Hell-o!
Ook ik heb me aangemeld en ben nog steeds zo goed met voorstellen als jaren terug. Mijn naam is Carl (of Alex, het was drie namen voor de prijs van 1 jongens) en ik ben 32, woonachtig in Eenrum in noord Groningen samen met mijn wederhelft en Saba de herdermix. Ik heb ook nog een aantal ratten, een gedumpte hamster, een gedumpte wimpergekko en een kolonie exotische pissebedden. Ja, echt.
Ik ben ooit mijn werkende grotemensenleven begonnen als archeoloog, daarna crisis en ondertussen alweer heel lang werkzaam bij hetzelfde Amerikaanse bedrijf, momenteel als teamleider. Omdat ik de hele dag afwissel tussen Engels en Nederlands wil er nog wel eens een Engels woord tussendoor sluipen, maar dan voel ik de toorn van Cleva en Nanna aan komen dus dan corrigeer ik mezelf hopelijk tijdig
Ik ben een verstokte Pokemon Go speler, ik heb een aantal van jullie al toegevoegd maar mocht je ook spelen, drop je friend code! Daarnaast hou ik van lezen en reizen, als het even kan staat voor dit jaar Hongarije op het menu.
Momenteel zijn we bezig ons nieuwe huis te verbouwen (daar zal ik tzt wel eens foto's van delen!) dus naast werk gaat daar de meeste tijd in zitten.
Voorstelronde 2.0
- Alex
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Voorstelronde 2.0
Saba 23-05-24
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Voorstelronde 2.0
Welkom!
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Re: Voorstelronde 2.0
Hoi Carl,
Leuk dat je er ook bent!
Heel benieuwd naar foto’s van het nieuwe huis.
Leuk dat je er ook bent!
Heel benieuwd naar foto’s van het nieuwe huis.