Op dit moment past geen enkele hond bij mij. En dat zal ook zo blijven. Ik kan geen goede verzorging bieden. Dus heb ik geen hond meer. Een groot gemis maar een slecht verzorgde hond is erger.
Voor ik in deze situatie zat, had ik een teckel die ik echt geweldig vond. Dat was een droom die uitkwam. Altijd in voor knuffelen en contact. Best leergierig maat stront eigenwijs. Ik heb jaren later nog een aangeboren deur van een aanrecht kastje omdat hij vond dat die onderste plank lekker sliep. De aardappelen die er hoorden te liggen, gooide hij er vakkundig uit
Maar ook Andor, mijn bracco Italiano was mijn vriendje. Ik was gek op die hond. Zacht en lief en tegelijkertijd zijn mannetje staan. Mijn eerste hond Malou was ook zo'n zacht ei.
Denk dat dat wel honden zijn die bij me passen; zacht, vriendelijk en enige mate van zelfstandigheid.
Wat voor soort hond past bij jou? Is je huidige hond een goede match?
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: Wat voor soort hond past bij jou? Is je huidige hond een goede match?
De IJzen passen mij prima. Makkelijk in de omgang, leuk met andere mensen/kinderen/honden/de meeste dieren, niet overdreven jagers, sportief als het moet maar ook prima tevreden met wat minder, handig formaat, iha gezond. Het blaffen neem ik voor lief, al moeten ze wel gewoon hun snavel houden als ik dat zeg. Moeilijk alleen blijven wordt wel een ding als Logi er niet meer is ben ik bang.
Het duo Olie en Bol