Maart schreef: 13 aug 2025, 20:02
Dank je, er zijn 3 mammatumoren verwijderd, vorige week ineens gevoeld
Ze doet het goed gelukkig, al 2 kleine porties gegeten dus hopelijk snel de oude. Enkel nog hopen dat ze goedaardig zijn!
Ai, dat is best een flinke ingreep Hopelijk herstelt ze vlot en zijn het inderdaad goedaardige gezwelletjes
Fijn in ieder geval dat ze alweer eetlust heeft!
Ze doet het goed gelukkig, al 2 kleine porties gegeten dus hopelijk snel de oude. Enkel nog hopen dat ze goedaardig zijn!
Ai, dat is best een flinke ingreep Hopelijk herstelt ze vlot en zijn het inderdaad goedaardige gezwelletjes
Ze vond in alle geval dat vannacht de achterste draadjes er al uit konden
Maar het zit rustig & alles is dicht, dus ik laat het maar even zo. Ze gedraagt zich in alle geval alsof ze helemaal niet geopereerd is Huisgenoot blijft vandaag thuis ervoor, dus ze zit niet alleen en morgen is het een feestdag waardoor ik er een lang weekend bij kan blijven.
Ze vond in alle geval dat vannacht de achterste draadjes er al uit konden
Maar het zit rustig & alles is dicht, dus ik laat het maar even zo. Ze gedraagt zich in alle geval alsof ze helemaal niet geopereerd is Huisgenoot blijft vandaag thuis ervoor, dus ze zit niet alleen en morgen is het een feestdag waardoor ik er een lang weekend bij kan blijven.
Superfijn, zo'n vlot herstel wens je elke hond toe!
@Susam ik heb alleen de "plukrijpe" Haartjes weg gehaald. Sophietje heeft dan geen zachte vacht eronder zoals de lakeland heeft. Ze heeft meer een Deerhound vacht. En dus valt het niet echt op. Maar er is behoorlijk wat af. Helaas geen foto van al het haar. En madam vertikte het om effe netjes te gaan staan.
Maar het figuurtje van de windhond zie je er nu weer in terug.
Saartje die dacht ik ga wel mooi zitten dan krijg ik vast een koekje