Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Re: Puppy Vie - kleine update
Al weer een tijdje geleden dat ik een update plaatste. Inmiddels is ze al weer een half jaar! Ongelofelijk.
Ze draait steeds beter mee. Ik ben echt verrast hoe goed ze luistert als ze los loopt. Ik ben best verwend met Vik natuurlijk want die luistert als een trein maar dat is niet mijn verdienste zeg maar :’)
Als we in het bos honden tegenkomen komt ze eigenlijk altijd daarna weer netjes mee als ik haar roep. Ook al is ze aan het spelen. Dus dat is super fijn!
Het blaffen en de onzekerheid gaat gelukkig ook weer veel beter. Ze is voorzichtig maar gaat er wel op af. Alleen als ze moe is dan kan ze echt blijven hangen erin.
Dat was gisteren met de cursus ook. Ze kan haar aandacht er steeds beter bijhouden maar toen er asn het eind vd les honden begonnen te blaffen was ze het kwijt. Snel naar huis en tukken
In huis begon ze wel te slopen. Dat is minder. Ze zit niet in een bench en omdat ze netjes in haar mandje lag vonden we dat wel prima. Alleen toen had ze ineens bedacht dat de bank leuk was om op te graven
Niet heel chill om je bank zo aan te treffen inmiddels is dat wel weer gerepareerd, de storm voorbij en weten wij dat een dagje wat minder doen gecompenseerd moet worden met iets te knagen oid
Verder is ze heel leuk hoor! Kijk maar:
Het bewijs dat er border in zit
Over drie weken gaat we afspreken met de broertjes en zusjes. Daar heb ik wel zin in! Ze groeien best verschillend uit, hoewel Vie ook wel veel lijkt op twee broertjes (maar die zijn merle).
Ze is nu rond de 13 kilo. Morgen even goed wegen. Grootste groei is wel over heb ik het idee.
Onze andere twee nog even. Jippert die met haar 15 jaar nog vlot twee uur mee stapt en altijd-klaar-voor-actie Vik
Ze draait steeds beter mee. Ik ben echt verrast hoe goed ze luistert als ze los loopt. Ik ben best verwend met Vik natuurlijk want die luistert als een trein maar dat is niet mijn verdienste zeg maar :’)
Als we in het bos honden tegenkomen komt ze eigenlijk altijd daarna weer netjes mee als ik haar roep. Ook al is ze aan het spelen. Dus dat is super fijn!
Het blaffen en de onzekerheid gaat gelukkig ook weer veel beter. Ze is voorzichtig maar gaat er wel op af. Alleen als ze moe is dan kan ze echt blijven hangen erin.
Dat was gisteren met de cursus ook. Ze kan haar aandacht er steeds beter bijhouden maar toen er asn het eind vd les honden begonnen te blaffen was ze het kwijt. Snel naar huis en tukken
In huis begon ze wel te slopen. Dat is minder. Ze zit niet in een bench en omdat ze netjes in haar mandje lag vonden we dat wel prima. Alleen toen had ze ineens bedacht dat de bank leuk was om op te graven
Niet heel chill om je bank zo aan te treffen inmiddels is dat wel weer gerepareerd, de storm voorbij en weten wij dat een dagje wat minder doen gecompenseerd moet worden met iets te knagen oid
Verder is ze heel leuk hoor! Kijk maar:
Het bewijs dat er border in zit
Over drie weken gaat we afspreken met de broertjes en zusjes. Daar heb ik wel zin in! Ze groeien best verschillend uit, hoewel Vie ook wel veel lijkt op twee broertjes (maar die zijn merle).
Ze is nu rond de 13 kilo. Morgen even goed wegen. Grootste groei is wel over heb ik het idee.
Onze andere twee nog even. Jippert die met haar 15 jaar nog vlot twee uur mee stapt en altijd-klaar-voor-actie Vik
- Inge O
- Posts in topic: 9
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Puppy Vie - kleine update
Jip , ze was altijd al schattig maar als ouwe besje nog net wat meer.
En owww, die bank, ik hoop voor jou dat Vie niet de Karmaziekte heeft want dan kan je je plezier wel op de volgende jaren .
En owww, die bank, ik hoop voor jou dat Vie niet de Karmaziekte heeft want dan kan je je plezier wel op de volgende jaren .
- Hondenpoot
Re: Puppy Vie - 6 maanden oud
Zo leuk hè. Ze blijft een heerlijk hondje.Inge O schreef:Jip , ze was altijd al schattig maar als ouwe besje nog net wat meer.
En ik hoop toch echt dat het een faaaaase is eentje van zeer korte duur dan ook het liefst. Het gaat nu al wel weer een hele tijd goed *afkloppen*
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Oh mijn god, die bank Hoe heb je dat gerepareerd? Ik zou echt boos zijn
Maar niks gelogen verder, ze is inderdaad superknap en leuk! Ik vind haar ook mooi stevig en stoer eruit zien, ideaal hondje!
