Ja, jullie zaten voor ons in de escaperoomCaat schreef: ↑07 mei 2023, 21:34 Ik heb weinig foto's gemaakt vandaag, maar wel volop genoten van alles. Ook een aantal forumhondjes gezien: Taro (we staan nog ergens onherkenbaar op het filmpje van de renbaan), Tess, en Ren (volgens mij net voor ons in de jungle escaperoom). En Ybbish heb ik dacht ik gezien in een van de escaperooms als begeleiding?
Wij hadden ook een erg leuke dag gehad. Al was het alleen al door het weer dat 100% beter was dan gedacht. Alleen in de ochtend een paar, niet noemenswaardige, spetters en om 3u een flinke hoosbui. Stukken beter dan de hele dag regen zoals voorspeld was.
Finn en Tess deden het keurig! Finn vond alles en iedereen leuk, Tess was wat nukkig op honden die face to face kwamen, maar verder vond ze het allemaal wel best. Vooral de aandacht van mensen en koekjes wilde ze zo af en toe ook wel. Of niet, dan spuugde ze het weer uit. Meer voor Finn! Bij Eukanuba heeft ze wel een flinke bak staan leegeten, dus meteen even zo'n zak meegekregen (nadat we de smaak geraden hadden). Finn heeft zijn kleine buikje helemaal vol gegeten met al het lekkers Ik was weer blij dat ze gewend zijn om alles te eten, want heb niks meer gemerkt de dag daarna van al dat gesnaai.
Geheel in stijl hadden we ook een kar mee. Alle schaamte voorbij, inladen die kar