verpakkingen Smuldier

malinois
Posts in topic: 9
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: verpakkingen Smuldier

Bericht door malinois »

Mo-yi schreef:
Budkes schreef: 26 sep 2021, 06:51 Ik ben sinds ze vorig jaar de prijs drastisch omhoog gooiden over gestapt op Lotgering.
Zat ik met Smuldier voor mijn honden opeens op 7 a 8 euro per dag. Nu met Lotgering ben ik een stuk goedkoper uit en ik vind het een super klantvriendelijk bedrijf. Alleen Herbertje vindt het meeste van Lotgering minder lekker. Mijnheer blieft de zalm/kalkoen wel, dus krijgt hij vooral dat. Afbeelding
hier ook..ik zit alleen met bezorgkosten van 11 euro, heel begrijpelijk hoor het is geen klacht, maar opzich wel veel wat er nog bij komt. Ik was een tijdje ook over op Kivo, ook heel goed, ietwat papperig wel, de lotgering is wat groffer dat vind ik net iets fijner, alleen dat haalde ik zelf hier 1 dorp verder ( Belgie ) en dat was afgelopen jaar weer moeilijker ivm corona maatregelen, dus nu weer standaard lotgering met af en toe smuldier.
Ik geef de pens weleens van de smul.
Geen verkooppunt in de buurt? Daar kun je ze ook veel meer mixen over t algemeen zonder een heel of half krat te moeten kopen
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Alex
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: русская бабушка en västgötaspets

Bericht door Alex »

Ik was altijd blij met Smuldier, mooi makkelijk te krijgen en een van de weinige KVVs die Saba met smaak at. Maar nu al 2x een misselijke hond met spuitpoep gehad en een batch kon ik direct weggooien :evil: Dus Saba zit weer op Kiezebrink KVV mixen wat ze ook wel goed eet. Bezorgen is telkens met PostNL Food wat een duur grapje is dus zit ook al naar een extra vriezer te kijken, ze heeft nu maar 1 la.

edit: Zaten al langer te denken zelf verkooppunt te worden want zowel voor Lotgering als Kivo zijn die hier bijzonder dun gezaaid. De Kiezebrink bestel ik bij Animal Food Express en is dikke prima maar wil Lotgering wel eens bestellen.
Saba 💜 23-05-24
Sanne
Welke: Chihuahua en Saluki
Contacteer:

Bericht door Sanne »

Wij geven ook al heel lang geen Smuldier meer.
Hier eten ze nu voornamelijk Bandit, Kiezebrink, KIVO en Dailymeat.
Pure Instinct ook geprobeerd omdat dat echt súper goed vers vlees is, maar Zahra vindt het niet zo lekker en Mr. Sam kon er niet tegen. Jammer.
Zahra's all time favorite is Bandit. Ze heeft een dure smaak.
Mo-yi
Posts in topic: 6
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

malinois schreef: 26 sep 2021, 10:05 Geen verkooppunt in de buurt? Daar kun je ze ook veel meer mixen over t algemeen zonder een heel of half krat te moeten kopen
Ik zit even opnieuw te kijken, Zundert zou het dan worden, dat is ong 40 minuten hier vandaan.
Een afhaalpunt voor die Kivo in Belgie zat net 10 minuten a 15 minuten hier vandaan..nu de maatregelen zowat weg zijn..zijn zij gestopt met de verkoop van kivo
echt he :evil:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Contacteer:

Bericht door Fotogravinnetje »

Ik bestel hier de Lotgering bij een zaak die in de regio bezorgt. Ze bezorgen hier alleen op de donderdagavond. Met de combideal (35 rollen, waarvan 10 totaalvoer, 5 totaalvoer met extra kip, 5 totaalvoer met pens, 5 totaalvoer met vis, 5 totaalvoer met wild, 2 totaalvoer met paard, 1 eend rund, 1 eend lam en 1 kalkoen zalm) heb ik dan fijn afwisseling voor de hondjes en ben ik niet veel duurder uit dan als ik rechtstreeks bij Lotgering zou bestellen. Maar nu past het netjes in 1 lade in de vriezer en bij Lotgering zou ik volgens mij een dubbele portie moeten bestellen. Was in ieder geval wel zo toen ik overstapte op het voeren van Lotgering
Mellow

Bericht door Mellow »

Ik voerde ook altijd smuldier maar met 4 honden waarvan 2 kieskauwers werd het na die prijs/gewicht wissel problematisch.
Ze vinden het niet zo lekker meer en het ziet er vaak qua kleur raar uit.
Ik ben dus overgestapt op lotgering en daar doen ze het super goed op en vinden ze het ook nog veel lekkerder.
Eefsel
Welke: Golden retriever
Contacteer:

Bericht door Eefsel »

