Hier wel last van de wintertijd. Ze beginnen te piepen om eten vanaf 1600 uur. Normaal liet ik Bas rond 1630 naar buiten en kreeg ze eten. Nu zit ze dus te fluiten en doen. Beetje wennen nog maar heel vervelend omdat ze doof is en dus vrij luid geworden is.
Marc schreef: ↑30 okt 2024, 07:10
Hier wel last van de wintertijd. Ze beginnen te piepen om eten vanaf 1600 uur. Normaal liet ik Bas rond 1630 naar buiten en kreeg ze eten. Nu zit ze dus te fluiten en doen. Beetje wennen nog maar heel vervelend omdat ze doof is en dus vrij luid geworden is.
Hier is het qua eten vooral mn kat die zeker smiddags ruim een uur voor etenstijd me al komt halen en dan heeeeel lief gaat staan doen, dus zij snapt de wintertijd ook niet. Mo-yi is voornamelijk gewoon heel vroeg wakker. Aangezien ze gisteren wat dunne ontlasting had, en ik expres een extra ronde om 23:30 nog met haar heb gedaan in de hoop om smorgens wat later uit bed te kunnen, kwam ze nu dan toch om 07:00 en zijn we gelijk maar gaan lopen..maar erg hoge nood was t niet. Morgen weer een poging
Ja hier precies zo maar dan een neus fluitende Duitse Herder
Ja hier precies zo maar dan een neus fluitende Duitse Herder
Guus is een paar procent Duitse herder en een eerste klas neusfluiter. Vast een erfenis. Doodstil zittend mij aankijkend