Ik heb zelf een Hendi 9 trays (al 7 jaar), al.wotdt die niet meer gemaakt, wel nog met 6 trays. Is wel gelijk een stuk duurder, hoewel je hier wel verschillende versies en merken in hebt. Voordeel van dit type is wel dat de motor achterzit dus alles gelijkmatig droogt en je makkelijke dikkere dingen als luchtpijp die groter zijn kan drogen.
bedankt voor het advies.
heb je van die andere ook een linkje toevallig?
Ik heb zelf een Hendi 9 trays (al 7 jaar), al.wotdt die niet meer gemaakt, wel nog met 6 trays. Is wel gelijk een stuk duurder, hoewel je hier wel verschillende versies en merken in hebt. Voordeel van dit type is wel dat de motor achterzit dus alles gelijkmatig droogt en je makkelijke dikkere dingen als luchtpijp die groter zijn kan drogen.
bedankt voor het advies.
bedankt voor het advies.
Wat gebruiken jullie voor die gellies? Gewoon gelei uit de supermarkt mengen met what ever je erin wilt stoppen?
Ik moet duidelijk mijn creativiteit eens uitbreiden, maar vrees dat ik er uiteindelijk toch te lui voor ben. Heb al jaren een droger, maar gebruik hem nooit Misschien toch eens uit het stof trekken.