Fotogravinnetje schreef: 28 sep 2021, 15:05 Ik bestel hier de Lotgering bij een zaak die in de regio bezorgt. Ze bezorgen hier alleen op de donderdagavond. Met de combideal (35 rollen, waarvan 10 totaalvoer, 5 totaalvoer met extra kip, 5 totaalvoer met pens, 5 totaalvoer met vis, 5 totaalvoer met wild, 2 totaalvoer met paard, 1 eend rund, 1 eend lam en 1 kalkoen zalm) heb ik dan fijn afwisseling voor de hondjes en ben ik niet veel duurder uit dan als ik rechtstreeks bij Lotgering zou bestellen. Maar nu past het netjes in 1 lade in de vriezer en bij Lotgering zou ik volgens mij een dubbele portie moeten bestellen. Was in ieder geval wel zo toen ik overstapte op het voeren van Lotgering
Mag ik vragen bij welke zaak jij besteld? Aangezien ik ook redelijk in de buurt woon en vind het zonde om gelijk een grote bestelling bij lotgering te doen als ik niet weet of Maggie 't wel eetbaar vind :')
Evelien en Maggie
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Alex schreef:Ik was altijd blij met Smuldier, mooi makkelijk te krijgen en een van de weinige KVVs die Saba met smaak at. Maar nu al 2x een misselijke hond met spuitpoep gehad en een batch kon ik direct weggooien :evil: Dus Saba zit weer op Kiezebrink KVV mixen wat ze ook wel goed eet. Bezorgen is telkens met PostNL Food wat een duur grapje is dus zit ook al naar een extra vriezer te kijken, ze heeft nu maar 1 la.

edit: Zaten al langer te denken zelf verkooppunt te worden want zowel voor Lotgering als Kivo zijn die hier bijzonder dun gezaaid. De Kiezebrink bestel ik bij Animal Food Express en is dikke prima maar wil Lotgering wel eens bestellen.
Een vriendin van mij is ook verkooppunt. Ideaal!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Mo-yi schreef:
malinois schreef: 26 sep 2021, 10:05 Geen verkooppunt in de buurt? Daar kun je ze ook veel meer mixen over t algemeen zonder een heel of half krat te moeten kopen
Ik zit even opnieuw te kijken, Zundert zou het dan worden, dat is ong 40 minuten hier vandaan.
Een afhaalpunt voor die Kivo in Belgie zat net 10 minuten a 15 minuten hier vandaan..nu de maatregelen zowat weg zijn..zijn zij gestopt met de verkoop van kivo
echt he :evil:
Waar moet je vandaan komen dan?
Afbeelding
Lothian
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Ik heb pas wat Smuldier gehaald ter overbrugging tot de Kivo geleverd werd en dat was weer mooi roze en niet papperig.
Afbeelding
blacky

Bericht door blacky »

hier eten ze ook smuldier en dat ziet er de laatste tijd beter uit dan het was.
De honden vinden het ook nog even lekker. Iets anders proberen is ook wel een goed maar de kwaliteit van smuldier is hier gewoon goed.
Gretha
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Het is inderdaad een tijdje wat minder mooi vlees geweest, maar de laatste tijd is het gewoon weer goed.
Mooi rood/roze vlees wat normaal ruikt. (ik voer alleen vlees compleet)
Afbeelding
Yvonne

Bericht door Yvonne »

zag wel dat de aldi in onze regio(Winschoten/oldambt) nu smuldier in de vriezer heeft voor 99 cent staat in de folder
alinelaila
Welke: Friese Stabij

Bericht door alinelaila »

Ik voer ook smuldier en dat bevalt prima. Sem heeft laatst wel paar dagen gehad dat ie aan de schijt was, maar ik dacht meer aan een virusje wat rondging. Hij at en eet de smuldier altijd met smaak.
Overigens voer ik ook nog brok en ook KIVO, dus voor hetzelfde geld ging ie aan de schijt van de brok of kivo :lol:
Budkes
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Bericht door Budkes »

Mo-yi schreef: 26 sep 2021, 09:07
Budkes schreef: 26 sep 2021, 06:51 Ik ben sinds ze vorig jaar de prijs drastisch omhoog gooiden over gestapt op Lotgering.
Zat ik met Smuldier voor mijn honden opeens op 7 a 8 euro per dag. Nu met Lotgering ben ik een stuk goedkoper uit en ik vind het een super klantvriendelijk bedrijf. Alleen Herbertje vindt het meeste van Lotgering minder lekker. Mijnheer blieft de zalm/kalkoen wel, dus krijgt hij vooral dat. 😊
hier ook..ik zit alleen met bezorgkosten van 11 euro, heel begrijpelijk hoor het is geen klacht, maar opzich wel veel wat er nog bij komt. Ik was een tijdje ook over op Kivo, ook heel goed, ietwat papperig wel, de lotgering is wat groffer dat vind ik net iets fijner, alleen dat haalde ik zelf hier 1 dorp verder ( Belgie ) en dat was afgelopen jaar weer moeilijker ivm corona maatregelen, dus nu weer standaard lotgering met af en toe smuldier.
Ik geef de pens weleens van de smul.
Ik betaal 12 euro bezorgkosten, maar dan ben ik nog steeds goedkoper uit. Bestel wel 4 kratten per keer, maar ze zijn ook met zijn vijfen. 😊
Afbeelding
Tigris

Bericht door Tigris »

~Suzanne~ schreef: 25 sep 2021, 17:56 hert, van smuldier?
Die heb ik dan weer nog nooit gehad of nooit gezien.
Ik wissel het ook af met andere (betere?) merken hoor, maar het is wel een prima aanvulling op hun eet-patroon, tegen behoorlijk goede prijs.

