Ik kwam binnen
Re: Ik kwam binnen
Dat klinkt alvast positief!
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- twinkeltje
- Posts in topic: 40
Ik ben helemaal hyper, ik krijg nog een huisbezoek en als mijn huis goed gekeurd is mag lieve Sofie hier komen wonen

Wat spannend Dees, en ook fijn.. want denk niet dat ze jouw woonomgeving of jou na huisbezoek gaan afkeuren... ik blijf ook duimen voor je

- twinkeltje
nee ik ga me flat uit en sta in het groen dat kom je in veel wijken met eensgezins woningen niet tegen

- hakunamatata
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Dat kan toch niet meer misgaan zou je zeggentwinkeltje schreef: 27 jun 2025, 12:47 Ik ben helemaal hyper, ik krijg nog een huisbezoek en als mijn huis goed gekeurd is mag lieve Sofie hier komen wonen
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

- twinkeltje
Van mijn kant niet hoor maar ik vind het wel fijn dat ze alles zo goed na vragen en kijken het zal vaak genoeg mis lopen omdat mensen alleen denken hondje wat leuk, dat kan ik wel
Zo kwam mijn dochter ook aan haar hond, iemand die werkte en nog studeerde ja dat kan niet met een pup als je alleen bent
of je moet de pup mee kunnen nemen
Zo kwam mijn dochter ook aan haar hond, iemand die werkte en nog studeerde ja dat kan niet met een pup als je alleen bent
of je moet de pup mee kunnen nemen

Oh wat spannend en leuk allemaal. Een flat lijkt me juist positief voor zo’n klein frummeltje. Kan ze niet ergens tussendoor ontsnappen in de tuin. En ook nog mooi wandelgelegenheid buiten
.
twinkeltje schreef: 27 jun 2025, 12:47 Ik ben helemaal hyper, ik krijg nog een huisbezoek en als mijn huis goed gekeurd is mag lieve Sofie hier komen wonen
Ik blijf heel hard door duimen

twinkeltje schreef: 27 jun 2025, 12:47 Ik ben helemaal hyper, ik krijg nog een huisbezoek en als mijn huis goed gekeurd is mag lieve Sofie hier komen wonen

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- CatnDog
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
O, wat gaat dat snel! Spannend.
Ik gun het je zo Dees!
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Afschuwelijk, echt veel te jong.twinkeltje schreef: 25 jun 2025, 12:04O jij ook al heel veel sterkte, mijn maan was ook net 56 pas maar botkanker heeft geen oog voor leeftijdhelaas, hoewel elke leeftijd een gemmis zou zijnGretha schreef: 23 jun 2025, 21:58 Leuk dat je er weer bent en veel sterkte met je enorme verlies.
Ik voel met je mee, ook mijn man is afgelopen november plotseling veel te jong overleden. Ondanks dat het soms best veel en pittig is, ben ik blij dat ik mijn honden nog heb.
Hopelijk vindt je een lief gezellig maatje, maar met hulp van het forum lukt dat vast wel.
Henk was 64 jaar (ik ben 10 jaar jonger) en is overleden aan een gescheurd aneurysma van de grote lichaamsslagader. Zo'n aneurysma geeft geen symptomen, dus het kwam als donderslag bij heldere hemel.
Maar inderdaad, leeftijd maakt niets uit voor het gemis.

Hey Twink, welkom
- twinkeltje
O dat is inderdaad ook een tijdbom in je lichaam, mijn broer heeft toen geluk gehad dat ze het ondekten door pujn in zijn rug gingen ze hem scannen en zagen ze hetGretha schreef: 30 jun 2025, 20:04Afschuwelijk, echt veel te jong.twinkeltje schreef: 25 jun 2025, 12:04O jij ook al heel veel sterkte, mijn maan was ook net 56 pas maar botkanker heeft geen oog voor leeftijdhelaas, hoewel elke leeftijd een gemmis zou zijnGretha schreef: 23 jun 2025, 21:58 Leuk dat je er weer bent en veel sterkte met je enorme verlies.
Ik voel met je mee, ook mijn man is afgelopen november plotseling veel te jong overleden. Ondanks dat het soms best veel en pittig is, ben ik blij dat ik mijn honden nog heb.
Hopelijk vindt je een lief gezellig maatje, maar met hulp van het forum lukt dat vast wel.![]()
Henk was 64 jaar (ik ben 10 jaar jonger) en is overleden aan een gescheurd aneurysma van de grote lichaamsslagader. Zo'n aneurysma geeft geen symptomen, dus het kwam als donderslag bij heldere hemel.
Maar inderdaad, leeftijd maakt niets uit voor het gemis.

- twinkeltje
Zaterdag komt iemand thuis kijken, ondertussen ben ik al flink aan shoppen voor een hondje, wand dat er weer een hondje komt ben ik zeker van
Ik zie dat ik in het voorstel topic zit ik had beter een apart topic kunnen maken
Ik zie dat ik in het voorstel topic zit ik had beter een apart topic kunnen maken

Spannend. Sowieso komt er een hondje zeg je maar ik hoop echt dat dit kleine schatje jouw hondje wordt.twinkeltje schreef: 03 jul 2025, 09:01 Zaterdag komt iemand thuis kijken, ondertussen ben ik al flink aan shoppen voor een hondje, wand dat er weer een hondje komt ben ik zeker van
Ik zie dat ik in het voorstel topic zit ik had beter een apart topic kunnen maken![]()
Duim ook voor je dat dit meisje het voor je gaat worden Dees 
Spannend Desi 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Deze zit in stichting dieren opvang centrum Oldenzaal.
https://www.facebook.com/share/p/1ACXrWowQC/

Lijkt mij een echt Twinkel hondje
https://www.facebook.com/share/p/1ACXrWowQC/

Lijkt mij een echt Twinkel hondje
- twinkeltje