een record tijd
- Kells
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: een record tijd
Fijn dat het nu goed gaat met de hummeltjes.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 13
Re: een record tijd bijna weg.
ik zal weer even een update geven van de 3 musketiers.
ondertussen zijn ze alweer 8 weken en gaan ze aankomend weekend verhuizen. ze zijn getitert en ondanks dat ze geen melk hebben gedronken hadden ze wel iets bescherming. gister zijn ze dus ingeënt, dit wordt gedaan door mijn eigen dierenarts die gastouder is van de moederhond.
hij vond het verbazingwekkend dat ze zo mooi en goed zijn opgegroeid tot nu toe. De reutjes (tommy en toby) zitten over de 4 kilo en het teefje (pleun) zit tegen de 4 kilo aan.
het zijn heerlijke vrije puppy's die niet snel onder de indruk zijn en als ze schrikken herstellen ze erg snel.
ze hebben gister dus ook de praktijk op stelten gezet.
vrijdag gaat moeder roos weer terug. zal even wennen zijn voor haar want ze is nog steeds gek op haar pups.
ik mag ook niet weg van haar met de pups, ze moet en zal mee gaan.
1 week geleden hebben de foto's van de 3 laten maken bij een vriend van mij en ook daar hebben ze de boel op stelten gezet.
De stamboomnamen zijn titels van platen van di-rect en caro's staat voor CAsh (papa) en ROos (mama)
Caro's its a good thing alias pleun
Caro's walk with me alias toby
Caro's all the way alias tommy
dit was een nest om nooit te vergeten. ik hoop dat het volgende nest weer gewoon en normaal verloopt.
ondertussen zijn ze alweer 8 weken en gaan ze aankomend weekend verhuizen. ze zijn getitert en ondanks dat ze geen melk hebben gedronken hadden ze wel iets bescherming. gister zijn ze dus ingeënt, dit wordt gedaan door mijn eigen dierenarts die gastouder is van de moederhond.
hij vond het verbazingwekkend dat ze zo mooi en goed zijn opgegroeid tot nu toe. De reutjes (tommy en toby) zitten over de 4 kilo en het teefje (pleun) zit tegen de 4 kilo aan.
het zijn heerlijke vrije puppy's die niet snel onder de indruk zijn en als ze schrikken herstellen ze erg snel.
vrijdag gaat moeder roos weer terug. zal even wennen zijn voor haar want ze is nog steeds gek op haar pups.
ik mag ook niet weg van haar met de pups, ze moet en zal mee gaan.
1 week geleden hebben de foto's van de 3 laten maken bij een vriend van mij en ook daar hebben ze de boel op stelten gezet.
De stamboomnamen zijn titels van platen van di-rect en caro's staat voor CAsh (papa) en ROos (mama)
Caro's its a good thing alias pleun
Caro's walk with me alias toby
Caro's all the way alias tommy
dit was een nest om nooit te vergeten. ik hoop dat het volgende nest weer gewoon en normaal verloopt.
- Kells
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Wat een schatjes!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Het zijn wel dotjes, dat dan weer wel.
En inderdaad, volgende keer alles beter.
En inderdaad, volgende keer alles beter.
Hopelijk volgende keer weer normaal
De pups zien er prima uit ondanks alles
De pups zien er prima uit ondanks alles
- CatnDog
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: een record tijd bijna weg.
Mooi zo!ellen en de birmanen schreef: ↑12 dec 2023, 10:33 het zijn heerlijke vrije puppy's die niet snel onder de indruk zijn en als ze schrikken herstellen ze erg snel.
Uiteindelijk toch een happy end. Al hoop ik met je mee dat het volgende keer weer een geheel zorgeloos nestje wordt.
Ze zijn wel prachtig
- Célie
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Nou zijn wel leukerds hoor. En idd volgende keer weer gewoon makkelijk en normaal.
- HillieS
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een dropjes!