Allemaal bedankt voor het medeleven. Ik moet zeggen, het gaat eigenlijk best goed. Natuurlijk mis ik haar, maar de hond die ze ooit was, was al een tijdje weg en daarom heb ik er wel vrede mee. Zeker omdat er ook niets meer te doen was. We hebben best een tijdje met haar gedokterd en daardoor ook wel het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben. Met deze bloeduitslagen was het gewoon de enige faire optie. Karel lijkt haar totaal niet te missen, ben blij dat hij erbin kon zijn. De enige die wel wat van slag lijkt is haar grote kattenvriend Moose, die van ellende maar bij mij op schoot kwam liggen gisteravond. Doet ie echt nooit.. Karel is niet zo'n geduldig kussen voor hem helaas, misschien komt dat nog.
Pom hoort bij het forum. Je schreef altijd zulke leuke stukjes over haar dat het net was of ik haar echt kende. Was ze niet ook mee met Uma zoeken?
Wat zal ze gemist worden Veel sterkte Sabine
Rennendehond schreef: ↑18 okt 2023, 21:41
Pom hoort bij het forum. Je schreef altijd zulke leuke stukjes over haar dat het net was of ik haar echt kende. Was ze niet ook mee met Uma zoeken?
Ja daar was ze bij, samen met Joep van @Eefsel in de alto haha.
Lieve Pom, wat zal ze een leegte achterlaten. Ik herken wat je schrijft over het gedokter en dat het dan gemakkelijker is om er vrede mee te hebben. Maar alsnog, wat zal het zeer doen. Heel veel sterkte.
Rennendehond schreef: ↑18 okt 2023, 21:41
Ja daar was ze bij, samen met Joep van @Eefsel in de alto haha.
Paste prima toch en ook hier nog heel veel sterkte
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020