Natuurfoto's topic
Re: Natuurfoto's topic
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Persistence
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Die zie je niet vaak, mooie foto’s!
Mooi hè, wij hebben ook eerst een invasie van atalanta's gehad en nu ook volop dagpauwogen
Nog een vraagje, jij had de vlinderstruik toch bijna bij de grond af gesnoeid ? hoe hoog is hij daarna geworden?
Dit is foto van nu, maar wel al opgebonden en dus al boven en aan zijkanten onder ook getopt waar geen nieuwe bloemen meer kwamen.
Ik denk dat hij toch wel weer 2 meter hoog is geworden en 1,5 meter breed want takken hingen tot aan het watertje.
Ik had laat en drastisch gesnoeid inderdaad, hij is dan ook echt pas voller en hoger gaan worden rond juni/juli maar wel nu nog steeds dus nieuwe bloei.
Ik denk dat hij toch wel weer 2 meter hoog is geworden en 1,5 meter breed want takken hingen tot aan het watertje.
Ik had laat en drastisch gesnoeid inderdaad, hij is dan ook echt pas voller en hoger gaan worden rond juni/juli maar wel nu nog steeds dus nieuwe bloei.
Dat zijn ze ook.
Dat Bokito verhaal lijkt me ook echt een trauma als je zoiets meemaakt.
Nu ik deze zo zag en later stoof hij binnen op het raam af recht voor me, moest ik ook aan Bokito denken die los kwam te lopen.
Besef van hun besef van "aapjes kijken" dacht ik deels te begrijpen.
Ik ben er heen gegaan en heb her en der wat foto's geschoten. Maar écht vrolijk werd ik er niet van als het gaat om bepaalde ruimte en leefomgevingen van diverse dieren daar en wat ik van mijn vriendin vernam ook andere dierentuinen die niet echt fijn zijn voor de dieren.
Ik ben in Duitsland in Gangelt geweest en dat vond ik een hele andere omgeving (andere diersoorten) maar de manier van "houden" daar was echt ruim en fijner opgezet.
Maar de gorilla vond ik zo van redelijk dichtbij echt fascinerend, groot en het idee dat ze min of meer dezelfde gevoelens en observatie en gedachten hebben maakte dat ik het triest vond dat ze in die redelijk beperkte leefruimte groot groeien.