Aanpassingen en updates [update 13-11]
- Gudrun
- Posts in topic: 5
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Re: Aanpassingen en updates [update 12-4]
Geen roze naam.
Veto.
Ik neem voor minder ontslag als mod. (niet dat ik iets uitvoer)
De enige die hier roze mag dragen is Kika, als compensatie. Voor de rest in dit gehele huis niks nada noppes roze.
Zelfs geen bril.
Veto.
Ik neem voor minder ontslag als mod. (niet dat ik iets uitvoer)
De enige die hier roze mag dragen is Kika, als compensatie. Voor de rest in dit gehele huis niks nada noppes roze.
Zelfs geen bril.
- Kells
- Posts in topic: 21
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Aanpassingen en updates [update 12-4]
Roze is out of the question oftewel een echte no go, net als dit taalgebruik. Helder?
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 46
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Re: Aanpassingen en updates [update 2-9]
Vannacht is de forumsoftware geupdate, we zijn nu weer bij en draaien op de laatste nieuwe versie van phpbb. Ook is de embed media plugin geupdated. Dat was het
- runninggirl
- Posts in topic: 2
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Goed nieuws. Vanaf nu kunnen jullie ook moderators en beheerders aan je blokkeerlijst toevoegen (als het goed is). Geniet ervan
Het is overigens al een poosje geleden dat we iets bijdroegen aan het forum, op financieel vlak.
Moet dat onderhand niet weer eens gebeuren?
Moet dat onderhand niet weer eens gebeuren?
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Nee we hebben net de hosting betaald, dat ging van het vorig jaar (?) ingezamelde geld. Nu kunnen we weer een jaar vooruit. Het is ook niet zo duur, op zich Tegen de tijd dat er weer een factuur komt, september 2023 zal ik bij @Kells wel even checken hoeveel we nog hebben en anders wordt het weer tijd voor een rondje tikkies
- Dirkje
- Posts in topic: 15
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Mooi dat het aankomende jaar al betaald is en de kas niet helemaal leeg is.sabine schreef: ↑12 okt 2022, 19:22Nee we hebben net de hosting betaald, dat ging van het vorig jaar (?) ingezamelde geld. Nu kunnen we weer een jaar vooruit. Het is ook niet zo duur, op zich Tegen de tijd dat er weer een factuur komt, september 2023 zal ik bij @Kells wel even checken hoeveel we nog hebben en anders wordt het weer tijd voor een rondje tikkies
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
De contactpagina heeft nu een (volgens mij onzichtbare) captcha om spam tegen te gaan, alleen voor niet (ingelogde) leden overigens. De mailbox liep over van de spammails die allemaal via de contactpagina kwamen, dus ik hoop dat dat hiermee verholpen is. Ik denk neit dat dit een wijziging is waar mensen veel van merken maar voor de volledigheid meld ik het toch even
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Komt dit van jou?sabine schreef:De contactpagina heeft nu een (volgens mij onzichtbare) captcha om spam tegen te gaan, alleen voor niet (ingelogde) leden overigens. De mailbox liep over van de spammails die allemaal via de contactpagina kwamen, dus ik hoop dat dat hiermee verholpen is. Ik denk neit dat dit een wijziging is waar mensen veel van merken maar voor de volledigheid meld ik het toch even
Hello malinois,
An individual by the name of "sab" with an email address of
"" and an IP address of
"" on "Wed Oct 12, 2022 7:37 pm" sent
the following message:
aisodjfjd
using the Contact form at "Een Hondenleven".
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Jepmalinois schreef: ↑12 okt 2022, 19:45Komt dit van jou?sabine schreef:De contactpagina heeft nu een (volgens mij onzichtbare) captcha om spam tegen te gaan, alleen voor niet (ingelogde) leden overigens. De mailbox liep over van de spammails die allemaal via de contactpagina kwamen, dus ik hoop dat dat hiermee verholpen is. Ik denk neit dat dit een wijziging is waar mensen veel van merken maar voor de volledigheid meld ik het toch even
Hello malinois,
"" and an IP address of
"..." on "Wed Oct 12, 2022 7:37 pm" sent
the following message:
aisodjfjd
Moest m ff testen Maar vanaf nu komt ie alleen in de hondenleven mailbox. Ik ga het zo nog een keer testen
(en ik edit mijn ip even uit jouw post if you dont mind)
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ah mooi dan kan ik hem weggooiensabine schreef:Jepmalinois schreef: ↑12 okt 2022, 19:45Komt dit van jou?sabine schreef:De contactpagina heeft nu een (volgens mij onzichtbare) captcha om spam tegen te gaan, alleen voor niet (ingelogde) leden overigens. De mailbox liep over van de spammails die allemaal via de contactpagina kwamen, dus ik hoop dat dat hiermee verholpen is. Ik denk neit dat dit een wijziging is waar mensen veel van merken maar voor de volledigheid meld ik het toch even
Hello malinois,
"" and an IP address of
"..." on "Wed Oct 12, 2022 7:37 pm" sent
the following message:
aisodjfjd
Moest m ff testen Maar vanaf nu komt ie alleen in de hondenleven mailbox. Ik ga het zo nog een keer testen
(en ik edit mijn ip even uit jouw post if you dont mind)
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zamunda
- Posts in topic: 19
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Fijn. En fijn ook dat ik je in de negeer kan zetten .sabine schreef: ↑12 okt 2022, 19:43 De contactpagina heeft nu een (volgens mij onzichtbare) captcha om spam tegen te gaan, alleen voor niet (ingelogde) leden overigens. De mailbox liep over van de spammails die allemaal via de contactpagina kwamen, dus ik hoop dat dat hiermee verholpen is. Ik denk neit dat dit een wijziging is waar mensen veel van merken maar voor de volledigheid meld ik het toch even
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Zullen misschien nu in elkaar schuiven omdat die contact erbij staat? BIj mij staan ze op mijn mobiel altijd al in zo'n menuutje. Ik kan wel kijken of ik hem onderaan weg kan halen, maar dat wordt neit meer vanavond Bovenaan staat het nog wel goed?
- Loraine
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Ik was hem ook al kwijt en mijn hoofd trekt het niet.
Fijn om te lezen dat het al opgepakt wordt.
Fijn om te lezen dat het al opgepakt wordt.
- Kells
- Posts in topic: 21
- Welke: Ierse Setters
Met wat er in kas is kunnen we nog wel even vooruit. Als de bodem in zicht is, dan trek ik aan de bel.sabine schreef: ↑12 okt 2022, 19:22Nee we hebben net de hosting betaald, dat ging van het vorig jaar (?) ingezamelde geld. Nu kunnen we weer een jaar vooruit. Het is ook niet zo duur, op zich Tegen de tijd dat er weer een factuur komt, september 2023 zal ik bij @Kells wel even checken hoeveel we nog hebben en anders wordt het weer tijd voor een rondje tikkies
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Bij mij onderin zijn nu de buttons weg die ik juist zo graag gebruik. Eerst kon ik kiezen voor nieuwe berichten, je berichten en nog iets.