Mo-yi schreef: 13 okt 2021, 09:28
ahhh wat heerlijk he!
Haalt weer herinneringen naar boven...ohhh de eerste sneeuw..zoooo leuk..ohhh de wandelingen in de wind als er blaadjes op het pad voorbij waaien achterna jagen..alles is leuk en interessant..nu schop ik af en toe een eikel voor me uit en Mo kijkt ernaar; oh..oke..en waggelt lekker verder...en nu nog heb iok dan beelden hoe ze daar gek van werd en en per-se ging zoeken tot ze m had...manmanman wat een heerlijke tijd ja
Oh wat leuk dat het herinneringen naar boven haalt, leuk om te lezen ook! Haha, een volwassen hond is toch ook maar zozo

.
Smoushond schreef: 13 okt 2021, 10:30Alles opvreten

stokjes,eikels,mos,blaadjes ik ben de hele tijd bezig alles uit dat bekkie te halen met gevaar voor eigen leven en doe juist hard mijn best om niet per ongeluk een eikel weg te schoppen
Pffff, intensief! Gelukkig doet de smurf dat nog niet *klopt af*. Alhoewel, mos en stokjes stopt ie wel in z'n bekkie maar ik doe daar niks mee en hij eet het niet op. Ik heb hem gisteren nog een tamme kastanje in de ren gegeven die hij helemaal platgekauwd heeft. Maar ik wil sowieso niet alles steeds gaan afpakken dus ik denk dat als hij wel dingen gaat eten ik vooral heel erg m'n best ga doen om hem af te leiden, anders ben ik bang dat hij juist heel snel dingen naar binnen gaat werken omdat hij denkt/weet dat ik het afpak. Dus hopelijk gaat dat lukken, als niet met brokjes dan met worst.
Hylos schreef: 13 okt 2021, 10:33
Noooooh
De ene keer klinkt hij als een kip en dan weer een oud pruttelend mannetje
Hij heeft het maar druk met zijn nest, komt heel precies allemaal. De snoes.
Voske begon er van te grommen en keffen.
Die heeft het niet op kippen en oude mannetjes.
Hahaha, die boze Vos en de kippen en oude mannetjes

. Ja als hij moe is en niet iets té moe dan is het een heel gebeuren

. De arme prul.
Tamara schreef: 13 okt 2021, 10:44
Gisteravond heb ik wel drie keer de foto's bekeken van Murphy, zo schattig! Ook wel leuk dat er momenteel meerdere puppytopics lopen hier

Lekker veel puppy spam!
Ah wat leuk! Ja voor mijn gevoel is het echt een invasie van puppies waar gelukkig aardig over geschreven wordt! Uiteraard de vier van Spring maar ook Bertus en de komende weken nog een paar! Heel leuk want zo kan ik nog wat oppikken zo her en der

.
Frootje schreef: 13 okt 2021, 11:45
Ik keek ook het filmpje even. Super schattig.

Tot Froo luidkeels ging lopen zoeken waar de pup was die ze moest opvreten. Koest.

Ik heb de rest maar met koptelefoon gekeken.
Hahahaha, agressieveling

.
Sekreetje schreef: 13 okt 2021, 09:20
Die geluidjes

. Hier gingen er ook gelijk 2 hondenkoppies omhoog.
Haha, het is echt genieten joh al die geluidjes. Hebben alle pups dat of verschilt het ook nog een beetje per ras/type? Wie weet het?
Coraline schreef: 13 okt 2021, 15:43Is het hetzelfde vest als destijds met de 3 kittens?
Maar wat een frummel

Een heerlijke pupke!
Oh, je kan ook dicteren gebruiken ipv typen. Werkt soms goed, soms ook niet en krijg je woorden die nergens op slaan, maar oké, het is te proberen als typen niet lukt.
Haha, nee een ander (groter en warmer) vest dat ik van man ingepikt heb

. Maar het voelt wel ongeveer hetzelfde, bracht die herinneringen ook terug!
Ik denk dat het nu zonder dicteren wel moet gaan lukken, hij ligt nog wel graag naast/tegen/op me maar meestal hoef ik mijn arm niet meer om hem heen te slaan

.