Even voorstellen.
-
- Posts in topic: 1
Re: Even voorstellen.
Uit welke gekrochten van het internet bij jij uitgekropen? je had toch een eeuwige ban!
- Fenneke
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hΓΊn
Ojee. Nu gaat het pas gezellig worden
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Ja op dat vorige kneutselforum, daar konden ze niet tegen een meningjaninca2002 schreef: β26 jul 2022, 14:04 Uit welke gekrochten van het internet bij jij uitgekropen? je had toch een eeuwige ban!
Maar ik kreeg een tip over dit forum, dus ik dacht ga daar eens kijken. En ach een ban, ik ben daar nooit zo van onder de indruk, er zijn vele wegen om ergens te komen.
Hoe gaat het verder?
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Welkom
Welkom
Mijn laatste Duitser was een opvang hond welke onder valse voorwendselen bij ons was gekomen. Was een hond uit een werklijn welke men als pup al verkeerd had behandeld, nam steeds meer zijn ruimte in en uiteindelijk barste de bom en was het huis te klein. Hond was toen 2 jaar oud en moest weg, ben twee jaar aan het 'sleutelen' geweest en hem weer redelijk naar rechts gericht, maar dat wel na twee knokpartijen met de hond welke de sporen op mij hebben nagelaten. Hij is nu bij iemand die een groot terrein rondom het huis heeft en daar het naar zijn zin heeft.Sandra&co schreef: β26 jul 2022, 15:31We doen hier niet aan bannen. Op die ene na, maar dat was een *ahum* groepsbeslissing wat het forum goed gedaan heeft. Voor de rest mag je spuien wat je wil, mits het legaal blijft.Hampie schreef: β26 jul 2022, 15:05Ja op dat vorige kneutselforum, daar konden ze niet tegen een meningjaninca2002 schreef: β26 jul 2022, 14:04 Uit welke gekrochten van het internet bij jij uitgekropen? je had toch een eeuwige ban!
Maar ik kreeg een tip over dit forum, dus ik dacht ga daar eens kijken. En ach een ban, ik ben daar nooit zo van onder de indruk, er zijn vele wegen om ergens te komen.
Hoe gaat het verder?
Doe je ding.
Maaruh, "momenteel geen hond". Nog wel wat van plan?
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Een ban op een ander forum telt hier niet. Wij doen hier in principe ook niet aan bannen.janinca2002 schreef: β26 jul 2022, 14:04 Uit welke gekrochten van het internet bij jij uitgekropen? je had toch een eeuwige ban!
Ik vind het juist een pre._Tiny_ schreef: β26 jul 2022, 18:45Een ban op een ander forum telt hier niet. Wij doen hier in principe ook niet aan bannen.janinca2002 schreef: β26 jul 2022, 14:04 Uit welke gekrochten van het internet bij jij uitgekropen? je had toch een eeuwige ban!
Wie is @janinca2002 eigenlijk?
Was sarcastisch bedoeld
Gezien janinca2002 maar 3 berichten heeft
Maar dat hoeft ook niet hoor, posten is niet verplicht hier
- kayleigh*
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Welkom.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Wees welkom hier
Weet eigenlijk niet zo goed of ik je ken, maar dat moet haast wel, ben sinds 2006 lid van het forum het oude form dan.
Weet eigenlijk niet zo goed of ik je ken, maar dat moet haast wel, ben sinds 2006 lid van het forum het oude form dan.
Ons Portugese meisje Farah.
Geen idee meer waar. Had hier al gezocht maar vond niks.
Jan is druk met zβn honden maar inderdaad ook oude gardeMellow schreef:Was sarcastisch bedoeld
Gezien janinca2002 maar 3 berichten heeft
Maar dat hoeft ook niet hoor, posten is niet verplicht hier