~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Iris is weer naar huis, de volgende loge is Tomas, eenhysterische Spaans ex zwerver met geen enkel gevoel voor personal space. Je lacht je de blubber om hem

Wat een leukerdHewi schreef: 14 jun 2026, 14:22 Iris is weer naar huis, de volgende loge is Tomas, eenhysterische Spaans ex zwerver met geen enkel gevoel voor personal space. Je lacht je de blubber om hem
![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Leuke kopHewi schreef: 14 jun 2026, 14:22 Iris is weer naar huis, de volgende loge is Tomas, een hysterische Spaans ex zwerver met geen enkel gevoel voor personal space. Je lacht je de blubber om hem
![]()
Vertel eens over dat "hysterisch"?

Hij moet overal bij , alles moet met enorme enthousiasme. En hij is lomp. Ik ben geen ukkie maar hij staat rechtop tegen me aan met zijn voorpoten op schouders zowat. Hij moet op schoot hij moet knuffelen en hij moet zwemmen het gras in oh nee steen toch links oh nee .
Hewi schreef: 14 jun 2026, 15:19Hij moet overal bij , alles moet met enorme enthousiasme. En hij is lomp. Ik ben geen ukkie maar hij staat rechtop tegen me aan met zijn voorpoten op schouders zowat. Hij moet op schoot hij moet knuffelen en hij moet zwemmen het gras in oh nee steen toch links oh nee .
Haha mijn puppy Claire in groot formaat.
Goeie work-out voor je

- Desiree
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Boomer+Whippets
Germ, z'n grote maat kwijt. SterkteDesiree schreef: 15 jun 2026, 10:37 Zo ontspannen heeft hij al een paar dagen niet beneden geslapen. Hij is zo gewend aan slapen met een warme Droef dat hij nu steeds helemaal opgekruld of tegen ons aan lag. Dus maar een dekentje voor nu beneden, niet dat het hier koud is maar voor hem is dit fijner.![]()
![]()
- Omega
- Posts in topic: 256
- Honden: 2
- Welke: Nu twee echte tollers
Ze was zo blij dat zij mee mocht naar een working test, ze vindt het zo leuk.

Een nieuwe stressbal gekregen, zo kan ik de opwinding wat temperen bij de kleine workaholic.

Moe en tevreden weer thuis.

Een nieuwe stressbal gekregen, zo kan ik de opwinding wat temperen bij de kleine workaholic.

Moe en tevreden weer thuis.

-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 160
Van de week kon ik niet op het forum komen. Daarna even vergeten.
Maar van de week gewandeld samen met iemand met een Engelse Stafford (een hele lieve overgens) ik heb het zelf niet zo op de Engelse met name. Maargoed deze vind Sophie ook leuk en daar ging het om. Zowel Sophie als de andere hond Cali hadden een lol de hele tijd.

Ik heb helaas maar èèn ook nog minder goede foto. Wel een filmpje maar die kan ik niet zomaar delen.
Maar van de week gewandeld samen met iemand met een Engelse Stafford (een hele lieve overgens) ik heb het zelf niet zo op de Engelse met name. Maargoed deze vind Sophie ook leuk en daar ging het om. Zowel Sophie als de andere hond Cali hadden een lol de hele tijd.

Ik heb helaas maar èèn ook nog minder goede foto. Wel een filmpje maar die kan ik niet zomaar delen.
- Kells
- Posts in topic: 325
- Welke: Ierse Setters
Wel vanaf Facebook als hem op openbaar zet of vanaf YouTube.DexSaarSophie schreef: 13 aug 2026, 21:12 Van de week kon ik niet op het forum komen. Daarna even vergeten.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 160
Nee die kan ik niet zomaar delen omdat de eigenaar van de andere hond in beeld is.
Voor mezelf maakt het me niet uit ik ben een open boek zeg ik altijd. Maar met andere mensen in beeld is het anders
Die kleine Stafford kon trouwens nog best snel lopen Sophietje past zich altijd wel aan en nu ook maar het komt niet vaak voor dat ze het echt lang met haar vol houden we hebben bijna 12 km gewandeld en ze hebben echt beiden veel lol gehad.
Voor mezelf maakt het me niet uit ik ben een open boek zeg ik altijd. Maar met andere mensen in beeld is het anders
Die kleine Stafford kon trouwens nog best snel lopen Sophietje past zich altijd wel aan en nu ook maar het komt niet vaak voor dat ze het echt lang met haar vol houden we hebben bijna 12 km gewandeld en ze hebben echt beiden veel lol gehad.

Lien gebruikt de salontafel als springplank richting de mand, gebruikt sidetables om het traphekje te omzeilen, jat Snuck zijn speeltjes (die hij weer terug jat) en ze rent en racet als een TornadoWorst over de hei. Lien is blij

- Kells
- Posts in topic: 325
- Welke: Ierse Setters
Wat een schatje!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Wat een leuk hondje, veel plezier samenYbbihs schreef: 13 aug 2026, 22:56
Lien gebruikt de salontafel als springplank richting de mand, gebruikt sidetables om het traphekje te omzeilen, jat Snuck zijn speeltjes (die hij weer terug jat) en ze rent en racet als een TornadoWorst over de hei. Lien is blij![]()
Wat leuk zo'n blij ding en dat al zo snelYbbihs schreef: 13 aug 2026, 22:56
Lien gebruikt de salontafel als springplank richting de mand, gebruikt sidetables om het traphekje te omzeilen, jat Snuck zijn speeltjes (die hij weer terug jat) en ze rent en racet als een TornadoWorst over de hei. Lien is blij![]()

Geleerd van Embark dat Justin een ‘reversed mask’ heeft.
Wat is dat?
‘Bij een gewone tekening zit er meestal meer wit op snuit en voorhoofd, met zwart/blauw en tan eromheen. Bij een reversed mask is het gezicht juist overwegend donker en tan, en is er maar weinig wit, bijvoorbeeld alleen een smal blesje, wat wit rond de snuit of een witte baard.’
Jawel.
Het gaat er dus ongeveer zo uitzien.
Wat enorm indrukwekkend trouwens wat dat Embark allemaal kan testen. Gigantisch.

Wat is dat?
‘Bij een gewone tekening zit er meestal meer wit op snuit en voorhoofd, met zwart/blauw en tan eromheen. Bij een reversed mask is het gezicht juist overwegend donker en tan, en is er maar weinig wit, bijvoorbeeld alleen een smal blesje, wat wit rond de snuit of een witte baard.’
Jawel.
Het gaat er dus ongeveer zo uitzien.
Wat enorm indrukwekkend trouwens wat dat Embark allemaal kan testen. Gigantisch.