Maar niks gelogen verder, ze is inderdaad superknap en leuk! Ik vind haar ook mooi stevig en stoer eruit zien, ideaal hondje!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
- Hondenpoot
Ik moest ook wel even slikken. Normaal zie je dit soort dingen op fb voorbij komen en nu waren we zelf aan de beurt :’) Nu hebben wij altijd wel tweedehands banken en zijn we er niet super aan gehecht ofzo maar het is gewoon echt niet nodig en het geeft gezeik want je moet er wel iets mee.Yvette schreef:Oh mijn god, die bank Hoe heb je dat gerepareerd? Ik zou echt boos zijn
Ik heb het kunnen repareren door er een stuk stof onder te doen en daarop de stukken vast te naaien. Nog best aardig gelukt. Je ziet het natuurlijk nog wel maar zo kan de bank in ieder geval weer even mee. Als Vie volwassen is (en de jongste zindelijk:P) doen we wel weer een keer een nieuwe bank.
Gelukkig maakt ze het goed met de rest ja haha. Ik vind haar ook best stevig. Helemaal niet slungelig. Ze is wel mega lenig en spring ook heel makkelijk overal op (of dat nu wel of niet mag :-P)
Oh wat is ze leuk echt een plaatje
De rest ook hoor en die bank
Hier is het slopen ook begonnen Bertus is aan de kozijnen begonnen
Ik ben ook elke dag bang dat ik mijn bank zo aantref in een onbewaakt moment bijt,krabt hij ook in de bank
De rest ook hoor en die bank
Hier is het slopen ook begonnen Bertus is aan de kozijnen begonnen
Ik ben ook elke dag bang dat ik mijn bank zo aantref in een onbewaakt moment bijt,krabt hij ook in de bank
Ik vind haar zo leuk! We moeten echt een keer samen gaan wandelen met onze pupjes!
- Vicky
- Posts in topic: 14
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Wat een leuk beest zeg!! Ik hoop haar snel een keer in het echie te zien. Wordt het geen tijd om met haar te gaan trainen bij Jan?
Bo en de honden
Al een tijdje niet gekeken hier. Ze droogt heel mooi op!
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ze ziet er prachtig uit, net als Jip overigens . En die bank . Als ik erom lach, roep ik dan wat over me af ?
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
- Posts in topic: 9
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ja!! Dan stuur ik Karma wel eens om de Murf herop te voeden .
- Zamunda
Dan lach ik toch maar niet .
- Hondenpoot
Kozijnen zijn ook niet chill!
Vie doet het dus echt alleen als we er niet zijn. Ze mag ook wel eigenlijk niet op de bank. Vind het nog niet zo’n probleem dat ze erop gaat. Maar ze moeten het wel heel houden!
Hopelijk blijft het jou bespaard…
Check
Ik denk dat ik in Venlo kom kijken naar de wedstrijd. Zal ze wel heeeel spannend vinden.
En dat trainen, daar heb ik wel heel veel zin in ja! Zijn nu nog met de puppycursus bezig. Allemaal vertraagd natuurlijk. Maar daarna hoop ik wel wat te kunnen gaan doen
d
Dank je!
Ik vind dat we het moeten uitproberen
- Hondenpoot
Re: Puppy Vie - Zoutelande
Er zitten wel een paar prachtige plaatjes bij met dat mooie licht
- Lothian
- Posts in topic: 11
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Nee! Wat is ze groot!
Maar nog steeds wel heel schattig.
Maar nog steeds wel heel schattig.
- Hondenpoot
Dat was gisterenochtend vroeg. Zo mooi! De honden vonden mij stom, hoezo poseren? Rennen wilden ze!
Ja daar hoefde je weinig voor te doen
Zo lief hè. Ze is gek op Jip want die mag ze altijd vasthouden met wandelen. Loopt ze lekker te kletsen
Ze is nu wel 4x zo zwaar als toen bij de wandeling ze heeft nu de grootte die ik ong. Verwacht had dus ik hoop dat ze het hier bij laat.
- Hondenpoot
Re: Puppy Vie - Keten met Klets
Het was echt leuk vandaag! We moeten wel oefenen op dat poseren als we op het forum willen showen
- Zamunda
Hahaha, lekkere wildebrassen samen .
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat gezellig! Leuk zo samen, lekker keten
Groetjes Yvette
- Hondenpoot
Haha ja ze waren heel gezellig samen!
Dit is nieuw. Natuurlijk poseren. Prikkelen voor gevorderden
Ze waren goed aan elkaar gewaagd. Was ook meteen spelen en dat is eigenlijk niet gestopt
- Hondenpoot
Vietje Pietje heeft vandaag haar laatste puppy cursus gehad. Soms nog wel wat onzeker in de groep maar de oefeningen doet ze super. Met de hier kom oefening heeft ze 0 aandacht voor de juf, ze wil alleen maar vol gas weer naar mij
Voedsel negeren deed ze ook netjes (wel handig om in de toekomst beloning ergens neer te kunnen leggen en dat ze die pas mag pakken als ik het zeg). En op krukjes klimmen vindt ze ook erg leuk.
Komt goed uit want volgende week starten we met agility! Aangepast uiteraard.
Zaterdag reünie met de broertjes en zusjes. Ben zo benieuwd!
Voedsel negeren deed ze ook netjes (wel handig om in de toekomst beloning ergens neer te kunnen leggen en dat ze die pas mag pakken als ik het zeg). En op krukjes klimmen vindt ze ook erg leuk.
Komt goed uit want volgende week starten we met agility! Aangepast uiteraard.
Zaterdag reünie met de broertjes en zusjes. Ben zo benieuwd!