Gedwongen dekking

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Nanna

Re: Gedwongen dekking

Bericht door Nanna »

Tamara schreef: 24 feb 2022, 19:18
Inge O schreef: 24 feb 2022, 18:40 Het maagdenvlies is absoluut niet het probleem bij een teef, sommigen blijven gillen, al dek je hen 10 keer. Zoals je in het filmpjevan EM kan zien gilt een teef niet bij het invoeren van de penis, maar pas bij het (enorm) zwellen van de zwellichamen, dat geeft duidelijk een inwendige druk waarvan ze, samen met het vastzitten, soms behoorlijk van schrikken.
Ah, zo. Lijkt me ook niet niks, gekoppeld staan. Gelukkig staan mensen niet gekoppeld tijdens seks. Een half uur aan je partner vast zitten maakt het allemaal heel anders :LOL:
Je doet dan toch net effe wat anders je boodschappen bij de Jumbo :cheer:
“Kom op Henk, doorschuifelen! Ik heb niet de hele dag”
Célie
Posts in topic: 12
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Inge O schreef: 24 feb 2022, 18:40 Het maagdenvlies is absoluut niet het probleem bij een teef, sommigen blijven gillen, al dek je hen 10 keer. Zoals je in het filmpjevan EM kan zien gilt een teef niet bij het invoeren van de penis, maar pas bij het (enorm) zwellen van de zwellichamen, dat geeft duidelijk een inwendige druk waarvan ze, samen met het vastzitten, soms behoorlijk van schrikken.
Ah, zo. Lijkt me ook niet niks, gekoppeld staan. Gelukkig staan mensen niet gekoppeld tijdens seks. Een half uur aan je partner vast zitten maakt het allemaal heel anders :LOL:
Ja dan komt er van een vluggertje niks meer terecht :LOL: :LOL:
pioenroos
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Flora gaat juist gillen tijdens de contracties van de baarmoeder. En die duren langer dan een paar minuten :mann:
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het gillen puur uit ongemak is. Het is een ander gillen dan bij eerste penetratie en geboorte eerste pup :oeps:
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 4
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

:LOL:
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Crutz schreef: 24 feb 2022, 07:55
Tineke schreef:Spiritual dog mom dan ben ik al weg
Neemt niet weg dat ik weleens foto's voorbij heb zien komen.van vastgebonden teven omdat die zich niet wilde laten dekken.
Dat zou mijn ding eerlijk gezegd ook niet zijn
En als je dan als fokker in een fokkersgroep een volledig vrije dekking plaatst (video) dan ben je echt heel onverantwoord bezig want dat kan echt gevaarlijk zijn en traumatisch aflopen Afbeelding
Door het te filmen en ergens te plaatsen schend je de privacy van het koppel, kan echt niet..
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Johnny Jones schreef: 24 feb 2022, 19:49
Crutz schreef: 24 feb 2022, 07:55
Tineke schreef:Spiritual dog mom dan ben ik al weg
Neemt niet weg dat ik weleens foto's voorbij heb zien komen.van vastgebonden teven omdat die zich niet wilde laten dekken.
Dat zou mijn ding eerlijk gezegd ook niet zijn
En als je dan als fokker in een fokkersgroep een volledig vrije dekking plaatst (video) dan ben je echt heel onverantwoord bezig want dat kan echt gevaarlijk zijn en traumatisch aflopen Afbeelding
Door het te filmen en ergens te plaatsen schend je de privacy van het koppel, kan echt niet..
grensoverschrijdend :boos:
Zamunda
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

:proest:
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Dagmar
Posts in topic: 9

Bericht door Dagmar »

Na een half jaar droogstaan neem je dat op de koop toe.
Afbeelding
sabine
Site Admin
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Bericht door sabine »

Dagmar schreef: 24 feb 2022, 20:19 Na een half jaar droogstaan neem je dat op de koop toe.
... zei zij uit ervaring
malinois
Posts in topic: 5
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Ik heb net teruggekeken, Xygans verloofde gilde niet. Die keek alleen erg moeilijk dat ze aan hem vast zat. Zijn moeder piepte een keer bij de dekking met Xavi en ging weer verder met waar ze mee bezig waren. Xanu's moeder vond dat Xavi meer op moest schieten, die stond nog net niet te zuchten "duurt lang". Maar die had al eerder een nest gehad dus wist de bedoeling.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
EchoMira
Posts in topic: 11
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

malinois schreef: 24 feb 2022, 21:09 Ik heb net teruggekeken, Xygans verloofde gilde niet. Die keek alleen erg moeilijk dat ze aan hem vast zat. Zijn moeder piepte een keer bij de dekking met Xavi en ging weer verder met waar ze mee bezig waren. Xanu's moeder vond dat Xavi meer op moest schieten, die stond nog net niet te zuchten "duurt lang". Maar die had al eerder een nest gehad dus wist de bedoeling.
Mira piepte die keer dus wel. Dat was de eerste dekking. De tweede van de andere dag later heb ik niet kunnen filmen want voor de koffie er was zaten ze al vast. Taxi zijn moeder was nog niet eens buiten.
Die kwam de tuin in van "Oh ze zitten al vast. Oke. Kan ik straks naar de kapper."
Toen zijn we er wel bij gaan zitten om ze gewoon te steunen als baas ofzo. Het blijven honden. Die blijven kinderlijk. Dat is de mutatie "hond".

Moet je een dekking helpen?
Ik geloof dat ik daar niet echt commentaar over heb. Bij zuid-chinese pandaberen wel. Beagle teven in het laboratorium worden tegelijk loops gespoten. Dat is pas kunstmatig.
Het hangt af van wat je aan het doen bent.

