Nog meer puppies!
- Inge O
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Nog meer puppies!
Aahh, ze is er bijna .
En misschien zei ik het al ergens eerder, maar het ergste voor mij op dat gebied had ik met SuperSpookje die (totaal onnodig) in een spoedoperatie bleef terwijl ik met een nestje lag van een paar dagen oud.
Uit dat nestje is Attackje gebleven, en zij werd één van mijn 'super-klik-honden', dat zal dus met jou en *vul voorlopig nog in* ook zo gaan .
En misschien zei ik het al ergens eerder, maar het ergste voor mij op dat gebied had ik met SuperSpookje die (totaal onnodig) in een spoedoperatie bleef terwijl ik met een nestje lag van een paar dagen oud.
Uit dat nestje is Attackje gebleven, en zij werd één van mijn 'super-klik-honden', dat zal dus met jou en *vul voorlopig nog in* ook zo gaan .
- Diana
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, dat heeft inderdaad niet veel met tijd te maken, ik zou het over een half jaar waarschijnlijk ook zo voelen en dan zou ik hem net zo hard missen bij al die dingen waar hij juist zo goed in was. En met een heel nest pups kan ik me voorstellen dat dat voor jou al helemaal geldt.pioenroos schreef: ↑14 apr 2022, 20:14Diempie is nu al 5 maanden geleden overleden en nog moet ik soms hardop zeggen dat ik mag genieten van de puppen zónder schuldgevoel
De baby fase had hij heel stom gevonden maar wat ga ik hem missen straks als de puppen buitenshuis de wereld gaan ontdekken. Net als jouw Amoz was hij daar zo vreselijk goed in.
Maar we gaan gewoon samen genieten van het nieuwe leven, het mag en kan
Het is ergens ook wel mooi natuurlijk, die kringloop van het leven, alleen had hij van mij wat meer mogen overlappen.
Ik kwam dit filmpje nog tegen van Amoz met toen nog een beetje bangepoeperd pup Cee
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat mooi om te zien! Ook hoe Cee helemaal dol op hem wasDiana schreef: ↑14 apr 2022, 20:36Ja, dat heeft inderdaad niet veel met tijd te maken, ik zou het over een half jaar waarschijnlijk ook zo voelen en dan zou ik hem net zo hard missen bij al die dingen waar hij juist zo goed in was. En met een heel nest pups kan ik me voorstellen dat dat voor jou al helemaal geldt.pioenroos schreef: ↑14 apr 2022, 20:14Diempie is nu al 5 maanden geleden overleden en nog moet ik soms hardop zeggen dat ik mag genieten van de puppen zónder schuldgevoel
De baby fase had hij heel stom gevonden maar wat ga ik hem missen straks als de puppen buitenshuis de wereld gaan ontdekken. Net als jouw Amoz was hij daar zo vreselijk goed in.
Maar we gaan gewoon samen genieten van het nieuwe leven, het mag en kan
Het is ergens ook wel mooi natuurlijk, die kringloop van het leven, alleen had hij van mij wat meer mogen overlappen.
Ik kwam dit filmpje nog tegen van Amoz met toen nog een beetje bangepoeperd pup Cee
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat fijn dat de fokker zo meedenkt.
En heel erg leuk dat Pup zaterdag komt! Dat zal vast soms nog wel moeilijk zijn maar dat mag ook. En hopelijk zal je heel veel onbeschaamd genieten en dat mag óók.
En heel erg leuk dat Pup zaterdag komt! Dat zal vast soms nog wel moeilijk zijn maar dat mag ook. En hopelijk zal je heel veel onbeschaamd genieten en dat mag óók.
Het is echt al bijna zo ver en je mag je pupje ophalen!
Het zal nog een tijd gemengde gevoelens geven: nieuw leven in huis en een oude vriend die verloren is. Dat kan ook gerust samen, het is hoe het is verlopen en daar is niks aan te veranderen.
Alvast heel veel plezier morgen! En veel foto's plaatsen hoor
Het zal nog een tijd gemengde gevoelens geven: nieuw leven in huis en een oude vriend die verloren is. Dat kan ook gerust samen, het is hoe het is verlopen en daar is niks aan te veranderen.
- Diana
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, zo is het. Het enige wat ik eraan zou kunnen veranderen, is de pup afzeggen of later laten komen. Maar zoals ik hierboven ook al ergens schreef: ik denk dat dat uiteindelijk niet uitmaakt. Ook bij een pup over een halfjaar of een jaar zou ik Amoz missen om zijn aanwezigheid en als lieve puppypappa.Tamara schreef: ↑15 apr 2022, 09:35 Het is echt al bijna zo ver en je mag je pupje ophalen!
De batterij van mijn camera ligt al in de oplader, dus met die foto's komt het zeker goed
Ohhh wat een schattige pluisneus
Wat een heerlijk snuitje
- HillieS
Ahhhhh
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Die voetzooltjes schitterende kleur ook.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik snap je gemengde gevoelens. Ik wens je heel veel genieten toe met het mooie meisje dat je morgen op gaat halen .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Veel plezier vandaag ik ben heel benieuwd hoe ze gaat heten
- HillieS
Veel plezier vandaag!