Nestje van Spring
- Inge O
- Posts in topic: 24
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Nestje van Spring
Hahaha, dat tweede filmpje : Ren *pokk* ..... *thuddddd*
- Yvette
- Posts in topic: 10
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Leuk weer, extra beeldmateriaal!
@Zamunda heb je al een voorkeur? Of mogen we dat nog niet uitspreken Son? Moeten we verplicht wachten tot 7 weken
@Zamunda heb je al een voorkeur? Of mogen we dat nog niet uitspreken Son? Moeten we verplicht wachten tot 7 weken
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- Persistence
- Posts in topic: 4
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Slimme maar ik vind het hele nest geweldig. Ik ben stikjaloers op de nieuwe baasjes.
Wat een grappige filmpjes
- Zamunda
- Posts in topic: 45
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dat is inderdaad mooi om te zien! En voor filmpjes zijn er altijd heel veel liefhebbers .Sirene schreef: ↑19 sep 2021, 20:12 Nou, voor de liefhebbers nog een paar filmpjes, ik vind ze zelf zo leuk!
De sup lag in de tuin om op te pompen, morgen ga ik met Spring suppen, even gezellig quality time. Maar de pups vonden het natuurlijk meteen een leuk speelobject. Het verbaasd me wat een goede coördinatie ze al hebben. En blijkbaar ook al een goed gevoel voor hun plek in de ruimte want als ze zelf spelen en achteruit draaien vallen ze er niet eens vanaf.
Hahaha, ik zat hardop te lachenBen je lekker aan het spelen, komt je grote broer even langs
DF6329F3-F77F-4767-89C6-632677BBA4F3 by Sonja, on Flickr
Nee, niet echt. Vorige week vielen er wel een paar af voor mij omdat dat duracelletjes waren maar Sirene zei dat ze dat nu niet meer zo ziet dus ze doen weer mee . Qua uiterlijk heb ik een paar lichte voorkeuren (maar ze worden allemaal prachtig) maar ik ga echt voor de juiste match qua karakter (zeker ook ivm Ravi) en daar is het nog te vroeg voor.
Interessant!Inge O schreef: ↑19 sep 2021, 19:36Ik denk dat dat geen toeval is. Ik heb hier al heel vaak (om niet te zeggen altijd) gezien dat de teef zo rond de zes weken plots echt gekke kuren krijgt en de pups als het ware eens gaat testen op hun weerbaarheid/veerkracht. Ze loopt ze dan overhoop, nodigt ze uit tot (veel te wild) spel en laat ze bij wijze van spreken alle hoeken van de kamer zien - ik denk dat dit wel een functie heeft.
Dan is Ren ietsje vroeg, maar misschien heeft het er wel mee te maken.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ik stem voor meer filmpjes!
Ik ga vanmiddag met Suzanne op stap, misschien maak ik wel filmpjes!
- Célie
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Die billen van Klets
Eerst was Roet m'n favo maar deze vind ik ook super
Eerst was Roet m'n favo maar deze vind ik ook super
Ik heb op de eerste blz de pupjes even voorgesteld. ik ga zo even wat foto's van vandaag erop zetten
Jawel hoor, uitspreken mag
Dag 38. We zijn weer met de auto op stap geweest. Zelfde gebiedje als gisteren, ander stukje. Ze waren lekker actief vandaag. Vanmiddag hebben ze nog lekker lang in de tuin gespeeld.
Spring en Ren leren de pupjes "nee". Dat is heel leuk om te zien. Ren deed het vanmorgen met een speeltje en Spring met een kluifje. "Wat ik heb, mogen jullie niet aankomen".
4 filmpjes
E4D629B7-38E6-47BD-BF3F-0F64037B4E2A by Sonja, on Flickr
489EC45E-4472-49F4-909A-7443AD97021F by Sonja, on Flickr
22A5E8C4-002B-4108-A1F5-C0AA761FD2EC by Sonja, on Flickr
C6496A3A-6453-42EC-AE39-27E56B913256 by Sonja, on Flickr
Spring en Ren leren de pupjes "nee". Dat is heel leuk om te zien. Ren deed het vanmorgen met een speeltje en Spring met een kluifje. "Wat ik heb, mogen jullie niet aankomen".
4 filmpjes
E4D629B7-38E6-47BD-BF3F-0F64037B4E2A by Sonja, on Flickr
489EC45E-4472-49F4-909A-7443AD97021F by Sonja, on Flickr
22A5E8C4-002B-4108-A1F5-C0AA761FD2EC by Sonja, on Flickr
C6496A3A-6453-42EC-AE39-27E56B913256 by Sonja, on Flickr
Ja leuk! Filmpjes
Die tweede inderdaad
Die tweede inderdaad
Oh Sirene hou op hoor mijn hart
- Jeffy
- Posts in topic: 3
- Welke: Witte herders
Dank je wel! Ik vind ze echt superleuk. Die op schoot lig foto
- Zamunda
- Posts in topic: 45
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hahaha, die foto van Klets die ligt te zonnebaden op je benen
Heerlijk die filmpjes . Zo schattig hoe Slimme op je aanmoediging reageerde door naar je toe te komen, die schotel is ook wel geweldig om lekker met balans te oefenen zeg.
Heerlijk die filmpjes . Zo schattig hoe Slimme op je aanmoediging reageerde door naar je toe te komen, die schotel is ook wel geweldig om lekker met balans te oefenen zeg.
OS met dank aan Hakunamatata
-
- Posts in topic: 5
Ze zijn echt geweldig, ik vond ze allemaal even leuk! Zo vrij, zo vrolijk en ondernemend, ja de nieuwe eigenaren hebben enorme mazzel! Sonja, wat doe je het weer geweldig om ze de perfecte start te geven. Dat is zó veel waard voor zowel de nieuwe eigenaren als de puppies zelf.
Het is dat we al vol zitten met 3 honden maar ik zou er anders dolgraag eentje willen.
Heb ook wat foto's gemaakt, zal kijken of ik die morgen kan plaatsen.
Het is dat we al vol zitten met 3 honden maar ik zou er anders dolgraag eentje willen.
Heb ook wat foto's gemaakt, zal kijken of ik die morgen kan plaatsen.
-
Waar zijn die filmpjes gebleven?Sirene schreef:Ik ga vanmiddag met Suzanne op stap, misschien maak ik wel filmpjes!
Oh! Ja, drukdrukdruk met die pups. Oma vergeet wel eens watKelperuaantjes schreef: ↑21 sep 2021, 20:49Waar zijn die filmpjes gebleven?Sirene schreef:Ik ga vanmiddag met Suzanne op stap, misschien maak ik wel filmpjes!
Ik ben al aan het uploaden
Nog een superleuk filmpje van gisteren! Op stap met de pups!
570AA1DC-23C2-4172-8217-14C14365E139 by Sonja
570AA1DC-23C2-4172-8217-14C14365E139 by Sonja
Oh ik ben een rund! Zet ik het filmpje aan met geluid! Alle pups in één miliseconden klaarwakker Ze lagen eindelijk te pitten
-
Sirene schreef:Oh ik ben een rund! Zet ik het filmpje aan met geluid! Alle pups in één miliseconden klaarwakker Ze lagen eindelijk te pitten