Ik denk dat ik over 5 jaar alleen nog maar de shetjes heb...
Er zijn nu 2 20-ers ( Wessel en Nathan)
1 van 21 ( Lieuwe , maar die heeft megaoesophagus , en dat wordt steeds slechter...) en we hebben een pensioen merrie van mensen hier lopen, die is 26 geworden dit jaar, maar die heeft cushing en heeft artrose, ze loopt echt wel met stijve pootjes, die is een beetje 'zolang het nog gaat' ...
De shetten zijn ook de 20 gepasseerd maar die gaan over het algemeen wel wat langer mee..
Alle paarden zien er allemaal nog heel goed uit, maar ja... ik kan geen jaren meer vooruit kijken met ze...
Wessel in de lente zon..
- stellamay
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: een Woezeltje
Re: Wessel in de lente zon..
Godskanonne Wessel, wat een paard joh Kom ik je niet op bokt tegen, dan wel hier.
Heb ik trouwens wat gemist? Is Friesje er niet meer? Zo heette Wessel zijn moeder toch?
Heb ik trouwens wat gemist? Is Friesje er niet meer? Zo heette Wessel zijn moeder toch?
Friesje is vorig jaar ingeslapen, ze was in december heel erg gevallen doordat ze opgejaagd werd, daarna kwakkelde ze heel erg en bleek dat ze oa ernstige hartproblemen had, uiteindelijk knapte ze op ,en we hadden foto's nog gemaakt in de sneeuw , toen was ze zo fit weer, en 2 dagen later vond ik haar liggend in haar stal, ze had het zo opgegeven...Toen heb ik haar laten inslapen.
Dit was ze 2 dagen voor haar dood, bijna 27 jaar oud:
Ik mis haar echt heel erg, ze was mijn koningin, zo'n stoer, lief wijffie....
Dit was ze 2 dagen voor haar dood, bijna 27 jaar oud:
Ik mis haar echt heel erg, ze was mijn koningin, zo'n stoer, lief wijffie....
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ook al zo'n mooierd!
Ik kwam laatst langs een (vrij klein) weiland waar een paard en een ezel stonden. Het paard was continue de ezel aan het jennen en opjagen. Ik heb geen verstand van paarden, maar ik had niet het idee dat de ezel het daar erg naar zijn zin had.
Ik kwam laatst langs een (vrij klein) weiland waar een paard en een ezel stonden. Het paard was continue de ezel aan het jennen en opjagen. Ik heb geen verstand van paarden, maar ik had niet het idee dat de ezel het daar erg naar zijn zin had.
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik vind Wessel echt heel mooi. Ik herinner me nog foto's van dat hij veel jonger was en hij is me echt al die jaren bijgebleven als 'die hele mooie Fries'. Het is super leuk om hem nu weer te zien.
Wat een prachtig paard is Wessel ! Ooit lang geleden heb ik eens op een Fries gereden.