Flora & Dakar (1 jaar)
- pioenroos
- Posts in topic: 156
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Re: Flora & Dakar (8 weken)
Bran heeft een eigen plek gevonden
Hij blijft in dezelfde stad wonen. Ouder iemand maar altijd een hond gehad dus ze weet dondersgoed waar ze aan begint. Achtervang is ook geregeld, Bran kan naar haar zoon mocht er onverhoopt wat gebeuren. De kleinkinderen zijn dolblij dat oma weer een hond heeft om mee te spelen en knuffelen. Kleinkind dat mee was vroeg al of Bran het wel fijn zou vinden bij ze te liggen op de bank want dat is zo gezellig
Bran gaat een goed leven tegemoet dus, morgenochtend komen ze hem halen.
Hij blijft in dezelfde stad wonen. Ouder iemand maar altijd een hond gehad dus ze weet dondersgoed waar ze aan begint. Achtervang is ook geregeld, Bran kan naar haar zoon mocht er onverhoopt wat gebeuren. De kleinkinderen zijn dolblij dat oma weer een hond heeft om mee te spelen en knuffelen. Kleinkind dat mee was vroeg al of Bran het wel fijn zou vinden bij ze te liggen op de bank want dat is zo gezellig
Bran gaat een goed leven tegemoet dus, morgenochtend komen ze hem halen.
- HillieS
- Posts in topic: 84
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Geweldig
-
- Posts in topic: 18
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Zie je wel!
Vanzelfsprekend. Hij heeft zichzelf verkocht met zijn mooie hoofd!
- Zamunda
- Posts in topic: 42
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Super!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
- Posts in topic: 82
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Goessooo !!
Ik kan me jouw opluchting héél erg goed voorstellen .
Ik kan me jouw opluchting héél erg goed voorstellen .
- Alfilillo
- Posts in topic: 10
- Welke: Podenco en kruising
Wat fijn! Kon ook niet anders dat dit mooie schatje een fijn huis zou vinden.
Ahhh wat goed zeg!
- Lothian
- Posts in topic: 21
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Jaaa! Het is hem zo gegund!
- Gudrun
- Posts in topic: 23
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Hehe, oef!
Super voor Bran!
En die kroonfoto's, hilarisch!
Mijn sheltie Flora deed dat ook eens als jonge hond, rond racen en denken dat kroos beloopbaar was. Ze was wel iets meer onder de indruk en vermijdt water en sloten meestal sindsdien. Scheelt misschien ook wel dat ze daar niet kon staan en er uit gevist moest worden .
Super voor Bran!
En die kroonfoto's, hilarisch!
Mijn sheltie Flora deed dat ook eens als jonge hond, rond racen en denken dat kroos beloopbaar was. Ze was wel iets meer onder de indruk en vermijdt water en sloten meestal sindsdien. Scheelt misschien ook wel dat ze daar niet kon staan en er uit gevist moest worden .
- pioenroos
Vandaag is de laatste pup, Peteris, uitgevlogen.
