MEDEDELING moderator verkiezingen
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Roemeen DalΓ - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Re: MEDEDELING moderator verkiezingen
Sjongejonge, is Hylos nu moderator?
Welkom terug bij het gepeupelZinodo schreef: β27 sep 2021, 20:01 Alle nieuwe mods krijgen nu hun groene kleurtje
Ik vind het heel leuk hoe het uiteindelijk werd gekozen om gewoon iedereen die wil lekker mod te maken. Geen gedoe en moeilijkheden, super.
Nou jongens, het was me een genoegenik vond het echt leuk om dit forum te zien ontstaan en een eigen (honden)leven krijgenhoe we begonnen zijn met een een beetje onhandige zoommeeting, beladen met emotie, HOE moeten we dit nou gaan doen! Toen er opeens gezegd werd dat het HF een archief zou worden. En kijk waar we nu zijn!het doet, het leeft en het groep is (zo goed als) bij elkaar gebleven EN straks leeft het HF ook gewoon verder. Ik ben er oprecht heel blij mee.
En nu ga ik verder met wat ik het liefst doe, links en rechts lullen over mijn hondjes
Superbedankt voor het aanzwengelen van dit forum! Dat is me allemaal toch een partijtje retevlot gedaan dus hier, een veer in je reet!
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Mag het ook op je hoed? Dat is beter te doen voor mijn fijnbesnaard gemoed en hooggevoelige aard. Namelijk.mijke schreef: β27 sep 2021, 20:37Welkom terug bij het gepeupelZinodo schreef: β27 sep 2021, 20:01 Alle nieuwe mods krijgen nu hun groene kleurtje
Ik vind het heel leuk hoe het uiteindelijk werd gekozen om gewoon iedereen die wil lekker mod te maken. Geen gedoe en moeilijkheden, super.
Nou jongens, het was me een genoegenik vond het echt leuk om dit forum te zien ontstaan en een eigen (honden)leven krijgenhoe we begonnen zijn met een een beetje onhandige zoommeeting, beladen met emotie, HOE moeten we dit nou gaan doen! Toen er opeens gezegd werd dat het HF een archief zou worden. En kijk waar we nu zijn!het doet, het leeft en het groep is (zo goed als) bij elkaar gebleven EN straks leeft het HF ook gewoon verder. Ik ben er oprecht heel blij mee.
En nu ga ik verder met wat ik het liefst doe, links en rechts lullen over mijn hondjes
Superbedankt voor het aanzwengelen van dit forum! Dat is me allemaal toch een partijtje retevlot gedaan dus hier, een veer in je reet!
Het duo Olie en Bol
- Lothian
- Welke: Roemeen DalΓ - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ben veel te druk met Hylos pesten om Zinodo te bedanken. Dank je wel!
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Jammer dat je het stokje overgeeft Zinodo maar heel fijn dat je je zo ingezet hebt!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯
- HillieS
- Welke: Kruising Border TerriΓ«r + Nederlandse Schapendoes
Nou, dit inderdaad!mijke schreef: β27 sep 2021, 20:37Welkom terug bij het gepeupelZinodo schreef: β27 sep 2021, 20:01 Alle nieuwe mods krijgen nu hun groene kleurtje
- Habibi
- Honden: 1
- Welke: Sheltie
Die heb ik gegeven...
Zinodo heeft me er ook 1 terugbezorgd
Had te maken met het testdraaien van de verschillende functies, helemaal in het begin.
Overigens zie je dat alleen als je groen bent. Het reguliere gepeuel ziet dat rood en die uitroeptekentjes niet
Zinodo heeft me er ook 1 terugbezorgd
Had te maken met het testdraaien van de verschillende functies, helemaal in het begin.
Overigens zie je dat alleen als je groen bent. Het reguliere gepeuel ziet dat rood en die uitroeptekentjes niet
Haha, doe ik een keer mee aan een poll
- Angelique
- Posts in topic: 2
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Nou gefeliciteerd met jullie nieuwe functie aan alle modjes
Blijf vooral van de knoppen af
Blijf vooral van de knoppen af
Het lijkt me best een prestatie om ruzie met Habibi te krijgen eigenlijk
- CΓ©lie
- Posts in topic: 5
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Zinodo bedankt voor al je werk
En leuk alle nieuwe moderators
En leuk alle nieuwe moderators
@Zinodo: vindt het heel jammer dat je groen-af bent.
Wel heel erg bedankt voor alles
Wel heel erg bedankt voor alles
- Habibi
- Welke: Sheltie
Nouououuu, zo'n heilige ben ik nou ook weer niet...
Ik heb mijn zwakke punten. En punten waar je mij echt uit de tent kunt lokken. (Neehee, die ga ik niet noemen, duh... )
En Γ‘ls ik dan een keer echt pissig ben en uithaal, ben ik uitermate naar. (Dus dat voorkom ik het liefst maar... )
Haha! Tuurlijk, iedereen heeft een grens. Maar je bent iig niet makkelijk ontvlambaar over het algemeen. Tenminste zoals ik je hier en op Facebook meemaak.Habibi schreef: β28 sep 2021, 17:18Nouououuu, zo'n heilige ben ik nou ook weer niet...
Ik heb mijn zwakke punten. En punten waar je mij echt uit de tent kunt lokken. (Neehee, die ga ik niet noemen, duh... )
En Γ‘ls ik dan een keer echt pissig ben en uithaal, ben ik uitermate naar. (Dus dat voorkom ik het liefst maar... )
- Alex
- Welke: ΡΡΡΡΠΊΠ°Ρ Π±Π°Π±ΡΡΠΊΠ° en vΓ€stgΓΆtaspets
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Gefeliciteerd nieuwe modjes.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
Prima.Gudrun schreef: β27 sep 2021, 16:37 Omdat we het zo massaal vroegen, omdat we met 14 even minimaal kunnen modereren als met 9, omdat elke kandidaat stemmen kreeg en dus een aantal mensen vertegenwoordigt, omdat dit forum echt gewoon van ons allemaal is hebben we besloten dat we het gewoon doen, alle kandidaten worden moderator.
Ik heb dan ook de polls verwijderd, bedankt voor het stemmen en meedenken allemaal!
Ik vind het buitengewoon leuk dat iedereen die wilde mod is geworden! Gezellig :-)