Mila 13 jaar
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: Mila 13 jaar
Gefeliciteerd!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gefeliciteerd met Mila
- Diana
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Dankjewel allemaal voor de felicitaties!
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Gefeliciteerd met je fantastische Mila!
-
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Gefeliciteerd Mila
al een hele leeftijd, gefeliciteerd en hopelijk nog vele goede jaren
Hartelijk gefeliciteerd met Mila Wat een mooie foto reeks, fijn dat het goed met haar gaat. Ik kende eigenlijk geen schotse herdershond in het echt, maar sinds ongeveer een half jaar hebben we een hele leuke pup in de wijk en hij wordt groot Met een hele lange neus. Het lijken me fijne honden qua karakter.
- Diana
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
DankjewelFlo schreef: ↑03 mar 2024, 14:13 Hartelijk gefeliciteerd met Mila Wat een mooie foto reeks, fijn dat het goed met haar gaat. Ik kende eigenlijk geen schotse herdershond in het echt, maar sinds ongeveer een half jaar hebben we een hele leuke pup in de wijk en hij wordt groot Met een hele lange neus. Het lijken me fijne honden qua karakter.
Ik vind dat er best veel verschil in de karakters zit. Gevoelig en baasgericht zijn ze allemaal wel. Maar ik hou van de wat meer actieve collies met pit en wat dat betreft zie je wel veel verschillen en zijn er collies die helemaal niet zo te porren zijn voor veel activiteiten en ook niet echt werklustig zijn. Dat zou niks voor mij zijn.
Ik vind het ook fijn dat het heel slimme honden zijn die supersnel leren. Maar ik heb ook een paar oerdomme collies gekend, dus die garantie heb je ook niet als je een collie neemt.