Tot nu toe doen alle pups het super (of niemand durft te vertellen dat het bagger gaat ) dus ik ben een moe maar zeer tevreden mens
Het uitzwaaien was wel even slikken maar eerlijk gezegd was ik er ook wel aan toe. Lekker de ren uit de woonkamer, meubels weer op hun plek en Danu gaan leren kennen als individu. Het helpt ook dat alle 4 de pups meer dan welkom zijn, perfect op hun plek zitten en ik denk dat ze een goed leven tegemoet gaan
Mijn moeder heeft Flora ook gelijk vanmiddag opgehaald. Flora is een supermoeder maar ze speelt zo graag met de pups dat Mies een kort lontje kreeg van de onrust en ik bijna geen kans had zelf wat met ze te ondernemen
Nadat mijn moeder weg was heeft Danu heerlijk vrij in huis rondgesjouwd onder toeziend oog van Mies maar nu liggen ze beiden alweer uren diep in slaap
Danu moet uiteraard nog wel heel beleefd zijn en Mies niet in de weg lopen maar zoals ik hoopte is 1 pup voor Mies goed te overzien. Ze geeft Danu de kans om haar waarschuwing te zien en op te reageren ipv gelijk fors te corrigeren. En ze is zelfs al bereid de bank te delen, ik had niet gedacht dat dat zo snel zou kunnen
Danu heeft beiden mandjes van Mies uitgeprobeerd. Ik ga al snel wat groters voor Danu moeten kopen zo te zien
En zo lagen ze naast me het afgelopen uur
Tot nu toe doen alle pups het super (of niemand durft te vertellen dat het bagger gaat ) dus ik ben een moe maar zeer tevreden mens
Het uitzwaaien was wel even slikken maar eerlijk gezegd was ik er ook wel aan toe. Lekker de ren uit de woonkamer, meubels weer op hun plek en Danu gaan leren kennen als individu. Het helpt ook dat alle 4 de pups meer dan welkom zijn, perfect op hun plek zitten en ik denk dat ze een goed leven tegemoet gaan
Mijn moeder heeft Flora ook gelijk vanmiddag opgehaald. Flora is een supermoeder maar ze speelt zo graag met de pups dat Mies een kort lontje kreeg van de onrust en ik bijna geen kans had zelf wat met ze te ondernemen
Nadat mijn moeder weg was heeft Danu heerlijk vrij in huis rondgesjouwd onder toeziend oog van Mies maar nu liggen ze beiden alweer uren diep in slaap
Danu moet uiteraard nog wel heel beleefd zijn en Mies niet in de weg lopen maar zoals ik hoopte is 1 pup voor Mies goed te overzien. Ze geeft Danu de kans om haar waarschuwing te zien en op te reageren ipv gelijk fors te corrigeren. En ze is zelfs al bereid de bank te delen, ik had niet gedacht dat dat zo snel zou kunnen
Danu heeft beiden mandjes van Mies uitgeprobeerd. Ik ga al snel wat groters voor Danu moeten kopen zo te zien
En zo lagen ze naast me het afgelopen uur
- Zamunda
- Posts in topic: 42
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Flora & Dakar (Allemaal uitgevlogen)
Oh wat heerlijk liggen ze . Heel veel plezier met het lekker ontdekken van wie Danu is .
OS met dank aan Hakunamatata
- Diana
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik kan me voorstellen dat je zelf ook toe was aan wat meer rust en één op één met Danu aan de slag kunnen gaan. Superfijn dat ze allemaal zo'n goede plek hebben gevonden en de berichten ook zo positief zijn
En al die pups bij die pinnige teven: Mies, Froo, Mila Maar dat gaat ook overal eigenlijk heel snel goed. Mies zal ook wel blij zijn dat het wat rustiger is ja! Kan ze nu in alle rust echt wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.
En al die pups bij die pinnige teven: Mies, Froo, Mila Maar dat gaat ook overal eigenlijk heel snel goed. Mies zal ook wel blij zijn dat het wat rustiger is ja! Kan ze nu in alle rust echt wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling.
- HillieS
Lekker genieten en ontdekken met Danu!
Dat bontje en de teckelknuffel maken samen een oefenmies om tegenaan te liggen.
- Inge O
- Posts in topic: 82
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ja, de combinatie van verdriet omdat ze weggaan maar tegelijkertijd ook er zelf aan toe zijn herken ik goed. Ik vind de uitvliegweek altijd de lastigste : continu tegen dat uitdunnende groepje aan zitten kijken en toch ook nog niet één op één met je eigen pup kunnen beginnen.
Wat fijn dat ze nu allemaal een plekje hebben! Nu hoog tijd om te gaan genieten van je eigen puppy
- pioenroos
Re: Flora & Dakar (4 maanden)
Wat zijn het toch leuke hondjes zeg. En Bram daar zie ik een beetje Jippie in
- HillieS
Wat een leuke hondjes zijn het aan t worden!
Echt leuke hondjes! En wat heerlijk dat ze allemaal zo goed gaan
- Diana
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Het is een ontzettend goed gelukt nest Stuk voor stuk prachtige en aansprekende hondjes.
- Alfilillo
- Posts in topic: 10
- Welke: Podenco en kruising
Wat een mooierds! Brammetje is ook leuk aan het opdrogen