~Suzanne
Nee hart ik kom niet meer bij

Hert. Hart.

En is inderdaad al ruim een jaar. Duurde bij de supermarkt maanden voor ze de prijs in de winkel aanpasten.

Stond ik weer (sportief als ik ben) bij de servicebalie voor m’n 20 cent 🤣

En dan te lui zijn om statiegeld glas van 10 cent weg te brengen hè, dat gaat gewoon de glasbak in.

Maargoed: lotgering it is hier. Gelijk met zachte lamsribben en een vriezer vol plezier. Geur is aangenamer ook al is het nog steeds cat. 3 vlees.
Barnsley
Honden: 5
Welke: Golden Retrievers
Contacteer:

Bericht door Barnsley »

Hier hebben de pups afgelopen week op smuldier gestaan vanwege vakantie maar de hele week pups aan de diarree gehad. We dachten eerst dat het door de lange autorit, grote roedel noem het maar kwam, dus juist vlees gegeven ipv brok. Maar toen we stopten met de smuldier ging ook eindelijk de diarree over. Hier geen smuldier meer voor de kleintjes. Ik voer meestal energique als ik vlees geef.

Ik heb diverse vakantielogees die Lotgering krijgen maar ik vind dat ook snel bedorven, de verpakking ruk en enorm veel bloed/vocht wat erbij zit. Ik heb zelfs wel eens het hagel tussen het vlees uit moeten vissen. Dat gaat mij dan weer net wat te ver... Daarnaast vind ik het percentage calcium te hoog voor jonge honden in de groei. Voor volwassen honden is het natuurlijk prima. De logees hebben wel alle drie altijd keurige ontlasting, dat moet ik absoluut toegeven.
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Barnsley schreef:Hier hebben de pups afgelopen week op smuldier gestaan vanwege vakantie maar de hele week pups aan de diarree gehad. We dachten eerst dat het door de lange autorit, grote roedel noem het maar kwam, dus juist vlees gegeven ipv brok. Maar toen we stopten met de smuldier ging ook eindelijk de diarree over. Hier geen smuldier meer voor de kleintjes. Ik voer meestal energique als ik vlees geef.

Ik heb diverse vakantielogees die Lotgering krijgen maar ik vind dat ook snel bedorven, de verpakking ruk en enorm veel bloed/vocht wat erbij zit. Ik heb zelfs wel eens het hagel tussen het vlees uit moeten vissen. Dat gaat mij dan weer net wat te ver... Daarnaast vind ik het percentage calcium te hoog voor jonge honden in de groei. Voor volwassen honden is het natuurlijk prima. De logees hebben wel alle drie altijd keurige ontlasting, dat moet ik absoluut toegeven.
Die hagel ben ik bij alle merken bij wild tegengekomen Afbeelding
Afbeelding
Mo-yi
Posts in topic: 6
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Hagel? wel gehoord maar zelf nog nooit tegengekomen..
de verpakkingen van Lotgering waren ruk, bijna altijd wel open ergens, maar afgelopen jaar niks meer van gemerkt
Afbeelding
Tigris

Bericht door Tigris »

malinois schreef: 29 sep 2021, 21:32 Die hagel ben ik bij alle merken bij wild tegengekomen Afbeelding
Verrassing, als je echt wildvlees voert of zelf eet, kan er wel eens een knapperig stukje in zitten. Dat wordt keurig uitgepoept.
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Tigris schreef:
malinois schreef: 29 sep 2021, 21:32 Die hagel ben ik bij alle merken bij wild tegengekomen Afbeelding
Verrassing, als je echt wildvlees voert of zelf eet, kan er wel eens een knapperig stukje in zitten. Dat wordt keurig uitgepoept.
Klopt, ik lig er ook niet wakker van, het komt er vanzelf weer uit
Afbeelding
** Angela **
Welke: Duitse herder

Bericht door ** Angela ** »

Of de hond laat t uit zichzelf wel in de bak liggen
Ziva doet dat dus

Doet me trouwens herinneren aan die keer dat ik met Kyto en Ditch ging röntgenen in Budel
Ditch voor z’n rug , en met bekijken van de foto zegt de arts ineens ; die hond is beschoten !! 😮

Ik was niet helemaal mee , dus mijn reactie was meer dit ?????

En toen ; ow wacht 💡
Hij heeft eergisteren haas gehad

Dat is toch al een 9-10 jaar geleden maar ze zijn t daar niet vergeten 😂
Plaats reactie