Pagina 31 van 31
Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 14:37
door Gonniepony
Heel veel sterkte morgen
Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 14:46
door SuzanneS
Wat verdrietig. Heel veel sterkte!
Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 14:53
door Maart
Ach alvast veel sterkte

Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 15:19
door Nanna
Ach gut….

Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 16:14
door Hewi
Wat vreselijk verdrietig:(
Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 16:16
door Omega
Sterkte! Geniet nog even van en met haar.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 17:07
door Célie
pioenroos schreef: ↑03 jun 2026, 13:23
Mies lijkt toch echt geen Cushings te hebben. Zonder eetlustopwekkende medicatie eet ze nauwelijks. Ook drinken/plassen doet ze niet meer dan normaal.
Blijft over een andere soort tumor, hij groeit al een bloedvat in en ze is bij vlagen duidelijk beroerd en ze blijft zo vreselijk moe.
Ik ga verdere achteruitgang niet afwachten. We zijn er nog een paar leuke dagen van aan het maken en morgen komt de dierenarts aan huis om haar in te slapen.
Ze gaat een enorm gat achterlaten, ik hou zo vreselijk veel van haar.
Ach wat verdrietig. Maak mooie dagen en herinneringen, wat zul je haar missen

Re: senioren draadje
Geplaatst: 03 jun 2026, 20:25
door Kells
Wat verdrietig. Heel veel sterkte morgen.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 06:46
door Budkes
Heel veel sterkte vandaag.

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 07:33
door Annets
Heel veel sterkte vandaag.

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 09:21
door Kelperuaantjes
Klink als het juiste besluit pioenroos. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 11:13
door blondie
Heel veel sterkte pioenroos!

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 11:41
door thom
Heel erg veel sterkte.

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 13:19
door Mo-yi
Wat verdrietig, heel veel sterkte vandaag!

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 13:22
door pioenroos
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal.
Vanmorgen zijn we nog naar haar favoriete bos gegaan. Nu ligt ze diep in slaap terwijl ik met buikpijn en tranen wacht. Ik doe het voor haar, ik wil verder ongemak voor zijn. Maar oh wat doet het pijn.

Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 14:21
door Nanna
Ja, ze was wel een heel aanwezig hondje. Sterkte, dit zijn klotemomenten
Re: senioren draadje
Geplaatst: 04 jun 2026, 14:48
door CatnDog
Heel veel sterkte vandaag.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 05 jun 2026, 15:20
door ranetje
pioenroos schreef: ↑03 jun 2026, 13:23
Mies lijkt toch echt geen Cushings te hebben. Zonder eetlustopwekkende medicatie eet ze nauwelijks. Ook drinken/plassen doet ze niet meer dan normaal.
Blijft over een andere soort tumor, hij groeit al een bloedvat in en ze is bij vlagen duidelijk beroerd en ze blijft zo vreselijk moe.
Ik ga verdere achteruitgang niet afwachten. We zijn er nog een paar leuke dagen van aan het maken en morgen komt de dierenarts aan huis om haar in te slapen.
Ze gaat een enorm gat achterlaten, ik hou zo vreselijk veel van haar.
Wat verdrietig voor je
Heel veel sterkte.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 05 jun 2026, 23:42
door Sabientje
Heel veel sterkte.
Re: senioren draadje
Geplaatst: 06 jun 2026, 01:53
door ZorroMax
Heel veel sterkte!