Diana schreef: ↑18 sep 2021, 19:36
Wat een heerlijkheid en wat zijn ze alweer veel gegroeid!
Dat gaat echt belachelijk hard! Over 3 weken gaan de eersten al weer weg. Moet er nu niet aan denken. Ik heb nu 3 wkn vakantie. Heerlijk genieten van ze!
katerke schreef: ↑18 sep 2021, 19:39
Zo leuk dat we ze hier ook kunnen volgen. Ze zijn echt leuk
Ik had het op HF niet meegekregen, is dit een kruising of gewoon volle nakerds?
Dat is Slimme. Het zijn 3/4 kelpies en 1/4 nakers. Het is dezelfde combinatie als vorige nest waar Ren, Dakar (van Jennifer) en Kiitos (van Suzanne) uitkomen.
Sirene schreef: ↑18 sep 2021, 20:39Ik vind het ook altijd zo leuk als ze zo jong met dingen lopen. Gisteren had Stoere een flosje en liep helemaal over de opstapjes met flos de ren in om te gaan plassen in de wasmachinebak! Dat is pas echt knap!
Geweldig die ontwikkeling! En ja echt zo'n leuk gezicht, genieten.
Oja, er is toch één ding wat ze nog niet kunnen, of konden. Springen! Ze vinden zelf van wel maar ze landen nogal eens op hun gezicht. Ik moest er net aan denken want Roodkapje/Knijster maakte voor het eerst een supermooi sprongetje over de rand van de wasmachine bak. En het lukte nog ook!
mijke schreef: ↑18 sep 2021, 19:43
Ik had het op HF niet meegekregen, is dit een kruising of gewoon volle nakerds?
Dat is Slimme. Het zijn 3/4 kelpies en 1/4 nakers. Het is dezelfde combinatie als vorige nest waar Ren, Dakar (van Jennifer) en Kiitos (van Suzanne) uitkomen.
Ah leuk zeg! Ik heb dat wegens forumslaap niet echt meegekregen, heb je foto's van hoe ze worden als volwassen hond? Ik ben wel heel benieuwd! En het karakter?
Ze gaan zo snel! Ik kan me er eigenlijk helemaal nog geen beeld van maken hoe ze over drie weken zullen zijn bij vertrek . Wat zijn de gewichten ongeveer tegen die tijd, weet je dat nog van het vorige nest?
Sanne schreef: ↑18 sep 2021, 19:45Mijn Chihuahua teefje is Choc Sable. Bij haar zag je het op een gegeven moment niet meer, maar toen ze wat ouder werd kreeg ze allemaal chocolade weer op haar rug. Nu is ze best donker op haar rug. Snoetje zie je niks van
Ik ken de kleur niet echt maar ik kan me zo voorstellen dat je er later weinig meer van ziet op de bruine neus na.
_Tiny_ schreef: ↑18 sep 2021, 19:46
Wat fijn, nieuwe updates over je nest!
Die kale met het zwarte pruikje neem ik wel
Echt niet! Die blijft hier de oren van je hoofd kletsen.
Ze kletst als ze eet, als ze slaapt, als ze speelt en als ze het wel of niet ergens mee eens is
Tiny schreef: ↑18 sep 2021, 19:47
Oh jeetje er rammelt nu van alles in mijn lijf
Zamunda schreef: ↑18 sep 2021, 20:51
Ze gaan zo snel! Ik kan me er eigenlijk helemaal nog geen beeld van maken hoe ze over drie weken zullen zijn bij vertrek . Wat zijn de gewichten ongeveer tegen die tijd, weet je dat nog van het vorige nest?
Dit soort dingen doen ze
Oh god ja, die foto ken ik nog . Kan ik nog terug ?
Wie weet is er nog wel eentje beschikbaar (weet niet hoe het op dit moment staat), misschien toch heroverwegen of je echt geen pup wil.
Jaaaa het kriebelt wel enorm haha! Maar nee, niet zolang we hier wonen, het kan gewoon letterlijk niet. Hoe krijg ik een pup zindelijk in een flat zonder lift, met kinderen die niet oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven Als er een pup komt is dat straks in het huis met tuin.
mijke schreef: ↑18 sep 2021, 22:27Jaaaa het kriebelt wel enorm haha! Maar nee, niet zolang we hier wonen, het kan gewoon letterlijk niet. Hoe krijg ik een pup zindelijk in een flat zonder lift, met kinderen die niet oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven Als er een pup komt is dat straks in het huis met tuin.
Wasmachinelekbak :pffff: .
Tiny schreef: ↑18 sep 2021, 22:19Wat ontzettend leuk. Vooral veel foto's graag
Wie weet is er nog wel eentje beschikbaar (weet niet hoe het op dit moment staat), misschien toch heroverwegen of je echt geen pup wil.
Jaaaa het kriebelt wel enorm haha! Maar nee, niet zolang we hier wonen, het kan gewoon letterlijk niet. Hoe krijg ik een pup zindelijk in een flat zonder lift, met kinderen die niet oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven Als er een pup komt is dat straks in het huis met tuin.