Ik heb nog nooit geperst gevoerd hoor maar moet je van geperst minder voeren ? Want dat zou wel verklaren waarom de broer van Bertus zo “ slecht “ eet
Nieuwe brok
- Inge O
- Posts in topic: 9
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Nieuwe brok
Wat bedoel je met 'minder' (zie mijn vraag aan Kloesje)?Smoushond schreef: ↑06 nov 2022, 19:48Ik heb nog nooit geperst gevoerd hoor maar moet je van geperst minder voeren ? Want dat zou wel verklaren waarom de broer van Bertus zo “ slecht “ eet
- kloesje
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Ik weeg niets af, ik heb een bekertje en ze kregen qua volume in het bekertje wel ongeveer gelijk, iets minder deed ik van het geperste voer in het bekertje... maar nu je het zegt... het kwartje valt...
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Peruvian Doodle
Minder gewicht niet, maar wel minder volume.
Lang geleden foto's gemaakt om het verschil te tonen van een krokante brok vs. een geperste brok. In dit geval betreft het herbivorenvoer (Science Selective Guinea pig en Pavo Condition).
Wanneer er dus hetzelfde bekertje gebruikt wordt, voer je (in dit voorbeeld) 2x zoveel. Nu is dit verschil vrij extreem. Maar 1.5x het gewicht is heel normaal en iets daarboven ook.
Lang geleden foto's gemaakt om het verschil te tonen van een krokante brok vs. een geperste brok. In dit geval betreft het herbivorenvoer (Science Selective Guinea pig en Pavo Condition).
Wanneer er dus hetzelfde bekertje gebruikt wordt, voer je (in dit voorbeeld) 2x zoveel. Nu is dit verschil vrij extreem. Maar 1.5x het gewicht is heel normaal en iets daarboven ook.
- Inge O
- Posts in topic: 9
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ha . Je zou van minder dik worden hè (pun intended).
- kloesje
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Whahahaha