Pagina 1 van 1

Forum traag

Geplaatst: 01 jun 2026, 23:21
door Mo-yi
Al een paar dagen is bij mij het forum heel traag ( op pc ), elke pagina die ik aanklik duurt even voor hij hem laad. Al mn andere tabbladen, fb, netflix, google werken wel normaal. Meer mensen dit?

Re: Forum traag

Geplaatst: 01 jun 2026, 23:50
door thom
Is inderdaad al enkele dagen zo.

Re: Forum traag

Geplaatst: 02 jun 2026, 07:48
door Smoushond
Ja hier ook

Re: Forum traag

Geplaatst: 02 jun 2026, 10:03
door Mo-yi
Nou, vandaag zapt ie weer als een trein, hij zal last hebben gehad van de warmte zeker :mrgreen:

Re: Forum traag

Geplaatst: 02 jun 2026, 10:08
door Mizzsylver
Ik moest ook telkens opnieuw inloggen, maar vandaag lijkt het weer prima te gaan.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 06:48
door Annets
Sinds gisteravond hier ook erg traag.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 19:30
door thom
Vandaag is het weer extreem traag, komt gelukkig niet zo vaak voor. Is er misschien iets aan de hand ?

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:10
door Kells
Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:15
door EchoMira
Ik merk het niet.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:17
door thom
Kells schreef: 03 jun 2026, 20:10 Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.
Ik ben niet de enige die last heeft van traagheid. Ik heb Ziggo als provider.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:22
door Kells
EchoMira schreef: 03 jun 2026, 20:15 Ik merk het niet.
Ik dus ook niet, behalve de dagen dat we in Frankrijk op de camping zaten, maar daar had ik niet anders verwacht.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:27
door Nanna
Ik heb soms moeite met foto’s uploaden. Dan doet ie dat gewoon niet. En de volgende keer weer wel.

Re: Forum traag

Geplaatst: 03 jun 2026, 20:33
door Mo-yi
Vanmorgen was hij bij mij weer heel traag, uren wel dan. Nu doet hij het weer soepeltjes. ( KPN provider hier )

Re: Forum traag

Geplaatst: 04 jun 2026, 16:32
door Mizzsylver
Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit

Afbeelding

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum

Re: Forum traag

Geplaatst: 04 jun 2026, 18:36
door EchoMira
Mizzsylver schreef: 04 jun 2026, 16:32 Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit

Afbeelding

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum
Dat heb ik ook gehad en dat lag toen aan mijn telefoon. Cookies ofzo.

Re: Forum traag

Geplaatst: 04 jun 2026, 23:53
door sabine
Iets langer wachten, tot ie helemaal is geladen, wil ook wel helpen soms. Weet niet of dat hier het geval is, meer algemeen

Re: Forum traag

Geplaatst: 05 jun 2026, 15:10
door ranetje
Hier wisselt het nogal, de laatste week.
Meestal snel, maar de laatste week inderdaad af en toe heel traag.

Re: Forum traag

Geplaatst: 06 jun 2026, 23:04
door Dirkje
Het forum is zo traag dat er nauwelijks te lezen is. Als ie al laad en geen error geeft duurt het minstens een halve minuut voor de pagina zichtbaar is.

Re: Forum traag

Geplaatst: 06 jun 2026, 23:55
door Mirri
Tapatalk geen problemen

Verstuurd vanaf mijn SM-S948B met Tapatalk


Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 11:10
door Mo-yi
Deze ochtend is het forum bij mij weer ontzettend traag, elke pagina die ik wil openen duurt bijna halve minuut, terwijl mn andere sites en pagina's heel vlot gaan.

Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 11:26
door EchoMira
Een kwartiertje geleden echt extreem traag op telefoon en laptop. 10 minuten laden en dan foutmelding. Nu gewoon weer vlot. Tussendoor niets gewijzigd.

Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 11:39
door Kells
Hier net zo.

Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 11:43
door Cendy
Soms kom ik er niet op dan krijg ik een foutmelding. Soms traag en al een paar keer gehad dat ik ineens moet inloggen.

Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 11:56
door thom
Het lijkt wel met 'buien' te gaan, soms niks aan de hand en soms extreem traag. Geen touw aan vast te knopen.

Re: Forum traag

Geplaatst: 12 jun 2026, 12:08
door Nanna
Het gebeurt ook vaak dat ie geen foto wil laden. Krijg je een blanco.