Ontheemd.

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Mellow

Re: Ontheemd.

Bericht door Mellow »

Ik voel mij hier vanaf dag 1 al thuis.
Oke, het is even wennen met sommige dingen maar goed, dat komt wel.
Waar ik wel aan moet wennen is dat er geen Cleva meer is. 😂
Die nieuwe naam is het meest wennen 🧐🤣
Zamunda
Posts in topic: 6
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Lothian schreef: 15 sep 2021, 10:37 👏🤝💪👍👌💯
Ja, jij zit op je foon. Ik wil ook :evil: . Maar ik weet, het komt wel hoor (de doos moet nog uitgepakt), voel me er alleen nog erg ontheemd door :mrgreen: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Kruimel
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Het voelt hier thuis. De sfeer is ouderwets goed en dat de wijnglazen nog in de doos zitten, ik vind ze wel als het nodig is. Bouwbehangetje doet het ook prima, ik heb 7 jaar in een huis met bouwbehang gewoond en het went.
De indeling van de subfora komt vast goed. En ik ga er voetstoots vanuit dat een acceptabele collectie smilies bovenaan de prioriteitenlijst staat :ugeek:
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Elian
Posts in topic: 4
Welke: Russische tzarin en een westjeutapets

Bericht door Elian »

Ik voel me al helemaal thuis, zit op de bank met een lekkere latte macchiato. ;) Nu heb ik wel meer fora en fora-verhuizing mee gemaakt (zelfs een opgezet, beetje zelfde verhaal is nu hier met HF) dus voor mij niks nieuws.
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
Sekreetje
Posts in topic: 2

Bericht door Sekreetje »

Lothian schreef: 15 sep 2021, 07:59
Zamunda schreef: 15 sep 2021, 07:54 Ik vind wel de lijst van topics nog heel, ja heel wat eigenlijk? Ik stoor me aan de grote pictogrammen voor de topicnamen. Kan ik niet aan wennen dus ik hoop dat dat met de lay out keuze eruit gaat en net als op het HF functioneel klein wordt :) .
Neeee, ik vind dat juist zo fijn! Niet mooi maar wel handig. Door op dat pictogram te klikken spring je naar het eerste ongelezen bericht van een topic en bij het HF moet ik dan altijd heel nauwkeurig mikken met m'n dikke vingers. Hier is het gewoon een knop.
Eens! Werkt heerlijk op de telefoon.
Afbeelding
Sekreetje

Bericht door Sekreetje »

En verder vind ik het tot nu toe een naadloze overgang naar hier hoor. Zoals eerder aangegeven is de sfeer (nog😎) lekker positief.
Afbeelding
Random

Bericht door Random »

Ja zo'n rebound forum heb ik ook eens helpen opzetten. :mrgreen:

Ik vind het al bijna gewoon hier. Ik ben gek op verhuizen, leuk, alle nieuwe plekken en nadenken over de inrichting. Alleen nog moeite met hoe bepaalde apparaten werken. Er worden wel gebruiksaanwijzingen geleverd, maar dat is altijd Grieks voor mij ook irl. Ik leer door t&e, duurt ff maar beklijft beter.
Maar omdat de bewoners mee zijn verhuisd en net zo vrolijk rond struikelen, maakt het meteen veilig en vertrouwd. Alleen de nieuwe forumnamen, in het bijzonder die van Cleef, is wennen. Steeds even kijken in de lijst, wie was dat ook alweer?
mijke

Bericht door mijke »

Ik voel me helemaal niet ontheemd, ik voel me hier al meer thuis dan op het oude forum. Daar vind ik al die geschiedenis soms ook wel zwaar drukken. Dat de boel hier nog niet af is stoort me vooral niet, doordat ik weet dat we zelf invloed op de inrichting hebben, leuk juist om dat samen te doen! En inderdaad die positieve sfeer, ik hou er van!
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Ik ben ook al aardig gewend. Soms nog even puzzelen wie bij welke naam hoort maar daar ben ik zelf ook schuldig aan :lol:
Afbeelding
Frootje
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Ik ben sowieso een makkelijke ziel met dit soort dingen. Ik schik me wel. Maar ik had er natuurlijk ook geen 20+ jaar op het vorige forum op zitten, dan is het al snel makkelijker. :mrgreen:
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Ik vind het heel leuk allemaal. Zit nog wel een beetje rechtop om me heen te kijken naar de nieuwe schilderijtjes en ik kan de spullen in de keukenkastjes nog niet vinden maar dat went vanzelf. Het ruikt wel lekker fris naar nieuw huis hiero. 😃
Afbeelding
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Het voelt voor mij als dat ik hier al tijden zit (en het oude hf is ook al uit mijn systeem) 👍🤪
Inge O
Posts in topic: 3
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Ik vind het niet kunnen dat nogal wat mensen én hun naam, én hun onderschrift/avatar hebben veranderd (of die laatste twee niet hebben, da's even erg). Ja, duhh, dan wordt het natuurlijk 'ons kent ons niét' hoor *purperen smiley* .
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Inge O schreef: 15 sep 2021, 17:12 Ik vind het niet kunnen dat nogal wat mensen én hun naam, én hun onderschrift/avatar hebben veranderd (of die laatste twee niet hebben, da's even erg). Ja, duhh, dan wordt het natuurlijk 'ons kent ons niét' hoor *purperen smiley* .
Sorry hoor :mrgreen:
Afbeelding
Inge O

