Al jaren lees ik onregelmatig mee op eerst Het Hondenforum en nu Een Hondenleven. Ooit ook account gehad bij de eerste. Al veel leuke, nuttige en zeker behulpzame info gevonden!
Dat ik mij opnieuw aanmeld komt doordat ik alweer een paar maanden meelees en weer het gevoel heb mee te willen praten.
Directe aanleiding is dat ik twee weken geleden een negen maanden oude mechelaar-reu heb opgehaald (Paashond spoedje) vanuit een zeer druk gezin op een paar m2. Het ging niet langer ... Ik kan me daar alles bij voorstellen gezien wat ik aantrof!
Ben voor het hondje blij dat de mensen dat nu inzagen en hem nu een beter leven gunde ipv door te modderen totdat hij op volle sterkte is. Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.
Ik heb al heel lang herders en kruisingen daarvan, op vijf na allemaal herplaatsingen.
Wel enige ervaring dus. En toch kom je bij iedere hond weer nieuwe uitdagingen tegen.
Op dit moment heb ik:
een oude 12jr Laekense reu, Igor;
een middelbare 6jr volle Mechel-Duitse kruising teef, Hera;
en nu dus een jonge 9mnd Mechelaar reu, Barney.
Zal kijken of ik snel wat foto's kan plaatsen. Van de oudsten moet dat geen probleem zijn, van de jongste heb ik zelf nog niet veel foto's kunnen maken ... heb letterlijk mijn handen vol aan hem
Later meer, ga weer een rondje lopen met de 'roedel'.
























