Mellow schreef: ↑01 jan 2022, 18:06
@Célie zou jij deze 2 foto's naast elkaar kunnen plakken en dan in de hoeken wat versieren met lichtgekleurde bloemetjes en lichtgekleurde hondenpootjes?
@Célie zou jij deze 2 foto's naast elkaar kunnen plakken en dan in de hoeken wat versieren met lichtgekleurde bloemetjes en lichtgekleurde hondenpootjes?
Kan @sabine of @Alex misschien helpen? Onderschrift van Fenneke staat er bij mij gewoon in dus het ding doet het wel gewoon. Kunnen jullie misschien zien (desnoods inbreken in profiel als Fenneke toestemming geeft) wat mis gaat?
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
hakunamatata schreef: ↑02 jan 2022, 15:47
Kan @sabine of @Alex misschien helpen? Onderschrift van Fenneke staat er bij mij gewoon in dus het ding doet het wel gewoon. Kunnen jullie misschien zien (desnoods inbreken in profiel als Fenneke toestemming geeft) wat mis gaat?
Ik had ook de verkleinde versie al in mijn profiel gezet om te testen en daar deed hij het ook dus ik snap er ook niks van
@Fenneke je had BBCode uit staan, dus dan pakt hij de tags niet. Voila. (Voor de duidelijkheid, ik kan niet "in" je account in de zin dat ik je wachtwoord ken Ik kan elke gebruiker beheren, maar niet op je account posten of zulks.)
Voor de volledigheid, in de standaardinstellingen staat alles correct voor iedereen vandaar dat het bij anderen wel lukte, maar 'n vinkje is zo gezet gok ik (heb ik zelf in elk geval wel last van ). Je vindt een drietal opties helemaal onderaan waar je je onderschrift instelt:
Zo met alles niet aangevinkt krijg je de signature er op de juiste manier in.
Alex schreef: ↑02 jan 2022, 16:13
@Fenneke je had BBCode uit staan, dus dan pakt hij de tags niet. Voila. (Voor de duidelijkheid, ik kan niet "in" je account in de zin dat ik je wachtwoord ken Ik kan elke gebruiker beheren, maar niet op je account posten of zulks.)
@Alex ik ga op zoek naar waar
Oh maar ik zie dat het al klaar is. Mijn dank is groot
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
@Alex ik ga op zoek naar waar
Oh maar ik zie dat het al klaar is. Mijn dank is groot
Ik heb mijn kerstonderschrift gewist, dacht ik maak er weer een normale foto van maar waar kan ik die uploaden? Zie geen linkje in m'n gebruikersprofiel?
Yvette schreef: ↑03 jan 2022, 17:01
Ik heb mijn kerstonderschrift gewist, dacht ik maak er weer een normale foto van maar waar kan ik die uploaden? Zie geen linkje in m'n gebruikersprofiel?
Je kunt hier een reactie plaatsen en dan via afbeelding aan bericht toevoegen een foto toevoegen en dan kopieren en plakken in je gebruikerspaneel