Die was niet zo groot hoor, bek wel
Maar verstelbaar dus dat komt wel goed!
Die was niet zo groot hoor, bek wel
Suske schreef: ↑19 sep 2024, 16:41Jij maakt ook wat mee he?Gonnie schreef: ↑19 sep 2024, 16:24Denk wel dat hij kan zwemmen hoor. Tanja had ik net twee dagen toen ze in de sloot sprong omdat de hond waar ze mee speelde blafte naar een andere hond, zij in paniek weg. Ik erachter aan, want daar was allemaal water.
Nou, ik zag haar niet meer, ik nog een zijstraatje in waar iemand de heg stond te snoeien. Die had haar niet gezien, terwijl ik terug loop naar het bos hoorde ik een vrouw roepen vanaf een huis aan de overkant of ik een klein zwart hondje zocht. Ik: ja, die zoek ik. Zij: die ligt daar in het water ze is vanaf de brug het water in gesprongen. Ik vroeg waar ze dan lag, wees ze richting een paar bosjes ik door de bosjes heen, lag ze onder een paar overhangende struiken in het water, ze kon door die struiken niet uit het water komen. Ik probeerde haar te pakken, had haar bij haar halsbandje en toen viel ik met haar en al half in het water met mijn hoofd en mijn bovenlichaam. Duwde haar weer onder water, heb haar toen bovenop me gezet, maar wel vastgehouden, moest me toen met een arm uit het water zien te duwen. Nou, dat lukte uiteindelijk.
Kon bij mijn hondentrainster even bijkomen thuis, zij was erbij. Had een zwart achterwerk, en was van boven best nat. Mocht gewoon op haar leren bank gaan zitten. Best lief.
Ik ga het niet gokken, de omloop van de ark is echt een nogo.
De brug is een lekkere plek om koffie of een borrel te drinken en daar kan hij dan ook lekker buiten liggen als het een beetje weer is.
Maar zoals die was kon hij ook alle kanten de Vecht in springen
Als hij met de lente van de sloep springt vindt ik het een ander verhaal, keer ik de sloep om, vaar terug en hengel hem aan zijn tuig aan boord.
Maar op de omloop mag hij echt niet komen, daar heb ik echt 0 zicht op.