kerstpups
- Cooper
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Re: kerstpups
Gefeliciteerd!
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 7
net de geboorteaangifte gedaan bij de Raad van Beheer en kon gelijk even 720,00 euro aftikken.
de namen voor de teefjes: Capi's Lady In Red v.'t Dekkershof, Capi's Born To Run v.'t Dekkershof, Capi's A Kind Of Magic v.'t Dekkershof.
de reutjes hebben de volgende namen: Capi's Soldier On .v't Dekkershof en Capi's Out In THe Fields v.'t Dekkershof.
Capi is van Cash en Pippa.
begin van de avond gewogen en alles was aangekomen, gelukkig. alleen Pippa wil geen kontjes poetsen, dat doe ik dus maar.
vanmiddag is de dierenarts geweest voor nestcontrole. zijn gezin gingen kerst vieren bij zijn schoonzus en die woont bij mij om de hoek, dus kon het in ene moeite doorgaan. alles zit erop en eraan.
vanavond slaapt mijn man in de huiskamer zodat ik in bed kan slapen en even bij kan tanken.
de namen voor de teefjes: Capi's Lady In Red v.'t Dekkershof, Capi's Born To Run v.'t Dekkershof, Capi's A Kind Of Magic v.'t Dekkershof.
de reutjes hebben de volgende namen: Capi's Soldier On .v't Dekkershof en Capi's Out In THe Fields v.'t Dekkershof.
begin van de avond gewogen en alles was aangekomen, gelukkig. alleen Pippa wil geen kontjes poetsen, dat doe ik dus maar.
vanmiddag is de dierenarts geweest voor nestcontrole. zijn gezin gingen kerst vieren bij zijn schoonzus en die woont bij mij om de hoek, dus kon het in ene moeite doorgaan. alles zit erop en eraan.
vanavond slaapt mijn man in de huiskamer zodat ik in bed kan slapen en even bij kan tanken.
- ellen en de birmanen
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Proficiat, prachtige pups
en leuke namen ook!
Gefeliciteerd! Ik hoop op Nieuwjaarspups
Gefeliciteerd
Leuke namen ook
Leuke namen ook
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Célie
- Posts in topic: 2
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Wat een mooie namenellen en de birmanen schreef: ↑25 dec 2023, 20:36 net de geboorteaangifte gedaan bij de Raad van Beheer en kon gelijk even 720,00 euro aftikken.
- Tamara/Bayko
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Gefeliciteerd met de vijfling! Wat fijn dat het voorspoedig verloopt. Mooie namen hebben de pups gekregen .
Mooie namen
Gefeliciteerd! Helemaal leuk de namen!
Wat een leuk kerst cadeautje. Gefeliciteerd
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Gefeliciteerd! En leuke namen!
Gefeliciteerd met je kerst/top 2000 pups, namen zijn leuk, vooral die van Bruce Springsteen "Born to Run" zo een loopt hier ook rond en een echte "Bruce"
Gefeliciteerd.
Leuke namen ook
En waren er met 3 teefjes genoeg teefjes? (las dacht ik in je andere topic dat daar een wens voor was)
Leuke namen ook
En waren er met 3 teefjes genoeg teefjes? (las dacht ik in je andere topic dat daar een wens voor was)
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Gefeliciteerd.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- ellen en de birmanen
ik had aanvraag voor 4 teefjes en 1 iemand maakte het niet uit een reu of teef. ik heb dus 1 iemand teleur moeten stellen. helaas kan ik daar niks aan veranderen het is wat het is.
- ellen en de birmanen
nog maar paar foto's plaatsen van het geluk.
Pippa zit nu in de "graafmodus" gelukkig hebben we stenen in de hoeken van de werpkist gelegd zodat ze het vetbed en laken niet over de pups heen kan gooien.
de pups zijn allemaal al gemiddeld rond de 140 gram aangekomen sinds ze geboren zijn. toch even war anders dan bij het vorige nest.
Pippa zit nu in de "graafmodus" gelukkig hebben we stenen in de hoeken van de werpkist gelegd zodat ze het vetbed en laken niet over de pups heen kan gooien.
de pups zijn allemaal al gemiddeld rond de 140 gram aangekomen sinds ze geboren zijn. toch even war anders dan bij het vorige nest.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Smelt....
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Mooi zeg
Fijn ook dat het zo goed gaat en de namen zijn erg leuk.
Fijn ook dat het zo goed gaat en de namen zijn erg leuk.
Laatst gewijzigd door hakunamatata op 29 dec 2023, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~