Slopen

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Is jouw hond een sloper ?

Ja. Niets is veilig.
3
5%
Sokken, ondergoed, sloffen en schoenen dienen buiten bereik opgeborgen te worden.
1
2%
Alleen papier/karton wordt versnipperd.
7
12%
Ja. De tuin wordt regelmatig "bijgewerkt"
2
3%
Alleen knuffels en eigen speelgoed/ligkussen worden vakkundig uitelkaar getrokken.
6
10%
In de puppytijd wel maar nu niet meer.
14
24%
In de puppytijd niet maar nu wel.
0
Geen stemmen
Zo af en toe krijgt de hond iets wat hij/zij slopen mag en komt verder nergens aan.
4
7%
Nee. Nooit gedaan ook.
17
29%
Anders n.l.
5
8%

Totaal aantal stemmen: 59

runninggirl
Posts in topic: 1
Honden: 3

Re: Slopen

Bericht door runninggirl »

Ravi sloopt elke knuffel die ze krijgt. Dat is echt haar grootste hobby.
Doyaquba
Honden: 2
Welke: Boxers

Bericht door Doyaquba »

Donner is categorie nooit gedaan, zelfs als pup niet. Cato daarentegen... Maar vooral versnipperen van papier, al heeft ze ook wel plant versleept, een pen versnipperd, een boek kapot gemaakt, mn wol volledig door de knoop, de verf van de deur gekrabd... Dus ik vertrouw haar niet meer los in huis voor meer dan 30 minuten. Langer moet ze toch echt helaas in de bench. Gelukkig voelt ze zich daar veilig en sloopt ze eenmaal in de bench helemaal niets aan kussens, kleedjes wat dan ook.
Afbeelding
Rosanne
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Ik heb voor anders gekozen. In de puppy tijd heeft Brego niks gesloopt. Hij had altijd kauw materiaal liggen en kon al snel even alleen thuis blijven. In zijn puberteit begon hij pas met slopen. Hij vond het toen opeens reuze spannend wanneer ik weg ging en zijn frustratie werd toen op zijn kussen botgevierd. Sinds hij 1,5 jaar is was het over. Nu sloopt hij niks meer, behalve als hij een cadeautje uit mag pakken.
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Fabienne
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Bericht door Fabienne »

Lola sloopt niet, daar is ze ook echt veel te zoet voor. Hoe dat in haar puppy tijd was weet ik niet aangezien ik haar met 16 maanden kreeg. Floris sloopt ook (nog) niet en we laten best wel is wat slingeren aan spullen maar daar doet hij gelukkig niks mee. Het kan natuurlijk nog wel komen aangezien hij pas 9 maanden is maar ik hoop dat Lola ook hierin zijn voorbeeld blijft
Plaats reactie