Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Re: Puppy Vie - spelen met Vik
Filmpjes, hoop dat het zo lukt
Zo begonnen ze
Aldoende werd Vie steeds brutaler.
Zo begonnen ze
Aldoende werd Vie steeds brutaler.
- Gudrun
- Posts in topic: 9
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Auw ik smelt.
Super leuk zo!
Super leuk zo!
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Hey wat leuk Lysette!! van harte gefeliciteerd met haar! Leuke combinatie ook zeg, dat gaat vast een superleuk hondje worden!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- Borderbende
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Hihihihi die kleine wordt tijdens het spel steeds brutaler! Hahahaha.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Puppy Vie - tweede dag + vraag
Wat heerlijk zeg! Knap ook van Vik vind ik. En die speelfilmpjes... man wat leuk .Hondenpoot schreef: ↑19 okt 2021, 21:50 Ze doet het inderdaad heel goed. Draait mee of ze hier al weken is.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Oh wat leuk ze doet het ook al zo goed
Wat een dotje zeg!! Hier bij 1 van mijn vorige honden ook best wat gegrom op jonge leeftijd gezien, maar dat was en werd bepaald geen pittige dame hoor; ze zal idd wel een beetje overprikkeld zijn... hier overigens wel een beetje spijt van de gelijkende namen Lina en Fenna... met name de laatste heeft er moeite mee...
- Hondenpoot
Leuk al jullie reacties! Echt genieten zo dat spelen dat had ik gemist. Ziva speelde nooit zo veel en was nooit helemaal ontspannen met de anderen. En Jip werd ziek net voor Vik kwam en sindsdien was het spelen ook veel minder.
Vik heeft het buiten altijd erg druk met andere dingen maar thuis heeft hij wel voldoende rust om te spelen. Zo leuk dat hij nu een speelmaatje heeft.
Vik heeft het buiten altijd erg druk met andere dingen maar thuis heeft hij wel voldoende rust om te spelen. Zo leuk dat hij nu een speelmaatje heeft.
- Hondenpoot
Dank je wel! Ben super blij met haar. De combi is erg leuk vind ik ja. Ze laat echt van beide rassen dingen zien, heel leukYvette schreef:Hey wat leuk Lysette!! van harte gefeliciteerd met haar! Leuke combinatie ook zeg, dat gaat vast een superleuk hondje worden!
- Hondenpoot
Vik is zo’n lieverd. Hij vertelt het haar ook wel als ze te ver gaat maar heel netjes. Terwijl hij zo lomp en onbesuisd kan zijn. Maar hij doet zo zijn best!Zamunda schreef:Wat heerlijk zeg! Knap ook van Vik vind ik. En die speelfilmpjes... man wat leuk .Hondenpoot schreef: ↑19 okt 2021, 21:50 Ze doet het inderdaad heel goed. Draait mee of ze hier al weken is.
- Zamunda
Wat is het toch een mooi iets als de volwassen hond zich zo gedraagt .Hondenpoot schreef: ↑21 okt 2021, 06:56Vik is zo’n lieverd. Hij vertelt het haar ook wel als ze te ver gaat maar heel netjes. Terwijl hij zo lomp en onbesuisd kan zijn. Maar hij doet zo zijn best!Zamunda schreef:Wat heerlijk zeg! Knap ook van Vik vind ik. En die speelfilmpjes... man wat leuk .Hondenpoot schreef: ↑19 okt 2021, 21:50 Ze doet het inderdaad heel goed. Draait mee of ze hier al weken is.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Besef me nu pas dat je een poedel en bordercollie hebt en nu precies een mix van die twee erbij
Wat een leuk ding is het zeg! Een kennis van me had ook een pup uit een zelfde combinatie, onwijs leuk hondje maar enorme verlatingsangst. Ze is uiteindelijk herplaatst naar mensen die altijd thuis konden zijn.
Wat een leuk ding is het zeg! Een kennis van me had ook een pup uit een zelfde combinatie, onwijs leuk hondje maar enorme verlatingsangst. Ze is uiteindelijk herplaatst naar mensen die altijd thuis konden zijn.
