Liefde voor je hond
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Liefde voor je hond
Wij zijn het niet die dat doen natuurlijk, daarvoor moet je bij de beleidsmakers zijn en de organisaties die het allemaal regelen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Re: Liefde voor je hond
Als ik moet vluchten vlucht ik met mijn hele gezin en dat is inclusief hond. Ik kan me niet echt voorstellen dat ik Oor achter zou hebben gelaten. Maar ik kan me überhaupt niet echt voorstellen dat er geen plek is voor 1 hond bij het vluchten. Ik zie daar ook wel voordelen in, het is ook warmte en bescherming.
De kat zou ik thuislaten, maar dat is misschien makkelijk gezegd nu want aan Samson ben ik persoonlijk niet erg gehecht. Maar het lijkt me ook tamelijk onhandig, een kat loopt niet zelf mee enzo.
De kat zou ik thuislaten, maar dat is misschien makkelijk gezegd nu want aan Samson ben ik persoonlijk niet erg gehecht. Maar het lijkt me ook tamelijk onhandig, een kat loopt niet zelf mee enzo.