De zindelijkheid der windhonden

Marc

Re: De zindelijkheid der windhonden

Bericht door Marc »

Mijn honden zijn nu ineens een periode heel erg zindelijk gelukkig. Maar ze kunnen ook heel gemakkelijk drie keer in de week in de keuken poepen. Heel soms ook een plas. Sinds december maar een keer of 5. Maar daarvoor soms ineens een maand bijna elke dag. Guus gaat blaffen smorgens. Dan is hij dus wakker en dat kan heel vroeg zijn. Dan niet reageren zegt helaas ook niks al verdenk ik wel hem van het plassen en poepen. Niet dat ik er mee zit want ik weet zeker dat hij er niks aan kan doen aangezien hij verder hartstikke zindelijk is.
ranetje
Posts in topic: 1

Bericht door ranetje »

Inge O schreef: 01 apr 2022, 12:02 Nooit een hardere markeerster gehad dan Karma, daar kan geen reu tegenop. Een paar dagen terug zelfs net als een reu volledig met de poot omhoog tegen een boom, niet eens zoals je bij teven wel vaak ziet even een poot en hun kont wat hoger.
Maar na zo'n resem acties had ze nog steeds genoeg reserve om potverdepotver weeral eens te markeren in de winkel van de Boerenbond :boos: .

Aan lange plassen doet ze alleen in de tuin.
Rana plaste om het hoogst met reuen, als wedstrijdje.
En die reuen begrepen er meestal helemaal niks van :vaag:
Die keken dan een paar keer of er echt niets onder de buik te vinden was bij Rana, want ze kon hoger dan vrijwel alle reuen in het bos :mrgreen:

Ik loop 's avonds ook een ronde met de hond en dan wordt er zeker 3 keer geplast voor ze leeg genoeg is.
Afbeelding
Diana
Posts in topic: 5
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Lothian schreef: 01 apr 2022, 10:53 Ik zal even een update geven. Het is duidelijk echt een kwestie van te nodig moeten. Als ik na 19:00 nog eten geef ligt er wel eens een plas. Gisteren gaf ik ze om 21:00 een zalmhuid en het was weer raak. Hij hoeft dan nog niet tijdens het laatste rondje maar moet ergens in de nacht. Onhandig maar goed te voorkomen dus.

Dit keer heeft hij wel een blaf gegeven maar ik dacht "oh hee, Taro blaft, misschien moet hij er uitzzzzzz" :mann:
Typisch, dat is bij Arlo dus net zo. Laatst had ik ze weer een keer laat eten gegeven en toen was het weer raak, terwijl het denk ik al zeker tien maanden niet meer is gebeurd, omdat ik nu weet waar het aan ligt en ze gewoon wat vroeger eten geef.
Maar inderdaad, fijn dat je nu weet waar het aan ligt, daar kun je makkelijk rekening mee houden :ok:
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 3
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Lothian schreef: 01 apr 2022, 10:53 Ik zal even een update geven. Het is duidelijk echt een kwestie van te nodig moeten. Als ik na 19:00 nog eten geef ligt er wel eens een plas. Gisteren gaf ik ze om 21:00 een zalmhuid en het was weer raak. Hij hoeft dan nog niet tijdens het laatste rondje maar moet ergens in de nacht. Onhandig maar goed te voorkomen dus.

Dit keer heeft hij wel een blaf gegeven maar ik dacht "oh hee, Taro blaft, misschien moet hij er uitzzzzzz" :mann:
Haha, ik wou dat ik zo'n goede slaper was :') . Fijn dat het duidelijk is, ook fijn dat Taro blafte.

Lais markeerde onderweg trouwens als een malle maar met de laatste ronde pieste ze altijd gewoon in één keer uit in de tuin, daar hoefde ik dan echt geen wandeling voor te doen (zou ze ook niet gewild hebben haha, snel die verplichtte plas en dan naar bed :slaap2: !).
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Plaats reactie