Wat een leuk filmpje van het samen spelen, en wat doet Vik voorzichtig tijdens het spelen. Smelt!
- Vicky
- Posts in topic: 14
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Zo fijn als ze samen zo spelen. Kan je uren naar kijken.
Bo en de honden
- Hondenpoot
Ik zit nu telkens te testen of ze het niet door elkaar halen het voelt of ze het verschil wel merken. Behalve als er wat te halen valt, dan heten ze allemaal hetzelfde natuurlijkAnne&taar schreef:Wat een dotje zeg!! Hier bij 1 van mijn vorige honden ook best wat gegrom op jonge leeftijd gezien, maar dat was en werd bepaald geen pittige dame hoor; ze zal idd wel een beetje overprikkeld zijn... hier overigens wel een beetje spijt van de gelijkende namen Lina en Fenna... met name de laatste heeft er moeite mee...
- Hondenpoot
Ja haha. Ik moet nu ook buiten goed uitleggen dat ze wel een mix is van beide rassen maar dat Jip en Vik niet te ouders zijn :-pPersistence schreef:Besef me nu pas dat je een poedel en bordercollie hebt en nu precies een mix van die twee erbij
Vervelend die verlatingsangst. Super vervelend als je daarom je hond moet herplaatsen.
- Hondenpoot
Zo lief hè. Joris Goedbloed (hoewel ze vanmiddag wel op haar donder kreeg)Tamara schreef:Wat een leuk filmpje van het samen spelen, en wat doet Vik voorzichtig tijdens het spelen. Smelt!
- Hondenpoot
Puppy Vie - spelen met Vik
Dat verveelt echt nooit!!Vicky schreef:Zo fijn als ze samen zo spelen. Kan je uren naar kijken.
Gisteren en vandaag naar het bos geweest waar ze ook los heeft gelopen. Ze let heel goed op me maar begint ook wel steeds meer te ontdekken.
Bij vreemde honden lijn ik haar nog wel even aan omdat ze nog best onzeker is en ik wil voorkomen dat ze er vandoor gaat en dan honden achter zich aan krijgt. Dan gaat het goed en ontdooit ze ook wel.
Zindelijkheid gaat heel wisselend. Ze doet veel buiten maar ook nog veel binnen (soms op het matje, soms ook niet). Denk dat ze nog weinig controle heeft maar zal wel goedkomen.
Vannacht wel van half 12 tot 7.15 u geslapen. Heeerlijk. Af en toe moet ik even mijn hand in de bench doen, dan bijt ze er heel zachtjes op en gaat ze weer verder slapen
Gisteren ook gewogen: 3,2kg. Best bescheiden dus.
Mee in de bakfiets. Niet op de grond, op het bankje wilde ze
Natte haartjes
- Zamunda
Hondenpoot schreef: ↑21 okt 2021, 21:04Af en toe moet ik even mijn hand in de bench doen, dan bijt ze er heel zachtjes op en gaat ze weer verder slapen
En die foto in de bakfiets is ook al zo schattig.
Oh wat lief die zwarte natte haartjes
En wat kan je al lekker doorslapen is ze dan ook droog in de bench ?
- Hondenpoot
Ja dan blijft ze ook droog. Contrast met overdag wanneer ze door mijn man tot Lekke Lucas was gedoopt . Ze plaste wel 3-4 keer per uur. Maar vandaag ging het veel beter. Minder plassen en op 1-2 plasjes na alles buiten of op het matje.Smoushond schreef:Oh wat lief die zwarte natte haartjes
- Jetski
- Posts in topic: 3
- Welke: Portugese waterhond
Ik moest zo lachen om die speelfilmpjes..
Het begint heeel relaxt maar na een tijdje zit de kolder in het koppie..
Heerlijk om naar te kijken!
- Hondenpoot
Ja ze ging helemaal los op het laatst haha. Heerlijk is dit! Kan er enorm van genieten.Jetski schreef:Ik moest zo lachen om die speelfilmpjes..