Boerboel van acht
Re: Boerboel van acht
Ander ras maar dezelfde lieve uitstraling als Toos.
Ik kom niet vaak Boerboels tegen maar als ik ze tegenkom zijn het wel vriendelijke honden. Naar honden en mensen.
Deze is mooi op gewicht gehouden, fijn voor de hond. Meestal zijn ze te dik tot werkelijk obees.
Deze is mooi op gewicht gehouden, fijn voor de hond. Meestal zijn ze te dik tot werkelijk obees.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Ach.........een Buck
Wat een knapperd is ze.
Ik heb er in inmiddels 20 jaar genoeg gezien, en de meeste zijn ook vriendelijk. Klootzakken heb je in elk ras. Maar ik vind ze vaak heel stabiel. Genoeg keuringen meegemaakt en op een enkele keer een grom na verloopt alles altijd heel rustig.
En ja te dik zijn ze vaak ook, alles om die 90 kilo maar te halen
Toos is ook te dik hoor, weet ik dondersgoed, maar die hoeft maar naar eten te kijken en ze wordt al dik.
Voor mij een reden om een teef niet meee te laten steriliseren. Ik honger haar zowat uit en nog valt ze niet af.
Moeten ze negentig kilo wegen dan?
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Waaat? Dat dacht ik ook altijd
Heb een keer een boerboel in m’n been gehad. Sindsdien ben ik niet meer zo eigenlijk. Maar Toos is wel leuk.
Dat dik maken heb ik nooit gesnapt. Xl pits dus echt modder moddervet zijn om een hoog gewicht onder hun naam te zetten. Ik snap dat totaal niet. Hond uit de openingspost is trouwens perfect op gewicht voor haar leeftijd en ras. Super.
Snap dat het soms per ongeluk is. Wuilus kreeg toen ze ouder werd ook nog maar 200 gram kvv met haar 45 kilo. Minder dan Cleo met haar 20 kilo. Erg lastig om sommige gecastreerde teven slank te houden. Zeker bij slome rassen.
Guus is druk en gecastreerd dus vrij gemakkelijk slank te houden. Bas wat lastiger maar onder controle.
Snap dat het soms per ongeluk is. Wuilus kreeg toen ze ouder werd ook nog maar 200 gram kvv met haar 45 kilo. Minder dan Cleo met haar 20 kilo. Erg lastig om sommige gecastreerde teven slank te houden. Zeker bij slome rassen.
Guus is druk en gecastreerd dus vrij gemakkelijk slank te houden. Bas wat lastiger maar onder controle.
Ik zie zelden Boerboels.
Vrienden van ons hadden er een tijd een.
Die was behoorlijk waaks op eigen terrein.
Volgens de bazin was hij vreselijk dom, want ze werd zelf aangeblaft als ze buiten het tuinhek liep
Vrienden van ons hadden er een tijd een.
Die was behoorlijk waaks op eigen terrein.
Volgens de bazin was hij vreselijk dom, want ze werd zelf aangeblaft als ze buiten het tuinhek liep