Bericht door Inge O »

Dagmar schreef: 15 sep 2021, 17:21
Inge O schreef: 15 sep 2021, 17:12 Ik vind het niet kunnen dat nogal wat mensen én hun naam, én hun onderschrift/avatar hebben veranderd (of die laatste twee niet hebben, da's even erg). Ja, duhh, dan wordt het natuurlijk 'ons kent ons niét' hoor *purperen smiley* .
Sorry hoor :mrgreen:
Ohh, had jij een andere naam dan :P ?
Elian

Bericht door Elian »

Ik heb daarom bewust mijn profielfoto hetzelfde gehouden. Nu word ik waarschijnlijk alsnog niet herkend maar het idee is er. :lol:
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Inge O

Bericht door Inge O »

Elian schreef: 15 sep 2021, 17:23
Ik heb daarom bewust mijn profielfoto hetzelfde gehouden. Nu word ik waarschijnlijk alsnog niet herkend maar het idee is er. :lol:
Jaaaa, zonder te spieken in je onderschrift kwam bij je avatar 'Tenmashi' bij me op.

Lijkt wel een memospelletje.
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Inge O schreef: 15 sep 2021, 17:23 Ohh, had jij een andere naam dan :P ?
Onherkenbaar 8-)
Afbeelding
Alfilillo
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Ik heb geen last van wennen eigenlijk. Qua lay-out is dit forum bijna identiek aan het oude (het is gewoon breed over het hele scherm bij mij) en het is leuk dat er een aantal mensen terug van weggeweest is.
Waar ik het meest aan moet wennen is jouw nieuwe naam, EchoMira, maar dat heb ik al eerder gezegd :lol: .
Afbeelding
Elian

Bericht door Elian »

Inge O schreef: 15 sep 2021, 17:25
Elian schreef: 15 sep 2021, 17:23
Jaaaa, zonder te spieken in je onderschrift kwam bij je avatar 'Tenmashi' bij me op.

Lijkt wel een memospelletje.
de *pompom smiley* moet je even zelf inbeelden, haha!

Eerlijk ben ik ook nog eens rampzalig in namen dus oude of nieuwe naam maakt al weinig uit, een onderschrift met foto van de hond(en) is wel een must voor mijn herkenning. :lol:
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Marielle
Honden: 1
Welke: Labrador

Bericht door Marielle »

😀😁😂🧡🐾🥐🥨
Eventjes wat testen... werken deze emoji's?

Ik heb net ontdekt dat je onder windows ook emoji's hebt. Windows-toets + punt. Super cool!
Afbeelding
Maple
Elian

Bericht door Elian »

Marielle schreef: 15 sep 2021, 17:35 😀😁😂🧡🐾🥐🥨

Ik heb net ontdekt dat je onder windows ook emoji's hebt. Windows-toets + punt. Super cool!
😱 Wel verhip, ik had geen idee. Leuk dat die toetsencombinatie pas door Windows verteld wordt als je 'm gebruikt, dan weet ik het toch al? :geek:
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Loraine
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Marielle schreef: 15 sep 2021, 17:35 😀😁😂🧡🐾🥐🥨

Die pakte ik dus telkens dmv het schermtoetsenbord op de laptop. :D
De 'code' voor het gewone toetsenbord kende ik niet, bedankt daarvoor! 😘
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Pauline
Contacteer:

Bericht door Pauline »

De naam is idd wennen, maar.... zie het 'welke hond wil je klonen' topic. 'EchoMira' is een vernoeming naar twee supersociale hondjes, en 'Cleva' was genoemd naar een valse hond die iedereen beet die maar een vinger verkeerd uitstak. Qua energetische lading misschien niet eens zo gek voor een frisse start ;)
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Op vakantie heb ik snel last van heimwee, maar daar heb ik hier helemaal geen last van. Moet nog wel avatar etc regelen om me thuis te voelen. Hartstikke leuk vind ik het enthousiasme van iedereen en het grote aantal berichten en reacties die geplaatst worden. Er is leven in de brouwerij!
Afbeelding
Plaats reactie