Ik vind het zelf leuk dat ik het soort honden heb die geen hulp nodig hebben. Van die handige wippertjes. Lang leve de terrier.
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

:goeie: hahaha naar de kapper :uitlachen:
Het ligt ook aan de hond zelf, ik hoor er altijd vreselijke verhalen over en zeker bij de herders zie ik ze met grote regelmaat op fb met muilkorven voorbij komen de teven. Nou dat herken ik dus niet gelukkig. Ik heb geen enkel probleem met piepende honden, ik heb zelf ook gepiept toen ik met mn slimme kop direct ging paardrijden na de 1e keer. Je zou van minder trauma's krijgen. :nocheer:
Ik waarschuw de teefeigenaren wel vooraf want vaak weten ze dat niet. Xygan dekte op 50 meter afstand tegen de tijd dat ik bij ze was waren ze al gekoppeld en overgestapt... ja zo snel ben ik ook niet meer... ik blijf er ook wel bij voor t geval dat ze me nodig denken te hebben. Xavi wilde me er juist altijd bij hebben. Tijdens t dekken maar ook na de koppeking.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

EchoMira schreef: 24 feb 2022, 15:36 Haha. Dat zeg ik toch?

Ik vind het er niet gezellig uitzien hoor.
Het is de natuur enzo maar ik had best met Mira te doen in dit filmpje.
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 4
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Dirkje schreef: 24 feb 2022, 23:12
En toch doet een teef die niet wil gedekt worden echt anders hoor, dat is niet piepen of janken maar grauwen en serieus van zich afbijten, zolang ze dat niet doen valt het voor mij onder 'dik oké'.

En evengoed heb ik al gehad dat zelfs een teef die even piepte in het begin, later tijdens de koppeling alweer stond te flirten met de reu : 'kom, nóg een keer'.
EchoMira
Posts in topic: 11
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Dirkje schreef: 24 feb 2022, 23:12 Ik vind het er niet gezellig uitzien hoor.

Jammer dan. Dat was het namelijk wel.
_Tiny_
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Hoe zou jij dan willen dat het gaat? Met rozenblaadjes op bed en kaarslicht? :mrgreen: Geintje hoor ;)
Dit is echt een volkomen normale dekking. Dit is wat honden doen. Een ongezellige dekking ziet er heel anders uit.
Afbeelding
Sirene
Posts in topic: 2

Bericht door Sirene »

Al mijn teven gilden alles bij elkaar zodra ze vast kwamen te zitten. Qhilla bleef de hele koppeling janken en gillen. De dag daarna wilden ze gewoon weer. Sterker nog, Spring stond dezelfde dag nog voor Milo zijn hoofd te draaien toen hij hier logeerde.
Het heeft er voor mij nooit uitgezien alsof teefjes het fijn vonden maar blijkbaar hoorde het zo want het weerhield ze nooit om weer te willen.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Sirene schreef: 25 feb 2022, 10:49 Al mijn teven gilden alles bij elkaar zodra ze vast kwamen te zitten. Qhilla bleef de hele koppeling janken en gillen. De dag daarna wilden ze gewoon weer. Sterker nog, Spring stond dezelfde dag nog voor Milo zijn hoofd te draaien toen hij hier logeerde.
Het heeft er voor mij nooit uitgezien alsof teefjes het fijn vonden maar blijkbaar hoorde het zo want het weerhield ze nooit om weer te willen.
Stockholm syndroom :pffff:
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Dirkje schreef:

Echt? Ik vind er weinig zieligs aan eigenlijk. En idd een teef die echt niet wil dat ziet er totaal anders uit.
Afbeelding
Anne&taar

Bericht door Anne&taar »

"Wanneer er gemeten wordt met een lecher antenne bij een natuurgeneeskundige of bij een holistisch dierenarts dan wordt er ook meestal verkrachtingstrauma gemeten bij deze dieren of bij hun nakomelingen."

En...ik ben weg.
Nanna

Bericht door Nanna »

We nemen er nog maar een slokje op😜😂

Afbeelding
Frootje
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Ik was al weg toen ik de naam van het account zag, maar heb uiteindelijk toch eens gekeken en veel van de reacties zijn bijna nog grappiger dan de post zelf. :F:
Dagmar
Posts in topic: 9

Bericht door Dagmar »

Afbeelding

:LOL: Tering.

Met zo'n neus smeken ze allemaal om te stoppen.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Frootje schreef: 25 feb 2022, 15:20 Ik was al weg toen ik de naam van het account zag, maar heb uiteindelijk toch eens gekeken en veel van de reacties zijn bijna nog grappiger dan de post zelf. :F:
Dat vind ik bij heel veel dingen op facebook dat vaak de reacties het leukste zijn :D
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Inge O schreef: 25 feb 2022, 08:28
En toch doet een teef die niet wil gedekt worden echt anders hoor, dat is niet piepen of janken maar grauwen en serieus van zich afbijten, zolang ze dat niet doen valt het voor mij onder 'dik oké'.

En evengoed heb ik al gehad dat zelfs een teef die even piepte in het begin, later tijdens de koppeling alweer stond te flirten met de reu : 'kom, nóg een keer'.
Het zal ongetwijfeld mijn gebrek aan ervaring zijn.
Mijn reu Ben heeft 1x een teefje gedekt waar ik bij was. Hij was heel lief en flirterig. Tijdens het dekken en toen ze later gekoppeld stonden was het teefje stil. Ze leek het dekken niet erg te vinden. Daarna waren ze nog heel lief samen.
Ik dacht dat het bij honden altijd zo hoorde te gaan. :oeps:
Afbeelding
Plaats reactie