Extra workshops gepland
- CatnDog
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Do as I do basisexamen gehaald op naar instructeursexamen
Voor mij te ver weg, helaas. Maar veel plezier iedereen!
Re: Do as I do basisexamen gehaald op naar instructeursexamen
Ondertussen ben ik nu met dakar bezig 4 imitaties op 1 onderdeel uit te voeren (rondje om stoel, stoel met neus aanraken, 2 poten op de stoel en 4 poten op de stoel) de eerste gegeven workshop was een succes en aangezien die alle 4 snel vol zaten heb ik er nog 3 gepland (ook in Nijkerk) mochten er nog mensen hier zijn die hier interesse in hebben :-)
Re: Extra workshops gepland
Graag gedaan! Was leuk om jullie les te geven en die kwartjes gaan snel vallen bij de knappe kerel!
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt
En zij doet bij mij de fitness instructeur opleiding. Dus ja. Eigenlijk vindt ik dat ik ook moet
Dat zou wel heel leuk zijn als je komt!hakunamatata schreef: ↑08 sep 2023, 22:52 Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt
De eigenaresse van die hondenschool? Wat een klein wereldje :-D, zou ook erg leuk zijn als je komtCrutz schreef: ↑08 sep 2023, 22:56hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt
En zij doet bij mij de fitness instructeur opleiding. Dus ja. Eigenlijk vindt ik dat ik ook moet
Yup. Heb haar al een app gestuurd. Evt samen met stiefdochter (als 13 jaar mag)jenn90 schreef:De eigenaresse van die hondenschool? Wat een klein wereldje :-D, zou ook erg leuk zijn als je komtCrutz schreef: ↑08 sep 2023, 22:56hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt