen teefje is :mann:
Een combi met Xanu zou prachtige pups opleveren met een enorm diversiteit aan dna Afbeelding
Oeh ja!
Marc schreef: 15 mar 2022, 20:38 Heeeeeel mooi en een mooi figuurtje ook. Lekker slank.
Hij heeft echt een heel knap figuur, zo'n mooie oplopende buiklijn na die enorme borstkas. Zo functioneel dit hondje, ik vind hem ook prachtig :hartjes:
Random schreef: 15 mar 2022, 22:13 Ook een mooie hond, maar weer heel anders dan Murphy. Meer de gezichtsuitdrukking van de nakerd. En hij lijkt groter. Maar dat is met Murf ook op de foto's. :hartjes:

Istie ook zo lief?
Grappig, ik vind hem ook zo anders kijken dan Murphy en toch lijken ze heel erg op elkaar. Meeko is een stuk kleiner dan Murphy volgens mij.
Hij is vreselijk lief, ontzettend gezellig en sociaal, hij staat op uit of keihard AAN maar kan ook heerlijk slapen en knuffelen. Hij is echt fantastisch met mijn 1-jarige zoontje.
Nanna schreef: 17 mar 2022, 20:02 Heb je die Pokon gegeven? Geen idee dat ie zó groot zou worden.
Hij is denk ik 55 cm dus ik vind hem nog klein :lol1: Ik zal hem weer eens meten.
Yvette
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Oooh die laatste foto, zo grappig! Als Barrie en Chupa weer eens met elkaar in een eindeloze worsteling zijn beland en ik roep ze tot de orde dan kijkt Barrie mij zo aan met z'n lip zo dubbel! Echt een debiel gezicht! :LOL: Valt niet boos op te blijven :LOL:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Plaats reactie